Close
Logo

O Nama

Cubanfoodla - Ova Popularna Vina Ocjene I Mišljenja, Ideja Jedinstvene Recepte, Informacije O Kombinacijama Vijesti I Korisne Vodiče.

Kultura

Postoji li pravi način da se govori o vinu?

Ovo je prvi u našoj seriji od tri dijela koji ističe neke od njih 40 budućih kreatora okusa 2023 . Posljednjih nekoliko godina vinska se industrija počela obračunavati s problemom svoje raznolikosti i inkluzije. Ali stvaranje inkluzivnije vinske industrije počinje priznavanjem načina na koje može isključiti ljude.



Što nas vodi do našeg ovotjednog gosta. Alice Achayo osnovan Vinski lingvist , konzultantsku tvrtku, za educiranje vinskih profesionalaca i konzumenata i širenje načina na koji razmišljaju i govore o vinu.

Poslušajte kako Achayo objašnjava kako je ušla u industriju; zašto je pokrenula Wine Linguist, važnost različitosti unutar zajednice; i kako će širenje jezika oko vina pomoći onima koji ga piju da ga dublje cijene.



  Logo Apple Podcasta
  Logo Google Podcasta


Transkript epizode

Transkripti se generiraju pomoću kombinacije softvera za prepoznavanje govora i ljudskih transkriptera i mogu sadržavati pogreške. Provjerite odgovarajući zvuk prije citiranja.

Govornici: Alice Achayo, Jacy Topps

Jacy Topps 00:08

Pozdrav i dobrodošli u podcast Wine Enthusiast. Poslužuješ kulturu pića i ljude koji ga voze. Ja sam Jacy Topps. Ovo je prvi u našoj trodijelnoj seriji koja ističe nešto od ovogodišnje Budućnosti. 40 Kreatora okusa. Tijekom posljednjih nekoliko godina vinska industrija morala je računati sa svojom raznolikošću i problemom uključivanja. A stvaranje inkluzivnije industrije počinje priznavanjem načina na koje može isključiti ljude. Što me dovodi do našeg ovotjednog gosta. Alice Achayo. Alice Achayo osnovala je The Wine Linguist, konzultantsku tvrtku stvorenu za edukaciju vinskih profesionalaca i konzumenata kako bi proširili način na koji razmišljaju i govore o vinu. Pa poslušajte kako Alice objašnjava kako je ušla u industriju; zašto je pokrenula The Wine Linguist; važnost raznolikosti unutar zajednice i kako će širenje jezika koji okružuje vino pomoći onima koji piju vino da ga dublje cijene.

Jacy Topps 01:13

A sada riječ našeg sponzora. The Calling je kolekcija kalifornijskih vina iz snova koja nudi različitu paletu sorti, stilova, a najbolji u klasi Appalachian vinar James MacPhail daje svakom vinu jasan potpis, radeći s poznatim obiteljskim uzgajivačima na izradi Chardonnaya, Pinot Noira i Cabernet Sauvignona. Prikupivši više od sedamdeset 90 plus bodova u procesu. Pridružite se jednom od The Callings, potpuno prilagodljivih vinskih klubova za prvi pristup novim izdanjima, posebnim berbama knjižnica i više. Uz četiri opcije članstva, postoji klub za svakog ljubitelja, primajte tri pošiljke godišnje ili isprobajte tu mjesečnu pretplatu, isporučujući tri boce mjesečno ravno na vaša vrata. Za više informacija i pristup, posjetite nas na calling wine.com entuzijastu obrnute kose kose.

Jacy Topps 02:13

Bok, ja sam Jacy Topps. Moja današnja gošća je Alice Achayo, Alice je osnivačica The Wine Linguist, tvrtke usmjerene na promjenu jezika i kulture vina kako bi se povećala dostupnost. Ona je također jedna od ovogodišnjih Wine Enthusiast Future 40 Tastemakers. Dobro došla, Alice, tako mi je drago što nam se danas možeš pridružiti.

Alice Achayo 02:35

Puno ti hvala, Jacy, hvala ti što si me primila. Ovo je uzbudljivo. Kako si?

Jacy Topps 02:42

Ja sam velik. Stoga želim započeti s čestitkama na Budućnosti. 40 kušača.

Alice Achayo 02:49 sati

Puno ti hvala. Da, bilo je divlje. Ali da, hvala vam puno.

Jacy Topps 02:56

Stoga bih volio čuti o vašem vinskom putovanju. Možete li nam reći nešto o tome kako ste se počeli baviti vinom?

Alice Achayo 03:02

Naravno. Da, to definitivno nije jednostavno putovanje. Ali reći ću, doista, okrenuo sam se vinu nakon nekoliko godina profesionalnog pečenja kruha i osjećao sam da mi je tijelo pomalo umorno. I samo sam pomislio, što drugo mogu učiniti da ćemo i dalje biti na istoj liniji slične hrane; ugostiteljsku industriju i ja smo shvatili zašto nema namjere pune riječi. Dok sam bio na koledžu, tamo sam pohađao međunarodni tečaj pića i upoznao se s onim za što sada znam da je sam vrh ledenog brijega u svijetu vina. I zašto znanje, ali dok sam u ovoj točki svog života razmišljao, u redu, kao gdje, kamo se mogu okrenuti? Sjećam se koliko sam uživao u tome na koledžu i pomislio, da, ići ćeš, trebat će ti vino u budućnosti. Kad nešto radite s gostoprimstvom. U tom sam trenutku sanjao o otvaranju vlastitog bistroa jednog dana. I tako sam samo pomislio da ćete morati znati vino za svoj Bistro. Pa sam se okrenuo vinu.

Jacy Topps 04:16

Mislim, kao što su vino i hrana definitivno u dobrom odnosu, posebno u kruhu, zar ne?

Alice Achayo 04:23

Da, mislim, uključena je fermentacija. Uvijek kažem ljudima da volim fermentirane stvari. Pa znate, kruh od kiselog tijesta i vino. To su dvije moje najdraže stvari. Tako da je to, na neki način, bilo gotovo prirodno središte za mene.

Jacy Topps 04:38

U kojem trenutku ste odlučili pokrenuti The Wine Linguist?

Alice Achayo 04:43

Naravno. Pokrenuo sam The wine lingvist prošle godine oko siječnja prošle godine 2022. I u ovom trenutku, bio sam u industriji oko šest godina ili tako nešto. Radio sam u dobroj vinoteci, a zatim sam bio kuhar ugrađen za distributera u Massachusettsu prije nego što sam to napustio i stvarno krenuo na svoje putovanje, ali da, rekao bih da je prošle godine počelo stvarno lijepo. Trenutačno je to prilično mlada tvrtka, ali ja nisam nužno nov u industriji.

Jacy Topps 05:15

Dobro, što je to točno? Je li to tvrtka koja voli, radi li se o obrazovanju ili resursima? Što je zapravo vinski lingvist?

Alice Achayo 05:23

Da, wine lingvist je konzultantska tvrtka. A naša je svrha educirati vinske profesionalce i vinopije, pomaknuti i proširiti način na koji razmišljaju i govore o vinu. Dakle, uz to, stvarno želimo promijeniti jezik i kulturu oko vina kako bismo bolje predstavili mnogo raznolikiju demografiju koju sada vidimo u vinskom svijetu. A uz to, također želimo uključiti kulture i kuhinje globalnog juga i njegove dijaspore, nisam siguran da znate, mislim da u ovom trenutku, ako itko nije svjestan, mislim da vjerojatno imaju svoju glavu u pijesak. Ali vi ne znate, još uvijek ne vidite, da su globalna prodaja i njezina kultura stvarno uključeni u svijet vina. I mislim da je to tako propuštena prilika. I stoga je dio našeg rada da osiguramo da to pojačamo u prazan prostor. I na kraju, usredotočeni smo na rad vinara i vinogradarske priče. A sve ove tri stvari doista trebaju promijeniti način na koji razmišljamo o vinu u budućnosti, tako da ono bude puno uključivije. To je reprezentativniji za demografiju vinopija koju sada imamo. A radi se o stvarnom fokusiranju na iskustva i čulna sjećanja ljudi i korištenju vinara da ih prevare da stvarno pričaju svoje priče o vinu. Pravo?

Jacy Topps 06:44

Vau, to je u redu. Dakle, prije svega, mislim, vratimo se samo na jezik koji vas okružuje, mislim, odlučili ste ući i samo kao, rastaviti cijelu stvar, jer tako, tako, mislim, u jeziku koji okružuje vino seže stotinama godina unatrag, zar ne? Pretpostavljam da je to veliki pothvat

Alice Achayo 07:08

Za mene je to vrlo jednostavno, zar ne? Uvijek kažem ljudima, govorim više jezika vina, a onda me pitaju što je to. Stoga volim reći ljudima da imam svoj vlastiti jezik vina, koji se temelji na mojoj osjetilnoj referentnoj točki. A onda sam naučio europski jezik vina zapadnog društva, što je standard duljine jezika vina koji sada imamo. I tako ja to govorim. I meni je bilo tako teško pokušavajući se povezati s vinom kada sam osjećao da sam prisiljen govoriti o vinu samo iz te perspektive. I tako, znate, ja stvarno gledam na vino i hranu kao na dvije stvari koje su vrlo dobre, prije svega, idu ruku pod ruku, ali također imaju tu veliku sposobnost da spoje ljude iz različitih sredina. I kad sam bio u vinskoj industriji i vidio da način na koji govorimo o vinu, jezik kojim govorimo o vinu, zapravo isključuje ljude umjesto da ih okuplja, imao sam pravi problem s tim.

Dolazim iz kulture u kojoj smo, vrlo smo orijentirani na zajednicu, mi smo, znate, posebno nas hrana spaja. Kao što sam rekao, vidim da su hrana i vino slični na taj način. I što sam više želio ući u vino, osjećao sam i nešto ovo, tu strast za odlaskom kad god sam morao vino promatrati iz ove vrlo eurocentrične perspektive, jer sam mislio, pa, to stvarno uključuje puno isključivanja iz puno ljudi. I pokušavam okupiti ljude. I tako za mene, na neki način, kako da to promijenim, a to je zapravo bilo slijediti jezik vina i reći, Moramo promijeniti ovo treba unijeti i treba, moramo promijeniti način na koji razmišljamo o vino kako bi mogli dovesti više ljudi za stol.

Jacy Topps 09:00 sati

Da, mislim, slažem se. I mislim da mi, kao vinska industrija, vodimo ovu raspravu već nekoliko godina. Točno točno. Osjećam da se slažem s onim što govorite. Sviđa mi se, ali mislim da je u teoriji da nas vino i hrana spajaju. Mislim, kao da bi trebalo, ali mislim da kada počnemo razgovarati o industriji, i kako mi unutar industrije, razgovaramo i obrazujemo, osjećam se kao da to ide kako treba, točno, baš kao i svaki dan, potrošač vina, naravno okuplja ljude i znate, dovodi ljude za stol. No, što mislite o obrazovanju kao što je vinska industrija, svim programima certificiranja koji se u osnovi temelje na eurocentričnom jeziku?

Alice Achayo 09:52 sati

Pa, možete zamisliti da mi je to problematično, zar ne? I stoga se u potpunosti slažem s vama da da, vino vino spaja ljude može zbližavati ljude, ali vi to, nažalost, ne vidite toliko. I, i gdje to vidite, to je gotovo kao u vinskoj industriji gdje smo svi vinski profesionalci i svi govorimo istim jezikom koji su nas učili govoriti, točno. I tako je zapravo bilo nešto o čemu sam ranije razmišljao, a to je vino, obrazovanje o vinu, programi koje trenutno imamo. Gotovo kao da su dizajnirani kako bi vinski profesionalci međusobno razgovarali. Ali da zapravo ne razgovaramo s potrošačima, jer tu se borimo, kao i mi, svi smo naučeni, u redu, ovo su note brusnice i, znate, marelice, ili bla, bla, bla, sve ovo sve ovo deskriptori, točno. I onda bez obzira imamo li iskustva s tim bilješkama ili ne, samo ih zapamtimo. I samo ih koristimo jedni s drugima. Pravo? Uvijek mi je jako smiješno kad god sam na radnim događajima gdje ste vi, posebno na degustacijama gdje je to stvarno kao industrijska degustacija i, i vidite ljude tamo, oni to rade, oni su kao, ja samo, ovo je reduktivan. Ovo je kraj, samo pomisliš, o moj Bože, ne moramo stalno govoriti ovaj jezik. I tako da pređem na vaše pitanje o tome kako se osjećam u vezi s obrazovanjem o vinu koje imamo, mislim da je problematično, jer zapravo ne priprema vinske profesionalce kako razgovarati i povezati se s potrošačima vina, gotovo je kao da je bilo dizajniran samo za Wine, vinske profesionalce da razgovaraju jedni s drugima, ali ne i da zapravo dovedu u krug obične ljude. I, i to je problematično. A onda i unutar toga, budući da je jezik tako strog, također zapravo ne uključuje nikakvu drugu kulturu i jezik u njega. Pravo. Dakle, jedan od glavnih programa koji je globalan, i prilično je postavljen, standard je WSJ. T, kada pogledate jezik kojim govorite o vinu, to je Slažete li se? Super je ograničen, zar ne? Da, to ne znači da ne ide dalje od onoga što postoji. I kako možemo imati, znate, vinske profesionalce koji dolaze iz različitih kultura u mogućnosti biti dio jezika, ako, ako ono što ih podučavaju nije ništa s čime se mogu povezati, niti uopće imaju to u njihovim zemljama ili kulturi. Tako da su sada prisiljeni pamtiti te stvari, a da zapravo nemaju nikakav osobni odnos prema tome. I samo mislim da je to, to je prilično tragično.

Jacy Topps 12:30 sati

Sviđa mi se kako si to rekao, u osnovi, to je kao da su obrazovni sustavi na neki način naučeni da razgovaramo jedni s drugima, a ne s potrošačima. Tako da mi samo brbljamo, kao, znaš, znaš, fensi jezik i, i način i sve te stvari da razgovaramo jedni s drugima. Pravo? Kad je potrošač takav, o čemu, o čemu pričaš?

Alice Achayo 12:56

Kao, ne shvaćam to, točno. I to je tako zastrašujuća stvar. Jer, znate, mi, mi se možemo pretvarati da smo profesionalci u vjetru sve što želimo, ali ne znamo čak ni pola stvari koje mi govorimo, ili drugi ljudi govore nama kao drugim profesionalcima, točno, ali mi jednostavno idemo s tim . I mislim, mislim da je tu pomalo smiješno jer imate potrošače koji misle da mi, mi jednostavno moramo imati najčudesniju paletu na svijetu. A mi jednostavno znamo sve te otmjene riječi. A ti samo pomisli, čovječe, svi nekako govorimo slične stvari. Upamtili smo potpise grožđa, zar ne? Samo smo ovo povratili, i otišli bismo reći potpuno iste stvari. I, znate, mislim da je to stvarno tužno. I tako, znate, to je puno još veće, kao, ovo pitanje je prilično opterećeno. Ako nemate ništa protiv mene, ostanite na tome na trenutak.

Jacy Topps 13:45 sati

Naravno. Naravno,

Alice Achayo 13:46 sati

dobro sam. Ne želim preuzeti ovdje. Ali, znate, jedna od stvari za koju mislim, da, jezik, obrazovanje o vjetru, to je problematično iu jeziku koji koristi. I mislim, osim onoga što smo upravo rekli, gdje je također ograničeno kada govorimo o klimatskim promjenama, zar ne, kada nove regije sada proizvode sorte koje nikada nisu koristile. I regije koje sam radila sada se izraz promijenio, jer bilo da je postalo hladnije ili je postalo toplije, sada se promijenilo. I sad ćeš mi reći da Pinot Noir uvijek treba imati te note? Točno, točno, kada dolazi iz, iz toplije klime, hladnije klime, nove klime, drugačijeg izraza ili, znate, vinar ima drugačiji pristup spravljanju crnog pinota. A sada ćemo reći, dobro, Pinot Noir bi uvijek trebao pogoditi ove oznake. To je, opet, vrlo ograničen način gledanja na to. I mislim da će se, budući da smo u klimatskim promjenama, jezik morati promijeniti kako bi odražavao ono što je sada moguće, a pretpostavljam nije moguće. Ima li to smisla?

Jacy Topps 14:58 sati

To je kao, dođi u potpunosti, to je savršeno. Volim tu perspektivu. Jer kao što to činimo mi kako se svijet mijenja, mora se mijenjati i naš jezik. Mislim, točno. Pravo ima savršenog smisla. Pa, mislim, kako ćemo to preskočiti, kao da je vaša tvrtka više konzultantska tvrtka? Jesu li ljudi spremniji na te promjene?

Alice Achayo 15:21

Pa, mislim da morate, morate biti precizniji, koji ljudi, stručnjaci za vjetar, kada potrošači, ljudi zaduženi za obrazovanje, znate,

Jacy Topps 15:32

Da, sve navedeno. Pravo?

Alice Achayo 15:35 sati

Pa, mogu odgovoriti na Reći ću, rekao bih da su potrošači vina spremni na to da s njima razgovaramo o vinu na način koji je povezan ili smislen, umjesto da sjedimo visoko iznad njih i govorimo kako bi trebali doživljavati vino, što bi trebali mirisati, kušati i sve to, što je besmislica. Opet, vino, jezik vina zapravo se temelji na našoj osjetilnoj referentnoj točki. Dakle, način na koji sam odrastao i biljke, voće, teksture, mirisi uz koje sam odrastao igra veliku ulogu u onome što sam ranije spomenuo, moj osobni jezik vina, koji je usput najvažniji, svaki naš jezik vino je najvažnije bez obzira što će ti netko drugi reći, ti bi trebao mirisati. Ono što mirišeš je tvoje i samo tvoje. I tako, mislim da potrošači vina žele da pronađemo smislenije načine da s njima razgovaramo o vinu. Dakle, umjesto da govorimo o bilješkama, zašto ne bismo počeli razgovarati o tome odakle dolaze vina iz priča vinara i kakva je bila godina što se događa, znate, tu postoji više ljudske veze kada počinjemo dovoditi kopnene ekosustave i ljude koji sudjeluju u stvaranju vina. Dakle, ne želim govoriti o okej, trebali biste dobiti note, znate, crnih trešanja, i brusnica, i šumskog tla, svih ovih stvari, nego radije, dopustite mi da vam dam kontekst ovog vina. A onda razgovarajmo o tome što doživljavaš, zar ne. I znam da ste vi, vi prisustvovali mom seminaru u IPNC-u. Dakle, možda možete malo o tome kako se to osjećalo. Ali ja sam tako vodio svoje kušanje. Nije da sjedim tamo i govorim vam što biste trebali dobiti, već da vam dam pozadinu, što bih volio učiniti više, ali da vam dam pozadinu vina, kontekst vina, točno, njegovu priču, i sve to. Zatim prolazimo i koristimo vlastita osjetilna sjećanja kako bismo razgovarali o ovom vinu. Stoga mislim da bi potrošači vina to cijenili. Mislim da je to ono što traže. Mislim da je to također način na koji privlačimo više ljudi na vino umjesto da potrošači vina govore: Znaš što, kao, ovo je, ovo samo nije, previše je pretenciozno. Osjećam se izvan sebe. A onda, što se tiče vinskih profesionalaca, mislim da će me pitati, ono što ovdje pokušavam učiniti nije najpopularnija stvar, zar ne? Kao, oni su kao, tko ste vi? Kao što ste rekli ranije? Ovaj jezik postoji već dugo vremena, tko sam ja ako ne dolazim reći, hej, moramo ovo promijeniti. I onda je također kao, U redu, kako to promijeniti? I kažem, ne kažem da imam sve odgovore, ali imam prilično dobru ideju o tome što nije uspjelo i što ne funkcionira. Pravo. Zato nemojte to činiti. Nemojmo nastaviti raditi istu stvar. Da, tako da mislim da će vinskim profesionalcima biti teže okrenuti svoje misli tako da misle, U redu, točno. To je gotovo kao davanje moći. Mislim da je to kakav je osjećaj kad odjednom vi kao vinsko profesionalno područje, kao, ne možete više nemate moć govoriti potrošačima kako, kada, što, znate, zašto bi trebali konzumirati vino, ili im odjednom govorim da to ne bi trebala biti tvoja uloga. A to nije nešto što nije zabavno čuti. Pravo? I onda, naravno, vinska edukacija. Pa, ne znam što misle o meni. Ali mogu zamisliti, opet, to nije popularna stvar, zar ne. Ali mislim da se moramo kao industrija stvarno, stvarno promijeniti jer nemamo uspješnu industriju ako ne vidimo kako razgovaramo o tome zašto. I zato zaboravi što radim. Razmislite o prosperitetu ove industrije, ako ne promijenimo način na koji govorimo zašto. I ima, ima dokaza za to. Mislim, mislim da svakih nekoliko mjeseci izađe novi članak kao, Oh, zašto milenijalci ne piju Oh, zašto vino, znaš, ljudi se okreću bezalkoholu, svim tim stvarima, a ima toliko toga to je, znate, jako povezano s tim kako se vino percipira. Da.

Jacy Topps 19:48 sati

Pa, da, mislim da je to jako teško čuti jer, mislim, to je cijeli sustav, zar ne? To je sustav koji je, znate, stvoren jer, mislim da je samo vino stvoreno, kako ste ga u osnovi opisali da bismo mi uživali i dijelili ga s ljudima. Ali mislim da je industrija postala ti čuvari vrata i željela je držati ljude vani. Pa su stvorili ovaj sustav, koji će držati ljude vani. Dakle, sada se zapravo radi o demontiranju tog sustava i dovođenju više ljudi. A to će biti teško. Ali mislim da mnogi vinski profesionalci, mislim, volimo zanat, volimo ono što radimo, i želimo dovesti više ljudi. Pa mislim da je to samo možda, znate, mislim za one koji žele ići dobiti certifikat i imati formalno obrazovanje, to je sjajno. Ali samo znajte da ćete morati malo istražiti kada dobijete certifikaciju i kako voljeti razgovarati s potrošačima, na drugačiji način od onog koji vas uči škola dok ovi programi ne nauče kako proširiti svoj jezik , Mislim,

Alice Achayo 21:01

Pravo. Moja stvar je, ako programi certificiranja ne promijene način na koji govore o vinu, kako onda služe kao vinski profesionalci? Znaš što mislim? Kao da ste, ako nas ne pripremate da možemo raditi svoj posao, najbolji vikend? I koja je vaša svrha? I mislim da je to jedna stvar, moramo se malo povući. Kao da oni ne bi trebali nužno kontrolirati vinske profesionalce, mislim da se čini da to funkcionira ruku pod ruku, zar ne? Vi nas učite da ste specijalizirani za jezik vjetra i sve ostalo, zašto bi nas novi učitelji pripremali za ovu industriju, mi izlazimo raditi svoje stvari. A ako gledate industriju i kako joj ide kao industriji, a ne prepoznajete gdje su nedostaci, stoga ne mijenjate način na koji joj pristupate, stoga iznevjeravate nas kao vinske profesionalce, u biti, koja je tvoja svrha? To je moje pitanje. Pravo. I stoga mislim da je to način na koji to moramo gledati. Ali nisam, nisam mislio da je ranije zvučalo kao da svi vinski profesionalci ne vole ne vole moj rad, mislim da ima puno nas koji želimo promijeniti ovu industriju, jer je jako volimo. Pravo? Mi volimo okupljati ljude i dijeliti čaroliju vina. I stoga mislim da nam je to jednostavno teško shvatiti. U redu, kako da promijenimo ovu stvar za koju smo učeni da govorimo o tome zašto i kako da je promijenimo? I mislim da je jednostavnije od toga. Stvarno? Na individualnoj razini. Stvarno je jednostavno. Kao, zašto voliš vino? Što je to što vas u vinu oduševljava prije jezika i svega toga što biste htjeli da ljudi znaju o vinu? Ako ste razgovarali s prijateljima o vinu i imali ste bocu u koju ste se jednostavno zaljubili? Što je to u tom vinu o čemu ćete htjeti razgovarati s njom? Nadajmo se da nisi kao, o, čovječe, samo to nisu bili buketi i note i aroma. Nadajmo se da imate više od toga za reći, zar ne, a zatim im dopustite da to dožive ne onako kako vi želite da dožive vino, već da ga sami dožive. A možda im se neće svidjeti. Ali možda će im se svidjeti jednostavno zato što vole vidjeti radost koju imate zbog toga jer i to je stvar. I tako mislim da je za svakog profesionalca to stvarno kao izbor koji morate napraviti, kao što je, neću vam reći u redu, ako ne promijenite način na koji govorite o tome zašto ste loši, ne volite. Ja to uopće ne kažem. Mislim da jako uživamo u vinu i volimo sve što dolazi s njim. Kako ćemo nastaviti? Ili kako se preseliti u prostor u koji dovodimo više ljudi, a ne samo općenito više ljudi, želim vidjeti više raznolikosti u vinskoj industriji. Želim vidjeti kako se demografija vinopija odražava na samu industriju, jer tako možemo učiniti da se i oni osjećaju kao da su dio nje.

Jacy Topps 24:07

Svaka čaša vina priča priču. Ove priče otkrivaju skrivene povijesti, okuse i strasti, a ponekad razotkrivaju naše najmračnije želje. I Wine Enthusiast najnoviji podcast. Poznata novinarka Ashley Smith secira dubinu vinskog svijeta. Čujemo se od ljudi koji znaju što znači kada proizvodi ljubavi i brige postanu izvor rase, paljevine, pa čak i ubojstva. Svaka epizoda vodi slušatelje u misteriozni i povijesni svijet proizvodnje vina i zločina koji su u međuvremenu postali poznati. Ovaj podcast dobro pristaje ljubiteljima vina, štreberima povijesti i ovisnicima o kriminalu. Stoga zgrabite čašu svog omiljenog vina i pratite podcast da nam se pridružite dok istražujemo preokrete iza svih vremenskih padova, šokantnih vjetrovitih zločina, pratite Vinfamousa na Appleu, Spotifyju ili gdje god slušate i svakako pratite tako da nikad ne propustite skandal, nove epizode izlaze svake druge srijede.

Jacy Topps 25:16

Želim razgovarati o tome kada ste se prvi put sreli. Dakle, da, za naše slušatelje, za malo pozadine, sreo sam Alice na IPNC-u, što je Međunarodna proslava crnog pinota u Oregonu, ranije ovog ljeta, i ona je držala seminar o, znate, vinskom jeziku. Bio sam u razredu i kušali smo crni pinot. Dakle, o različitim vrstama pinota crnog, a ona je htjela da razgovaramo o tome što kušamo i mirišemo i da se služimo svojim jezikom. Pa, netko je koristio šumsko tlo, ne znam ni je li to bila Alice ili netko drugi iz razreda. I ja sam se uključio, i rekao sam, mrzim šumsko tlo. Mislim da je taj termin toliko nedostupan. I, znate, mislim da sam govorio o sparivanju i rekao sam, znate, nitko ne želi spariti mesnu štrucu sa šumskim tlom kao, što to znači? I tako je netko rekao, o, da, što kažete na ružmarin? A ja kažem, da, tako je bolje. To je bolje, to je potpuno dostupnije. A onda je barem bilo kao, dobro, ne za mene. A ja sam rekao, Oh, točno. Dakle, moj pogled na pristupačnost znači samo Amerikance i ono što američko iskustvo ima, ljude koji su rođeni i odrasli u Sjedinjenim Državama, a nisam razmišljao o globalnom. Pa sam bio provjeren u svojoj viziji poput, oh, ovo je pristupačnije za njegovu jer nije prihvatljivo. I tako ste barem na neki način nastavili elaborirati i govoriti o tome kakva je vrsta šume? Možeš li govoriti o tome?

Alice Achayo 27:02

Da, apsolutno. I mislim da je to nekako stvarno kao, ljepota vinskog jezika ako to dopustimo je da ako dopustimo ljudima da podijele svoju senzornu referentnu točku, zar ne, tada počinjemo širiti svoj vlastiti jezik, vlastitu dostupnost, točno, kao vinski profesionalci, posebno kada slušamo druge ljude kako opisuju isto vino na svom jeziku, učimo iz toga, ili učimo više o njima i njihovoj kulturi. I to je ljudska povezanost koju bih volio vidjeti više na jednom jeziku. Ali da se vratimo na šumsko tlo, znate, koristi se prilično često. I ono što sam rekao je da sam, po meni, vrlo dobro upoznat s bilješkama za koje pokušavamo reći da je postojalo ovo vino kada mi, kada ga zamotamo u jednu vrstu deskriptora koji njihova srž istražuje. Ali volim ići dalje od toga. Kad god sam bio, kad čujem ljude kako kažu, srž, uvijek se pitam, koja šuma? Je li? Pravo? Jer stvar je u tome što sve šume drugačije mirišu. I onda je kao, koje doba godine? Je li ovo šuma? Na primjer, Naslikaj mi sliku? I mi smo i onda mislim, u ovom konkretnom slučaju, mi, mi smo ušli, bio je netko tko je također dolazio iz područja Bostona. I tako su znali da im govorim da cijelo vrijeme trčim ovom stazom, a trčim sva četiri godišnja doba. I tako znam kako miriše, svako godišnje doba, zar ne? Kad se promijeni, znam kako taj pod miriše. I tako, rekao sam, je li to četvrti kat Medforda? Kao ovo, ovo zaštićeno zemljište kroz koje prolazim cijelo vrijeme. Ili je to, znate, kao šuma u Italiji? Je li to u sjevernoj Italiji, gdje je stvarno više alpsko? I to će drugačije mirisati? I tako, gotovo mislim da, ako želimo, nemam ništa protiv ljudi koji koriste bilješke okusa, ali dajte mi kontekst, Naslikajte mi sliku o tome. Jer čak i to samo po sebi je više pričanje priče, a ne samo izgovoriti i nastaviti dalje, zar ne? Dakle, možda nećete morati možda ne razumijete što govorim kad kažem program za nastavu, ali ako vam oslikam sliku, nadam se da će to biti mnogo zabavniji razgovor. Pravo? Dakle, da, mislim da vinski jezik opet kažemo eurocentričan jer je vrlo eurocentričan, ali da dodam i to, to je kao, ako ste ovdje u SAD-u i odrasli ste u SAD, a ti govoriš o vjetru, a to je i tvoja opća široka senzorska referentna točka, zar ne? Imali ste sličnu hranu, ali također bih mogao reći, znate, budući da smo ovdje na pacifičkom sjeverozapadu u odnosu na Novu Englesku, također smo jeli različitu hranu, tako da čak i unutar zemlje već postoji razlika u notama. Dakle, samo mislim da jednostavno ne trebamo proizvoditi vino. Wine Lane je bio tako definitivan, zar ne. Mislim da je to to, stvarno je objavljeno, dopuštajući ljudima da podijele ono što doista imaju na umu i daju nam priču iza toga. I tako mislim, ako se sjećate, na sesiji sam u biti pitao svakoga, kad god je netko rekao neku napomenu za koju nisam razumio kako je na neki način mislio, zamolio bih ih da razjasne, zar ne? Reci mi više o tome, zašto to dobivaš. I, znate, sjećam se da je neka gospođa rekla, Oh, postajem, postajem jako jaka duha. A ja sam rekao, Kakav duh? A onda su postali kao, pa, zapravo, ovaj rum koji se proizvodi ovdje, znate, uz ocean, a ona je imala na umu vrlo specifičnu temu. Ali ako je samo rekla, ovo ima note poput vrućih alkoholnih pića, to zapravo ne opisuje vino. Ali imala je cijelu scenu u mislima. I pokušavao sam je natjerati da nam kaže kontekst tih bilješki. I tada je bio stvarno sjajan. Nikada nisam bio tamo o čemu je govorio, ali mogao sam, mogao sam početi vidjeti što je htjela reći. Pravo. Tako

Jacy Topps 31:02

Da, mislim, ja, bio sam oduševljen. Kad kažete, pa, zapravo, znate, potpuno ste u pravu. Samo zato što mislim da šumsko tlo nije dostupno, ne znači da nije dostupno drugim ljudima. I samo sam nekako razmišljao u svom, kao, vlastitom pregledu, to je to, mislim, tvoj razred je bio nevjerojatan. Vaš seminar je bio nevjerojatan.

Alice Achayo 31:34

Hvala vam. Samo, samo, samo moramo proširiti naš, naš opseg, ali ne možemo to učiniti. Bez drugih ljudi oko nas. Znate, ne možete sjediti u vakuumu i reći: U redu, proširit ću svoj vinski jezik. Kako ćete to učiniti ako niste u interakciji s drugima koji imaju drugačije osjetilne note. I vi ste, a onda također ne uključujete druge kulture i kuhinje u svoj jezik, točno. Dakle, stvarno ga je teško proširiti ako zapravo ne idete dalje od onoga što već imate. Dakle, mislim da je to, to je na neki način moja stvar da promjena jezika vina ne mora biti tako strašna kao što neki ljudi misle da jest. Samo želim unijeti više ljudske veze u jezik vina, zar ne? Dovođenje kultura i kuhinja globalnog juga i dijaspore, dovođenje vinara i priča o njihovoj zemlji i, i sav posao koji ide u proizvodnju vina, dovođenje više ljudi različitog podrijetla da dijele svoje priče tako da možemo proširiti ovaj jezik tako da možete reći ružmarin, a ja mogu reći nešto drugo. I upravo smo opisali istu liniju. I to je u redu. To je moj cilj, moja vizija za ovu industriju. Dakle, mislim da je u mom umu jednostavno.

Jacy Topps 32:57

Da, kao, u teoriji, ako uvijek budemo Kumbaya? Da, ne, slažem se s tim. Sviđa mi se što govorite, jer to je kao da ne odbacujem ideju da crni pinot može mirisati na višnje, ali također može mirisati na nešto drugo osim na višnje, zar ne? Kao, kao, ako osjetite miris trešnje, to nije ništa. To nije pogrešno. Pravo. Ali ako osjetite nešto drugo, to je točno. Možete biti i u pravu. To je vaše pravo.

Alice Achayo 33:26

Pravo. Kao da ja nisam odrastao s trešnjama, ali ti jesi, možda bih imao drugu riječ za sličnu bilješku, ili cijelu scenu, za to. I mislim da ono što želim vidjeti je da to bude više od norme. I mislim da za mene, kao da sam bio vinski profesionalac, to nije toliko puno, ali to što radimo znači da nemamo posao, zar ne? Tek pomalo shvaćamo kako radimo ovaj posao, zar ne? Mičemo se od vozačkog sjedala i postajemo posrednici doživljaja, jer to je ono što je vino, na kraju dana. Vino je iskustvo. I kako stvoriti značajno iskustvo za ljude, ne govori im nužno kako da iskuse, već im pruža prostor da osjećaju da mogu komunicirati jedni s drugima bez straha da će reći pogrešnu stvar ili bez uzvišenog nepca ili napredno nepce? Kako stvaramo iskustvo gdje

vinopije različitih pozadina, različitih vinskih putovanja ili različitih iskustava smatraju da za stolom piju isto vino i imaju nevjerojatno iskustvo? To je pitanje koje ostavljam. To je pitanje otvorenog tipa za vinske profesionalce koje ja doista postavljam.

Jacy Topps 34:44

Da, i mislim da to treba nastaviti jer će to biti lud odgovor. Naravno, svi to možemo shvatiti. Kao, znate, poput svake regije ili poput, mislim, čak i medija poput ovdje u Wine Enthusiastu, uvijek tražimo načine da iskustvo vina učinimo boljim.

Alice Achayo 35:06

Pravo? Da, nije to nužno lak posao. Pravo. Ali ne mislim da je tako komplicirano, kao što mi to činimo, jer vino nije komplicirano. To je poljoprivredni proizvod. Da. Oni su super. Dakle, samo, samo trebamo zakoračiti malo dalje u zemlju. I to je porijeklo vina. Kao, samo smo, samo smo malo otišli. Daleko smo od onoga što je vino, mislim da ponekad u načinu na koji razgovaramo o njemu i onome što vidite neke aspekte u industriji, samo pomislite, govorimo li još uvijek o vinu? Kao, što smo dobili? Kao, još uvijek sam ovdje govorio o istim stvarima, znate, pa bih rekao da bih samo želio vratiti vino njegovom porijeklu. I, znate, i iskoristite ljudsku vezu da dovedete više ljudi za stol. Jer to je iskustvo kojem bi svatko trebao imati pristup.

Jacy Topps 36:16

Imam samo jedno posljednje pitanje za tebe, Alice. Naravno. Što piješ? Što je u vašoj čaši ovih dana?

Alice Achayo 36:24

Oh, čovječe, pa ja sam pio oregonsko vino, jer sam htio reći točno. Dakle, znate, ja sam, uh, smiješno je to što nisam pio Pinot Noir. To je zemlja crnog pinota. Ali ono što ću, nadam se, do kraja ove ljubavi podijeliti s ljudima su sva ostala vina koja nisu crni pinot i koja se proizvode u dolini. I to je ono u čemu sam stvarno uživao. Znate, imao sam par kućnih ljubimaca koji su stvarno sjajni. Jedan me stvarno oduševio samo zato što je bio tako ugodan. Sav Chardonnay pet-nat s kopna? A onda sam neki dan pronašao mješavinu Pinot Gris Muscat Riesling pod nazivom Limited Edition. To je bilo zabavno. To je bilo to što ja zovem češkalo za glavu, to je bilo jedno od onih vina koja su se samo razvijala, a ja sam samo puno kupovao i bio sam stvarno zaljubljen zbog toga jer se sjećam da sam samo pomislio, čovječe, čudo je to što tvoj smeta zašto ti se sviđa ova stvar? Dakle, ali da, općenito volim bijele mješavine. O da. A onda sam samo dodavao da postoji još jedan koji sam našao također pod nazivom Big Salt. Samo mi se svidjela etiketa na poleđini nije imala ne, kao da nije bilo ništa o tome kakva će mješavina biti. Ali veliki sam obožavatelj jednostavnog isprobavanja novog vina koje nikad prije nisam pio, pa sam bio poput velike soli. U redu, super. Sviđa mi se naziv kao i etikete vrlo jednostavne. Odnio sam ga kući. I kad sam ga otvorio, sjećam se da sam pomislio, čovječe, kao da ovdje mora biti poput muškata ili ugodnog ponašanja. I tako sam otišao na internet da to potražim. I sasvim sigurno, bilo je to tjeranje. Muškat. I onda kao, bila je još jedna stvar. Dakle, to je bilo lijepo, mislim, to je u mojoj ulici. bijelih mješavina. Tako je. Oh, ukusno. Da, znači sve je to napravljeno ovdje u Dolini. Dakle, znate, to je nešto što pijuckam ovih dana. Dolaze samo pronalaženje svih drugih sorti o kojima zapravo ne govorimo puno

Jacy Topps 38:35

off the

Alice Achayo 38:36

Izvan utabanih staza. Da, da, bilo je dobro.

Jacy Topps 38:41

Alice Achayo. Hvala vam puno što ste mi se pridružili. Bilo mi je zadovoljstvo razgovarati s tobom.

Alice Achayo 38:46

Puno ti hvala što si me primila, Jacy, nadam se da ćeš imati prekrasan dan.

Jacy Topps 38:55

Zašto vino spaja ljude bez obzira na njihove različitosti. Riječi su vrlo moćne. A jezik koji koristimo u vinu može pomoći privući više ljudi za stol ili se može koristiti kao alat za isključivanje. Vjerujem da što je industrija raznolikija, to je vino zanimljivije. Koje su tvoje misli? Ako vam se svidjela današnja epizoda, voljeli bismo pročitati vaše recenzije i čuti što mislite. Možete nam poslati e-poštom svoje komentare i pitanja u podcastima na wine enthusiast.net. I hej, zašto ne biste rekli svojim prijateljima koji vole vino da nas posjete da se sjete, možete se pretplatiti na ovaj podcast na Appleu, Googleu, Spotifyju i bilo gdje drugdje gdje slušate podcaste. Također možete otići na wine enthusiast.com podcast s kosom crtom. Za više epizoda i transkripata. Ja sam Jacy Topps. Hvala za slušanje.