Close
Logo

O Nama

Cubanfoodla - Ova Popularna Vina Ocjene I Mišljenja, Ideja Jedinstvene Recepte, Informacije O Kombinacijama Vijesti I Korisne Vodiče.

Kultura

Što je u trendu u svijetu vina, prema Daveu Rudmanu iz WSET Americas

Uz popularnost i dostupnost vinske obrazovne programe rasprostranjeniji nego ikad, htjeli smo otići izravno do izvora jedne od najistaknutijih i najrenomiranijih organizacija u svijetu kako bismo saznali više o trendovima u poslovanju. 



U ovoj epizodi podcasta, glavni direktor za obrazovanje Wine Enthusiasta Marshall Tilden III razgovarao je s direktorom za razvoj globalnog poslovanja i izvršnim direktorom Obrazovanje o vinu i alkoholnim pićima Trus t (skraćeno WSET) Amerike, Dave Rudman da se mršavim na aktualna zbivanja.

Naučili smo mnogo o obrazovnom okruženju koje se razvija i uzbudljivim programima koji su sada dostupni ljubiteljima vina, žestokih pića, sakea i, odnedavno, piva. 

Također istražujemo koji su programi najprikladniji za različite razine vinopija i pune vinske štrebere. I zašto umjetna inteligencija može, ali i ne mora imati pozitivan utjecaj na svijet obrazovanja o vinu. Rudman također baca svjetlo na to kako je WSET osnovan i kako je postao obrazovni centar ovdje u SAD-u.



I, naravno, kakva bi bila rasprava o vinu između dva diplomirana diplomanta razine 4 bez punog razgovora u stilu WSET-a Sustavni pristup kušanju dubinska analiza vina. Dakle, poslušajte kako Rudman i Tilden analiziraju vino prema SAT metodi i vidite slažete li se s njihovom ocjenom.

  Apple podcast logotip
  Logo Google Podcasta

  Kušanje vina na slijepo

Wine Enthusiast Academy nudi virtualne tečajeve o sortama grožđa, regijama, procesu proizvodnje vina i sustavnom pristupu kušanju.

Učite s Wine Enthusiastom

Transkript epizode

Transkripti se generiraju pomoću kombinacije softvera za prepoznavanje govora i ljudskih transkriptera i mogu sadržavati pogreške. Provjerite odgovarajući zvuk prije citiranja.

ZVUČNICI

Samantha Sette, Marshall Tilden III, DWS, CSW, Dave Rudman

Marshall Tilden III, DWS, CSW  00:09

Pozdrav i dobrodošli u Wine Enthusiast Podcast, vi poslužujete kulturu pića i ljude koji ga voze. Ja sam Marshall Tilden, glavni službenik za prihode i obrazovanje ovdje u Wine Enthusiastu. I kao što možete zamisliti, ovdje smo prilično strastveni oko obrazovanja o vinu, što je nešto što nam je zajedničko s Wine and Spirits Education Trust, poznatijim kao WSET. U 2020. čak smo stvorili vlastitu Wine Enthusiast Academy i nudimo tečajeve prve i druge razine koje je kurirao WSET kako bismo proširili i podijelili svoju strast prema vinskom obrazovanju što je više moguće ljubitelja vina u SAD-u. Uz vinsku edukaciju popularnu kao i uvijek, te povećanja u raznim vinskim školama do 15%. Iz godine u godinu, mislili smo da bi bilo sjajno čuti što se događa u svijetu WSET-a od njihovog direktora globalnog poslovnog razvoja i izvršnog direktora WSET Americas, Davea Rudmana. Imam sreću i zadovoljstvo sjediti ovdje sa svojim prijateljem Daveom Rudmanom. I moram pročitati vaš naslov jer je jednostavno predugačak, direktor globalnog poslovnog razvoja i izvršni direktor WSETs of Americans. Tako je. Tako je. To je dugo. Pa, dobrodošli.

Dave Rudman  01:17

Hvala što ste me primili.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  01:18

Da, stvarno je super što si ovdje. I upravo si ušao i razgovarali smo. Bilo je? Prošla je vruća minuta otkako ste ovdje.

Dave Rudman  01:23

Da, sigurno.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  01:24

Kada ste zadnji put došli?

Dave Rudman  01:26

Mislim da je bila 2019. Da, vjerojatno je bilo kasno ljeto, dakle prije otprilike pet godina.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  01:31

I to je bilo nekako kad smo započeli s našom akademijom. Pravo? To je bio…

Dave Rudman  01:35

Da, mislim da ste bili otprilike u posljednjoj fazi dobivanja odobrenja za davatelja usluga. I onda smo, očito, zajedno prošli kroz pandemiju. Da. Što je imalo svojih izazova.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  01:47

I ono što je bilo zanimljivo, zar ne, je da smo planirali tečajeve održati ovdje osobno, a onda smo se odjednom, znate, morali brzo prebaciti, što je, da budem iskren, jako dobro funkcioniralo, jer imamo tako veliki doseg s njim.

Dave Rudman  01:58

Da, bilo je sjajno. Nismo ni imali tu mogućnost, zapravo, do tog trenutka. Jer, znate, kada je počela pandemija, za WSET, mi, mi smo brzo shvatili, ako ćemo izdržati ovu stvar, moramo pronaći način da ljudi mogu polagati te ispite, ne osobno, jer nemamo pojma koliko će sve ovo trajati. Stoga smo sada iznijeli tu opciju kako bi ljudi mogli polagati ispite prve razine i druge razine na svim različitim tečajevima na daljinu. I morali smo to donijeti na stol prilično brzo. I definitivno smo ranije zajedno riješili neke nedostatke. Nije previše zabavno

Marshall Tilden III, DWS, CSW  02:39

Ne, ne, ali smiješno je što si spomenuo jer sam zaboravio da nismo samo mi ti koji smo pogodili i virtualni ti, mislim, stvarno si to pokrenuo iz tog razloga svijet. Da, to je nevjerojatno. Dakle, znate, sa svih vaših osam titula i napredovanjem kroz WSET svjetove gdje ste samo mali dio pozadine o sebi sličnim, i kako ste ušli u WSET i što je to za one koji ne znaju , jer je to nevjerojatan program.

Dave Rudman  03:03

Da sigurno. Hvala. Pretpostavljam da je prvo što obično kažem kada pričam o tome da sam oduvijek želio biti pedagog. Vraćajući se skroz unatrag u srednju školu i srednju školu, moja karijerna težnja, u to vrijeme, uglavnom je bila biti učiteljica, a htjela sam biti profesorica u srednjoj školi i otišla sam na koledž. Dobio sam prilično bezvrijednu diplomu iz povijesti i filozofije. Ali otišao sam odmah na diplomski studij da budem profesor povijesti u srednjoj školi i zapravo imam privremenu licencu za podučavanje u srednjoj školi u državi Massachusetts. Vjerojatno nikad neću koristiti, ali to je u redu. Naravno. Nije istekao. Da, ne, to zapravo nije isteklo. Nedavno sam provjerio. I da, ali zapravo, predavala sam kao učiteljica na zamjeni u vrtiću do 12. razreda. I jednostavno, znate, provela sam nekoliko godina radeći u državnim školama i jednostavno odlučila da više ne želim biti profesorica u srednjoj školi . Stvarno je teško. Svakako skidam kapu ljudima koji školuju našu djecu. Pogotovo što smo samo pričali, moje dijete je upravo završilo vrtić. Tako da ga zapravo tek počinjem doživljavati na taj način. Ali ja, znaš, još uvijek mi se sviđa puno vjerojatno većine ljudi s diplomama filozofije, kao da sam završio radeći u restoranima. I bio sam u New Yorku. I znaš, ovo je priča koju uvijek pričam da sam konobario na fakultetu, kao u restoranu za doručak ili bilo što drugo. Pa sam shvatio da imam neko iskustvo konobarenja u restoranu kao da sam u New Yorku. Da, puno restorana. dobijem posao. Mnogo je teže nego što sam mislio da će biti pronaći posao konobara u New Yorku. Da. Živio sam u Brooklynu, nedaleko od mjesta gdje sam živio. Bio je postavljen vinski bar, tražili su konobara ili nešto slično. I tako sam otišao i imao intervju, i to je bio tim muža i žene, a žena je trčala ispred kuće. I moj intervju je počeo s njom. I išlo je jako dobro. Ne kao, da, grid, ili kao da je postavljala, kao, definitivno postavljala kao neka, neka kupovna pitanja. Ono što sam prodavala činilo se dobrim, da je ona kao, Pa, dobro, pa je sada moj muž trebao doći sjesti, bio je kao, tip za vino, ili što već. I pitao me da je jedno od prvih pitanja koje mi je postavio bilo da mogu raditi ovdje, kao da imamo 60 vina na čaše iz cijelog svijeta, nekih opskurnih regija, imamo popis boca, neka prodajemo skupo stvari. Morate znati malo, barem malo o vinu, o radnim područjima, što znate o vinu? I rekao sam žutorepi. To je bilo? Pa smo se i mi smijali. Malo smo se smijali tome. To je, znaš, nisam se pokušao uklopiti, nema načina da se lažira kao, ne, ne, ne, nije moguće. Stvarno. Znate, tako da ljudi ne znaju da ne možete lažirati Ne, ne možete lažirati. I tako ste rekli sretno. Ovdje možeš biti konobar, ali ja tražim barbeka. Također, za tri najgora dana u tjednu? Ili što? Ako želiš, kao što možeš imati, vidjet ćemo. I naučit ćeš o vinu i kao, vidjet ćemo što će se dogoditi ili što već. I onda da, naučio sam o vinu. I to je jednostavno postalo nešto, nekako sam shvatio da postoji presjek toga, moje želje za obrazovanjem, moje ljubavi prema obrazovanju, dakle učenja o vinu, ali onda i podučavanja, što je također jedan od glavnih načina ono što učim je na neki način razmišljajući o tome kako bih organizirao i naučio nekoga kako je to ispravno. I da, to samo pomaže da se stvari postave na svoje mjesto, svakako, ali poput, također, povijesti i filozofije i poput kulture, i, znate, svi razlozi zašto ljudi smatraju vino tako uvjerljivim, jednostavno, stvarno je sve došlo zajedno. I tijekom otprilike dvije godine završio sam kao voditelj smjene. Pa kao da trčim preko par po par, nekoliko večeri tjedno, oni puno uče. A onda sam skakutao oko nekoliko različitih poslova u ugostiteljstvu. Posljednji je bio da sam otvorio vinski bar u West Hartfordu, Connecticut, koji je još uvijek tamo.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  07:24

Je li to blizu mjesta gdje se sada nalazite?

Dave Rudman  07:27

Da, vrlo blizu mjesta gdje se sada nalazim, vinski bar je još uvijek tu kao 12 godina kasnije, što je prilično nevjerojatno. Nešto na što sam pomalo ponosan. Da, upravo kroz COVID, svaki životni vijek restorana sigurno je značajno kraći od promašaja. Ali udala sam se upravo tada. I moja žena je rekla, Moraš naći dnevni posao, što je vrlo razumno. I tu sam ušao u distribuciju. Radio sam za najvećeg distributera u Connecticutu sedam godina, završio tamo kao direktor obrazovanja i razvoja kupaca. I tu sam zapravo prvi put počeo pohađati WSET tečajeve. I to je zapravo bila jedna od ulaznica koje sam iskoristio da dobijem tu ulogu direktora obrazovanja, i pronašao sam WSET. I ja sam im to preporučio. I tražili su od mene da, znate, vodim cijeli program. I prošao sam kroz proces da postanem odobreni pružatelj programa, kroz koji ste vi prošli sa mnom. Nekoliko godina nakon toga kao rigorozan. Bilo je, bilo je drugačije. U to je vrijeme bilo vrlo drugačije, jer kad sam to prošao prije nego što sam se zaposlio, nije bilo nikoga sa sjedištem u SAD-u za WSET. I oni nisu sami upravljali svojim poslovima u EOC-u je upravljao Marian Mulligan MW u međunarodnom jednom centru. Da, a to je sasvim druga priča. Ali da, bilo je to sasvim drugačije iskustvo. Da, drugačije iskustvo. Ali razgovarao sam o WSET-u tamošnjem Salesforceu nekoliko godina, o vinima i jakim alkoholnim pićima, a onda sam čuo da WSET preko agencije za zapošljavanje želi zaposliti prvu osobu za SAD i da, uspio sam ući u taj proces i uspješan i bio sam zaposlenik broj jedan i da, bilo je

Marshall Tilden III, DWS, CSW  09:27

Zapravo nisam shvaćao da ste vi bili prvi koji je pokrenuo stvarno sve ovdje u SAD-u. 

Dave Rudman  09:33

Da, pa donekle. Da, jer to želim, znaš, oženio sam se, oboje znamo Marrian Mulligan MW Molly. Oboje smo diplomirali na International Wine Center u New Yorku, što je naša škola.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  09:45 sati

Upravo smo nosili tvoju olovku. Ja svoj nisam nosila, ali ga također imam.

Dave Rudman  09:49 sati

To je dobro. Možete tražiti zamjenu. Postoji obrazac

Marshall Tilden III, DWS, CSW  09:53 sati

dobro sam svjestan

Dave Rudman  09:55 sati

Ona je ugovor koji je imala s WSET-om istjecao i donijeli su zajedničku odluku nakon otprilike 25 godina ili tako nešto, da će pustiti da istekne jer je posao WSET-a u SAD-u toliko narastao. I jednostavno, nije bilo baš moguće. ne mislim

Marshall Tilden III, DWS, CSW  10:19

Samo je izlazilo izvan toga

Dave Rudman  10:20

Da, bilo je stvarno teško

Marshall Tilden III, DWS, CSW  10:23

Što joj je na čast, bilo je spremno dogoditi se jer je postalo toliko popularno s onim što je ona bila.

Dave Rudman  10:29

Apsolutno. Dakle, znali su da trebaju, trebaju postaviti temelje kako bi mogli preuzeti posao ovdje po prvi put. Tako su me zaposlili, počeo sam, uglavnom oko siječnja 2018. I taj je ugovor završavao u kolovozu 2018. Tako da smo u stvarno kratkom vremenu morali biti spremni upravljati vlastitom logistikom i svom korisničkom službom i stvarima koje su uvijek kojima je upravljala Marija. Da. I IWC tim je trebao doći na WSET.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  11:06

Imam te.

Dave Rudman  11:07

To je, tu smo mi ušli. I ti i ti ste na neki način ušli, odmah nakon svega što se dogodilo?

Marshall Tilden III, DWS, CSW  11:14

Da. Da. Dakle, bio je srpanj 2019. Naši planovi kreću u 2020. I tako, kao što ste rekli, znate, dobili smo iz prve ruke neke od onih kvrga i modrica usput. I moram reći, i mislim, znate, naši studenti bi, da su naši izvorni studenti, vidjeli što sada radimo, mogli primijetiti veliku razliku

Dave Rudman  11:33

To je ogromna razlika. Da. I vidimo da to vidimo u cijelom svijetu. To se posebno odnosi na digitalni end to end koji smo morali uvesti tijekom pandemije, koji još uvijek koristimo, koji je još uvijek vrlo popularan. Da. U cijelom svijetu, posebno ovdje u SAD-u, ali to je potpuno drugačije iskustvo, koje je na vrlo pozitivan način.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  11:55

Naravno.

Dave Rudman  11:56

Izvrsno.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  11:56

To je odlično. Hvala ti na toj pozadini. Jer Ne, nisam znao, ali mnogo toga što nisam znao je stvarno zanimljivo čuti. Dakle, samo za pozadinu samog WSET-a, zar ne? Podrijetlo i zašto je pokrenuto i kome je namijenjeno, možda možete malo poraditi na tome.

Dave Rudman  12:11

Naravno. Dakle, znate, trivijalnost za slušatelje ovdje, WSET je osnovan u istoj prostoriji, da je osnovan Institut majstora vina i intendanta Somalije, tako da je ta soba u mjestu koje se zove Vintners Hall. To je u Londonu, znate, u osnovi, vrlo osnovno i ovo je, ovo je moje američko objašnjenje, vjerojatno neću biti pošten, ali oni imaju ovo, vrlo je slično onome u SAD-u, mi bismo to smatrali kao trgovačko udruženje ili bilo što, kao lobistička skupina ili nešto slično. To je u osnovi nepristrano tijelo koje na neki način brine o holističkom interesu industrije, a onda, znate, ljudi to prihvaćaju. Pa, znate, to seže otprilike 1000 godina unatrag u Engleskoj u poput, cehovskih ekonomija, zar ne? Naravno. Dakle, znate, postoji nešto što se zove tvrtka vinogradara, i to je, znate, nešto kao trgovačka organizacija koja brine o interesima trgovine vinom. Znate, gledajući 1000 godina unatrag, u Engleskoj zapravo nije bilo proizvođača vina o kojima bi mogli govoriti. Ali unatoč tome, Engleska se, znate, uspostavila kao središte vinskog sveučilišta i sve važne stvari dolaze i sve stvari teku kroz London, vino, preša, znate, dekanter, i znate, takve stvari, kao rano, rano pisanje vina je sve tu. Pravo. Dakle, WSET je osnovan 1969. I obično, kada govorim o ovome, ono što kažem je kao, stavite se kao u vinsku industriju 1969. I razmislite o tome, kako vinska industrija izgleda, u tom trenutku, točno. Dakle, još smo otprilike pet godina prije presude u Parizu, točno, što je kao stvarno veliko otvaranje SAD-a. Ali ako se bavite kupnjom i prodajom vina, ili ste na neki način uključeni u trgovinu vinom, morate primijetiti da se sve više, znate, ulaganja u mjesta izvan tradicionalne vinske regije . Dakle, ne samo da ćete uvoziti vino iz dramatično više mjesta nego što ste uvozili u posljednjih 100 godina, vaša izvozna tržišta također rastu na tim mjestima. Kao da je vino bilo nešto kao u SAD-u, kao vrlo rudimentarno, a onda odjednom, kao da jest, počinje se stvarno širiti

Marshall Tilden III, DWS, CSW  14:38

Za jedno desetljeće.

Dave Rudman  14:38

Da baš. Da, točno. I tako su uvidjeli da postoji potreba za educiranjem ljudi koji će raditi u trgovini vinom u Velikoj Britaniji u budućoj trgovini vinom i alkoholnim pićima. I kako bismo vas obavijestili, oni su neka vrsta kapetanskog sjedala u globalnoj trgovini vinom koje im je bilo potrebno kako bi imali najbolje što su trebali. Ljudi s najviše znanja na svijetu koji rade u industriji. Dakle, to je ono zbog čega je WSET osnovan. Dakle, to je obrazovna dobrotvorna organizacija. I znate, njegova je misija otprilike uvijek bila pružiti, znate, nebrendirano, nepristrano, globalno, globalno relevantno obrazovanje za ljude koji rade u trgovini vinima i alkoholnim pićima. Izvorno je to zapravo bilo samo za UK. Sada je za svijet. I imate WSET u više od 80 zemalja. Ali znate, temelj je ostao isti gdje god ljudi uče o vinu ili žestokim pićima, ili sakeu ili sada pivu s WSET-om, sve je u nepristranom nebrendiranom, globalno priznatom i univerzalno relevantnom materijalu

Marshall Tilden III, DWS, CSW  15:50 sati

Ne želim ulaziti u sake i pivo, jer te stavke su velike, velike i rastuće komponente onoga što vi radite. Ali hm, pa, znate, samo općenito, razmišljamo o tome tko može imati koristi, zar ne? Kao, tko pripada ili tko bi trebao pohađati WSET i tečajeve i onda, znate, uvijek nas pitaju, što, koju bih razinu trebao uzeti? Pravo? Da, trebam li početi od jednog? Trebam li početi u dva? Mogu li tri? Je li četiri ludo? Jesam li poludio? Kao? A odgovor na to pitanje je da.

Dave Rudman  16:18

Četiri je vrlo ozbiljno. Vrlo ozbiljno.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  16:22

Dakle, ali tko je vani, upravo od svih naših slušatelja koje imamo, imamo ogromnu publiku ljudi koji samo sjede i uživaju u vinu da bi postali stvarno intenzivni i radili ovo i ostali bez priča. Pravo? Pa kako se to uklapa?

Dave Rudman  16:35 sati

Gledam, rekao bih vam, svatko tko ovo sluša upravo sada bi imao koristi od preuzimanja WSET kvalifikacijske torbe upravo sada nasumične osobe iz američke populacije? Ako niste, ako vas vino ne zanima, zašto se onda truditi? Vjerojatno vas neće zanimati da saznate više. Ali ljude koji slušaju zanima vino. To je ili zato što rade u trgovini vinom ili zato što su entuzijasti vina. Da, oni su konzumenti vina. Usput, zahvaljujemo svima na slušanju. Da, i postoji mnogo stvari o učenju s WSET-om, za koje mislim da su pridonijele ponudi vrijednosti za koju mislimo da uživa. I to očito vidimo u porastu koji imamo u smislu broja ljudi i odakle ti ljudi dolaze. Neke od najvažnijih stvari o studiranju s WSET-om u odnosu na studiranje drugdje jest da je to doista globalno priznata kvalifikacija. A to može ili ne mora, znate, to može biti relevantnije za neke nego za druge. Ali nekako je cool. I to je na neki način važno misliti, pogotovo jer se vinska industrija nastavlja mijenjati, a vino dolazi sa sve više mjesta s kojih u prošlosti na neki način nije dolazilo, ili barem ne s onih koje ste mogli kupiti u trgovini. Naravno, Kina, Indija, Ujedinjeno Kraljevstvo, da, i tako dalje, i tako dalje. Studiranje s WSET-om znači da gdje god u svijetu idete, postoji mjerilo s kojim se svi povezuju, i ako razgovarate s nekim tko je studirao s WSET-om u Hong Kongu i nekim tko je studirao s WSET-om u Južnoafrička Republika, svi govorite vrlo sličan jezik, naučili ste isto gradivo, predavalo se na dosljedan način. Da. I to je, to je cool. Mislim da to dodaje veliku vrijednost.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  18:40 sati

I javit ćemo vam, opet, doći ćemo do toga o degustacijama. Ići ćemo na kušanje vina pa nemojte ulaziti u to što se to dogodilo, ali uvijek govorim o tome na svojim satovima o zajedničkom jeziku i leksiku koji se koristi s njim, zbog čega postoje dopušteni i nedopušteni deskriptori, a nije da budem, znaš, super strog u vezi s onim što možeš reći, ali to je ono što znaš, znajući kakav Blackberry miriše i ima okus, a bio sam naviknut na primjer ako netko kaže dobro, miriše na bakin podrum Pa, ja ne poznaješ podrum svoje bake kao što je kako bih ja to trebao analizirati tako da formiram taj samo dijalog o jeziku koji svi mogu razumjeti globalno? Ogroman tako važan

Dave Rudman  19:15 sati

Da, mi i vi znate, opet smo kao što sam rekao, vinska se industrija nastavlja mijenjati i mi smo mi, znate, izbacili smo video prije nekoliko godina rugajući se prevođenju neke britanske terminologije na u naš leksikon u američki poput, što je trickle od onoga što je ogrozd? kaša ili što već, zar ne? Pa mi, znate, mi se tako malo zabavljamo, što imamo kao globalna, znate, kao globalna organizacija. I da bi se sačuvao taj osjećaj neke globalne dosljednosti. Moramo hodati linijom između toga što zaista moramo svi govoriti istim jezikom, o vinu ili tako da postaje vrlo teško. Ali što još možemo učiniti kako bismo osigurali da je taj zajednički jezik uključiv i pristupačan? Točno, ljudi? Jer mnogo toga, znate, u Americi, možda 80% onoga što je u britanskom leksikonu, odmah je prepoznatljivo. Da. Ali ako odete na druga mjesta u svijetu, to pada. Da. Dakle, to je dobra poanta. Da. Dakle, imamo, imamo istraživače i imamo projekte koji su sada u tijeku, do kraja kako bismo napravili neke od tih promjena. To je odlično. I da pogledamo neke od načina na koje to možemo razviti

Marshall Tilden III, DWS, CSW  20:35 sati

Što je inkluzivnost svega. Super. Pa hajde da čujemo o trendu piva koji se događa. I vi ste gotovi? Pravo. Mislim, ovo je veliko za tebe.

Dave Rudman  20:45 sati

Da, stvarno je velik za WSET. Tako da je zadnji novi proizvod koji smo imali bio sake. I uveli smo sake, prije dosta godina, i zapravo smo ove godine pokrenuli drugu razinu sakea. Oh, znači prvo smo imali treću razinu. Da. A onda prva razina. A sada druga razina. A iza toga postoji mnogo toga. Ali ne moramo više razgovarati.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  21:11

Mislim da to mogu vrlo lako sažeti zapravo i moglo bi se reći. ja sam luda Pravo? Što se tiče vina, zar ne? Tri je sljedeća razina tri je vrlo težak tečaj. Pravo? A jedan je kao, stvarno nov, i samo pravi uvod u vino i stvarno osnovne pojmove. A dva je tako nekako. Gdje je ono između sweetspota, gdje ste samo malo ispod tri, ali viši nivo od jedan, vjerojatno je puno teže odrediti gdje je ta sredina.

Dave Rudman  21:36

Može biti Da, mislim, čekaj, prva razina tri je bila jer smo znali da trebamo ljude koji mogu podučavati niže razine? Da, znate, jer bez toga, to je Da, da, poplava, posebno u nišnoj kategoriji, kao što je nogomet, znate. Tako smo izašli s trećom razinom kako bismo uspostavili kriterije i letvicu za ljude koji bi mogli predavati na nižim razinama, a zatim je došla prva razina. A onda kada nekako dosegnete kritičnu masu, a ljudi koji su prošli razinu jedan, ne idu na razinu tri, treba im ta sredina. Tu smo izgradili most. Dakle, to je sjajna kvalifikacija. Pa smo to pokrenuli. Ali pivo je nešto što je postojalo prije 50 godina, bilo je pivskog sadržaja u WSET-u. Dakle, nisu postojale zasebne kategorije proizvoda. Postojala je samo jedna pjesma i pokrivala je uglavnom vina, ali pokrivala je dosta žestokih pića, pokrivala je pivo, pokrivala stvari poput cigara, zapravo su cigare bile dio WSET-a, koji

Marshall Tilden III, DWS, CSW  22:37

I to je zbroj, zar ne? I to su pokrivene cigare?

Dave Rudman  22:41

Koliko se sjećam, prošlo je nekoliko godina otkako sam obavio ovjereni sastanak sa sudom. Ali da, znam, sjećam se da se u jednom trenutku pričalo o cigari. Da, mislim da me nema citirati. Da. Dakle, o pivu se pričalo godinama, znate, ljudi, to je bilo popularno pitanje koje smo dobivali, znate, dobivali smo pitanja od ljudi. Oh, što je s pivom, ovo bi bilo super za pivo. Kao, zašto se vi ne bavite ovime? Znate, to je velika industrija sama po sebi. To je vrlo, znate, na neki način, vrlo odvojeno od trgovine koja se fokusira na vino i žestoka pića. I da, ne znam, samo je bilo vrijeme. Da. Bilo je vrijeme da razmislimo što još želimo raditi. I mislim da su primarna razmatranja za nas zapravo dva bila jedan. Imamo li ili možemo steći stručnost za to? Pravo. Naravno. I mislim da smo dokazali da je odgovor na to bio da. Zato što smo surađivali s nama i imamo jednog od, rekao bih, možda jednog od 20 najkvalificiranijih ljudi na svijetu koji radi s nama. Njezino ime je Mirella Amato, jedna je od 20-ak majstora Ciceronea, Da, na svijetu. I ona, ona je došla i radila s nekim drugim stručnjacima koje imamo, i ljudima iz mog tima, tako da je Marilla moja viša voditeljica poslovnog razvoja za Beerology ovdje u Americi, ali radimo s Natalijom Watson, koja je vrlo utjecajno, vrlo velika stvar za nas raditi s njom za EMEA. A zatim i Jane Lewis koja je izašla iz karijere vođenja pivovara i posjedovanja pivovare i super se uključila i bila je vrlo poznata i tako radimo s nevjerojatnim talentom. Dakle, kao što sam rekao, to je bilo razmatranje. Nismo imali taj talent. I nije nam nužno lako otići i povezati se s jednom osobom jer smo duboko u toj mreži. Nismo, nismo imali mrežu, pa smo morali otići i pronaći je. Napravili smo odličan posao. Za to radimo s nekima od najboljih ljudi na svijetu.

Samantha Sette  24:57

Uvijek pronađite ono što volite, potpuna linija i rat s toliko izvrsnih boca koje možete izabrati po najnižoj cijeni, lako je pronaći svoj omiljeni cabernet ili novi burbon za probati uz pomoć jednog od njihovih ljubaznih vodiča. A sa svakom bocom dolazi samopouzdanje da ste upravo pronašli nešto nevjerojatno. S najnižim cijenama tijekom više od 30 godina, pronađite ono što volite i volite ono što pronađete samo u Total Wineu, a više od preuzimanja i dostave dostupnih u većini područja je totalna linija.com Da biste saznali više, ne prodaje se u Virginiji i Sjevernoj Karolini . Pij odgovorno, budi 21.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  25:26

Želim razgovarati o tome dok ostajemo na trendovima, jer nešto što upravo vidimo u vinskoj industriji, a pitam se kako znaš, utječe i na WSET, je niži alkohol, niži ABV vina. Pravo? Dakle, to se rješava? Je li to biti, znate, postati dio dodatka nastavnom planu i programu? Ili je to samo nešto što gledamo

Dave Rudman  25:48

On 100% uključuje naše redovne procese pregleda proizvoda. Dakle, imamo za sve naše različite kvalifikacije na svim različitim razinama, imamo cikluse pregleda proizvoda, gdje smo, znate, ili smo u procesu lansiranja novog novog dodatka i ažuriranja ili preuzimanja povratnih informacija i razmišljam o sljedećem. Dakle, to je stalan iterativni proces. I, znate, stalno moramo razmatrati, znate, u kojim regijama svijeta moramo biti i zašto moramo biti vani i to se mijenja, ali puno drugih stvari i, znate, niske i ne , je, stvarno je važna stvar. A ako želite i dalje moći govoriti da ste globalno priznati i univerzalno relevantni, morate, morate nastaviti s tim stvarima. Da. Dakle, predstavlja faktore. I mislim da postoji mnogo toga za naučiti o tome i kako se to razlikuje i kako je isto.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  26:48

Moja misao ili znate ono, gdje ide je koliko dugo trend ostaje. A ako je ovdje, je li to trend? Ili je to samo stvar? I da li to onda utječe na srednji srednji raspon alkohola za vina općenito? Točno, jer upravo sada tih 11 do 14% postaje sredina? Odnosi li se to na 10? Na 14%? Da, znaš,

Dave Rudman  27:06

To je stvarno zanimljivo. I zanimalo bi me, ne, volio bih da znam odmah, postoji li povijesni presedan za promjenu tih razina, jer je očito u posljednjih 55 godina prosječni ABV vina koja su stigla na svjetsku scenu porastao prilično znatan iznos

Marshall Tilden III, DWS, CSW  27:25

Na primjer, samo da svi znaju WSET kaže da se 11-14% smatra srednjim rasponom za alkohol. Ali ako vidite gotovo sve, bilo što iz Kalifornije, bijelo ili crveno, da, bit će 14 ili više. Pravo. I, znate, pa, znate, ovaj trend je zanimljiv po tom pitanju, da, oprostite, ja ću ga prekinuti.

Dave Rudman  27:43

Ne, ne, nikako. Također bih rekao da razmislite, znate, stvari poput klimatskih promjena drastično su smanjile broj niskih nenamjerno prirodnih, točno, pa da, prije 50 godina, njemački pogledate učite svoju diplomu ili treću razinu, učite kao njemački zakon o vinu. I počinjete shvaćati i cijeniti zašto su neke stvari slične realizaciji poglavlja, primjerice zašto je to dopušteno? Pa, to je zato što je povijesno stvarna, bila je prava borba za proizvodnju vina. Da, u nekim hladnijim klimama u hladnijim godinama bilo bi drugačije nemoguće doći do razine šećera na kojoj možete napraviti alkohol ili fermentaciju

Marshall Tilden III, DWS, CSW  28:26

Što je to, jest dodavanje šećera.

Dave Rudman  28:28

Pravo? Da.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  28:29

I želim razjasniti neke od tih stvari.

Dave Rudman  28:30 sati

Pomislio sam, doista, ne mislim da zapravo više postoji problem.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  28:36

Dugo nisam čuo tu riječ.

Dave Rudman  28:38

Samo se nitko ne trudi postići čak ni osnovnu razinu šećera. Da. U Njemačkoj ili bilo gdje drugdje, što se toga tiče. Tako. 

Marshall Tilden III, DWS, CSW  28:47

Da. To je uvod u naše kušanje ovdje, jer me zanima što mislite o ovome. Ali kušanje vina na slijepo veliki dio četvrte razine specijalnosti. I da, malo treće razine, zar ne? Da, potrebno je puno vježbe. Moram kušati puno vina. Znate, kad sam ja studirao, i siguran sam da svi imaju neku sličnu priču, i treba vam netko da vam toči vina. Da. Pravo. Kao drugo, vidite da su igre s bocama završene. I tako sam imao ženu i znate, 10-11 sati navečer kad su djeca dolje. Dakle, srećom ovdje. Ima puno vina za probati, a mi ih kušamo. Čuvate li još uvijek svoje komade netaknutima u smislu vašeg slijepog kušanja?

Dave Rudman  29:29

Volim kušanje. Da. I kažem ljudima i ne znam je li to istina ili nije. Kao da je ovo priča s kojom ću krenuti? Je li to zato što sam imao tako ograničen pristup vinu jer sam bio siromašan. Da. Znate što sam učio o vinu kao barback. U New Yorku. Stvarno sam se potrudio zapamtiti što sam više mogao deskriptore koje bi drugi ljudi koristili za različite stilove vina. Da, kao da sam vjerojatno knjiga koja je na mene imala najveći utjecaj u tim ranim danima bila je Vinska Biblija Karen McNeil. I ona radi stvarno sjajan posao kao i svaka sorta ili naziv o kojem govori. Ona uključuje puno toga što je tipično za scenariste. Pravo? Tako. Tako da mislim da moj mozak sada drugačije radi. Budući da sam naučio, volim na neki način urezivati ​​profile u svoju glavu, a da ih uopće nisam okusio. I možda mogu ponuditi kao dokaz, točno. Dakle, kad sam radio diplomu, otišao sam i napravio svoj pjenušavi, koji je tada bio D šest, šest, točno. I bio sam jako dobar, kao što sam nakon predavanja saznao da sam pogodio zakon. I ono što je bilo stvarno zanimljivo u vezi s tim, za mene je bilo to što sam bio na jednom od vina i rekao sam, Ovakvog je okusa. Mislim, znam kakvog je ovo okusa. Pravo? A ja mislim, mislim da je ovo Zach. Zato što znam kakav bi Zach trebao imati okus poput njegovog njemačkog pjenušavog njemačkog pjenušavog vina. Da, nikad u životu nisam probao Xact, doslovno nikad. Mislim, ovo je vjerojatno, ako je ovo Zach, ovo je prvi put da sam to probao. Pravo. Ali bio sam vrlo uvjeren da, iako ga nikad prije nisam probao, baš zato što sam bio takav, mogu opisati kakav je ovo okus. I znam pouzdano da najviše sliči tipičnoj noti okusa za Zacha, ne bilo čemu drugom. I ja sam to napisao i bilo je nekoliko drugih koje sam tako zakucao. I nije, nije zato što sam kao izuzetno nadaren kušač. Ali mislim da je to zato što imam izuzetno dobro razvijenu bazu podataka u svojoj glavi o vinu. I tako sam vrlo, vrlo, kao deduktivan i logičan za razliku od kao, subjektivan. I to je za mene bila prednost. Da, moraš imati svoj skauting. Što smo već kod toga čekali dovoljno dugo.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  32:20

U redu. Pa razmišljamo o tome da napravimo blind, ali htio sam dati Daveu malo odmora. Pa smo mislili da ćemo jednostavno proći kroz degustaciju u stilu WSET-a. I dobili smo neke od naših Wine Enthusiast čaša, koje bih volio da Dave također isproba, jer mislim da ih niste vidjeli. Dakle, to je Sommology Somm, a ovo je naša Aria. Ovo je čaša za taksi, ali za ovakvu vrstu vina. Dakle, ovo je 2020. pojedinačni vinograd Chard St Giacomo, oni prave ništa od ovoga, poput 320 kutija. O alkoholu neću. Dakle, ja ću razgovarati o svemu, a ti želiš svoj komad papira?

Dave Rudman  32:56

Naravno, hvala.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  32:58

U suprotnom, moram te kriviti i nazvati to ispravnim. Dakle, boja, tražimo intenzitet i boju i za bijela vina. Znate, mi smo kao da ćemo napraviti neku drugu razinu, sve do možda s naznakom tri, možda neki plus ili minus. misliti. Možda bismo duboko mislili da se to događa, zar ne? Pa gdje si na laganom mediju?

Dave Rudman  33:21

Rekao bih da je srednjeg intenziteta

Marshall Tilden III, DWS, CSW  33:23

Zbog pigmentacije? Da baš. Dakle, boju na ovoj razini gledamo da vidimo koliko pigmentacija ide do ruba i ako je prilično vodenasta, svijetla je. Ako pigmentacija ide blizu ruba, srednja je, a ako je skroz do ruba, duboka je. Da. A zatim boju za drugu razinu imamo ili žutu ili zlatnu. Na ovome se oslanjam na zlato.

Dave Rudman  33:44

Da, i ja bih išao srednje zlatno. Da.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  33:46

Tako da mislim da smo na srednjem zlatnom nivou. Volim kad se Dave i ja slažemo u mnogočemu. To je predivno. U redu, onda se vrtimo

Dave Rudman  33:53

Vrtimo se

Marshall Tilden III, DWS, CSW  33:56

Intenzitet? Kakav ti je intenzitet? Dakle, intenzitet za mene i ovo i počinjemo od brade ako možete osjetiti miris iz svoje brade. A kad biste mogli namirisati dobru stvar, zar ne? Ne možete samo pomirisati nešto što vam se mora svidjeti da izvučete nešto iz toga.

Dave Rudman  34:10

Da, mislim da je izraženo

Marshall Tilden III, DWS, CSW  34:13

I ja ga nekako osjećam kad sam točio.

Dave Rudman  34:15

Što mislite u kojoj su to mjeri ove vrhunske Wine Enthusiast čaše?

Marshall Tilden III, DWS, CSW  34:19

Ništa, ovo je sve o vinu. Give you a little, malo je toliko izraženo da sada počinjemo osjećati arome i uvijek prvo idem na voće. Prvo voće koje pomirišemo, iako ponekad nije, voće nije prva stvar.

Dave Rudman  34:36

Dobivam zlatnu jabuku ovdje je vrlo jaka definitivno ono voće iz voćnjaka Da. Tako i to je prilično razvijena zlatna jabuka tako kao gotovo kao pečena kao nadjev za pitu. Oni poput jabuke. Da, da, to ide jako lijepo i s malo cvijeta limuna. Pa mislim da ovdje ima malo citrusne arome. Da.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  34:57

Što za Chardonnay posebno iz Nape. Točno, ovo je tipično, prilično tipično. Topla klima, veliki plodovi, 2020. Da, dakle, govorimo o predizborima. Što kažete na sekundarno? Što imamo tamo? Dakle začini

Dave Rudman  35:10

Obilje arome hrasta

Marshall Tilden III, DWS, CSW  35:11

Dosta vanilije

Dave Rudman  35:13

Da, imaš klinčić muškatnog oraščića. Tu je poput creme like a creme au svojevrsna situacija.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  35:22

Tako da smo dobro upoznali taj kremasti biskvit s maslacem. Naravno. Malo miješam lišće na ovome. Tercijarno zato ne dobivam puno.

Dave Rudman  35:38

Idemo. Živjeli.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  35:39

Živjeli Dakle, za moje učenike i za sada za bilo koju razinu WSET-a idemo SATAB: slatkoća, alkohol, tanini, tijelo alkohola, i idemo na različite razine, zar ne? Stoga koristim akronim za ispijanje izvrsnog Brunella ili Bordeauxa ili Burgundije. Sviđa mi se mala kratica tamo. Možete koristiti taj. Hvala vam. Tako slatko.

Dave Rudman  36:10

Ne ovdje.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  36:11

Ne ovdje, točno. Suha kao kost. Kiselost.

Dave Rudman  36:15

Visoko je.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  36:16

Visoko je, zar ne? Da, nije ni srednje. Dakle, trik s kiselošću je za mene ukus. Pričekajte oko 10 sekundi, spustite glavu i kada osjetite svu tu slinu, znat ćete da se spušta i suha, znate da vam izlazi iz usta gotovo slinavi. Da, kravata. 

Dave Rudman  36:29

Pa, da, to je trenutak kada znam da će mi se to stvarno svidjeti. Lijepo, posebno za New World Chardonnay. Ovo je trenutak koji sam čekao. Yeah, dude, we'll turn it right nije razočarao.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  36:40

Da, dobro.

Dave Rudman  36:41

Puno kiselosti. Da. Tanin

Marshall Tilden III, DWS, CSW  36:43

Nema tanina u bijelim vinima. Alkohol.

Dave Rudman  36:48

Osjeća se kao visok alkohol. Da. Dakle, kombinacija viskoznosti i nešto poput potencije. Da.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  36:55

Opeklina na stražnjem dijelu jezika, desno. Ta opekotina na stražnjem dijelu jezika. To je 14,5 posto. U redu, dobar poziv. I tijelo B za tijelo.

Dave Rudman  37:01

Vino punog tijela

Marshall Tilden III, DWS, CSW  37:03

Cijelo tijelo, točno. Ima visok alkohol, kiselost, koncentraciju? Da, Okusi. 

Dave Rudman  37:09

Velika težina na nepcu. Kremastost.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  37:11

Kremastost, da. Kremasta tekstura na ovom je dinamit. Pravo? Oh, vraća se po još jedan gutljaj. Ovo je Wine Express vino. Tako da sam jako sretan. Čini se da to ime uživa. Okusi slični nosu. Pravo? Začini su malo zastupljeniji.

Dave Rudman  37:26

Da, mislim bilo kada, pogotovo kada imate vino visokog intenziteta, visoke kiseline. Na nepcu ima tendenciju da izvuče više citrusnih nota, što ja dobivam puno. Dakle, na nos. Ovo miriše puno više na hrast i slično, na neku vrstu pečenih jabuka, ali kao, vrlo definitivno vrlo brza vrsta limete ističe limete, koje volim. To jako volim. Zato što mislim da je važno uravnotežiti vrstu citrusa s koštunjavim voćem, posebno s novim svjetskim chardonnayem.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  37:59

Potpuno.

Dave Rudman  38:00

Pa da, za mene je to zapravo glavna razlika. Inače, uglavnom potvrđujući puno toga što smo rekli na nosu, ali baš kad imate, kiselost, kao, igra trik i kao da kaže, oh, da, sad je valjda osjetljivije.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  38:15

Da, totalno. Duljina? Pa, intenzitet. Oprosti. Intenzitet okusa.

Dave Rudman  38:19

Intenzivan je.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  38:20

Da, izraženo

Dave Rudman  38:21

Definitivno. Da.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  38:22

A duljina?

Dave Rudman  38:23

Dugo, dugo. Da baš. Još uvijek ga definitivno još uvijek testiram.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  38:27

Upravo dok razgovaramo

Dave Rudman  38:28

I citrus i kamen, prava vanilija. Da.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  38:32

Da. Dakle, razina dva. Sada moramo malo procijeniti. Pravo. I WSET, pričali smo o BLIC-u. Duljina ravnoteže, prije je bila intenzitet, prepoznatljive karakteristike, zar ne? I naše oči, pa je dobro da radi, i složenost. Dakle, ravnoteža, vidimo hoće li dobiti kvačicu na svim ovim. Sada možemo odlučiti što je to. Dobiva moju kvačicu Da. Uravnotežite uvijek uravnotežite ono što je uravnoteženo s onim što ste upravo rekli. Pravo? Kiselina u ravnoteži s agrumima. Znate, s visokim alkoholom. 

Dave Rudman  38:57

Težina, alkohol, da.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  38:59

Duljina. Shvatili smo. Rekli smo da je dugo. Intenzitet prepoznatljivih karakteristika, izražen i to je

Dave Rudman  39:06

Na nosu i na nepcu. Da. Donosi puno okusa, i primarnih i sekundarnih okusa. Da, sve su vrlo osebujne. Kao harmonično

Marshall Tilden III, DWS, CSW  39:17

I složenost.

Dave Rudman  39:21

Da, odabrali smo, odabrali smo dosta stvari između primarnih i sekundarnih aroma.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  39:27

Da. I mislim da jednom kada to dobijete, zar ne, kada steknete osnovnu, sekundarnu i tercijarnu, očito, znate, ulazi u mjehurić za bespametnu provjeru, ali mislim da ima dovoljno i na jednom i na drugom 

Dave Rudman  39:36

A mi čak nismo baš voljeli geeka cijelim putem. Dozivati, zar ne? Ovo je kao brza snimka, zar ne? Mogao sam mogao sam ići malo više

Marshall Tilden III, DWS, CSW  39:43

100%, ali onda Rob pobjesni. Dakle, dobiva sve četiri kvačice. Dakle, u drugoj razini, točno. Postoji loše, dobro, nema loše prihvatljivo, dobro, vrlo dobro, izvanredno.

Dave Rudman  40:00 sati

Sigurno je izvanredan. Znate, naša ga procjena definitivno stavlja u tu kategoriju.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  40:07

I slažem se. To je vjerojatno jedan od mojih najdražih Chardonnaya sada kada ga donosimo. Dakle, sada odstupamo od WSET tima, postavljamo moje posljednje pitanje za bilo koje od ovih vina, posebno za Wine Express, koliko biste platili?

Dave Rudman  40:20

Čini se kao Chardonnay od 40 dolara, možda 40, 40 do 60 dolara

Marshall Tilden III, DWS, CSW  40:24

Od vinarije se malo odmaknite kao 50-55. Ali ovdje u Wine Expressu 30 dolara, 30 dolara.

Dave Rudman  40:31

Malo pametno. Pojeo sam dosta Chardonaya od 30 dolara koje sam popio u životu.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  40:38

Znate li, to je ono što mi radimo, a jedna od stvari koje radimo jest da smo kušali mnogo vina koja su dobra i vrlo dobra. Ali mi želimo one koji su izvanredni. Da. Pa ćemo sjediti i razgovarati više

Dave Rudman  40:51

sS ngle vinograd Sonoma Coast. To je odlično. Ne previše otrcano lijepo.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  40:57

Hvala što si nam se pridružio Dave. Ovo je bio sjajan razgovor kao i uvijek, uživam razgovarati s vama, ali čak i na ovoj platformi gdje našim slušateljima dajete toliko informacija o WSET-u i svemu što postoji i što dolazi.

Dave Rudman  41:06

Da, pa, cijenim to. I kao što kažem ljudima, zahvalan sam za sve što radite i sve što svi ovdje, jedan entuzijast i svi naši slušatelji, što rade za WSET i za edukaciju o vinu, i alkoholnim pićima, edukaciju i sake i provjerite pivo. Da. I ljudi mogu posjetiti našu web stranicu na wsetglobal.com. Kako bi naučili više i saznali gdje mogu pohađati tečaj i 

Marshall Tilden III, DWS, CSW  41:35

Da, naravno, uskoro ćemo imati više informacija o tome kako pohađati tečajeve, a to je Wine Enthusiast Academy s radom na pivu. budite spremni za to. Dave, živjeli.

Dave Rudman  41:47

Hvala puno, cijenim to.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  41:53

Imate li strast za vinsko obrazovanje? Ako je tako, provjerite našu Wine Enthusiast Academy gdje možete pohađati online tečajeve prve i druge razine iz bilo kojeg mjesta u SAD-u vlastitim tempom. Samo idi na WineEnthusiastacademy.com prijaviti se. Svoje komentare i pitanja možete nam poslati e-poštom na podcast@wineenthusiast.net . Zapamtite, možete se pretplatiti na ovaj podcast na Appleu, Google Spotifyju i bilo gdje drugdje gdje slušate svoje omiljene emisije. Također možete otići na wine enthusiast.com podcast s kosom crtom za više epizoda i prijepisa. Ja sam Marshall Tilden, hvala na slušanju.