Close
Logo

O Nama

Cubanfoodla - Ova Popularna Vina Ocjene I Mišljenja, Ideja Jedinstvene Recepte, Informacije O Kombinacijama Vijesti I Korisne Vodiče.

Kultura

Klimatske promjene utječu na tradicionalne prakse žetve. Kako se snalazi jedna velika vinarija.

Vino je prije svega poljoprivredni proizvod. Ekstremne klime utječu na to, i klimatske promjene prirodna i umjetno stvorena, samo se ubrzava. Problem, naravno, nisu samo povišene temperature. Mrlja od dima , suše, mraz, poplave, tuče i obilne padaline utječu na vinograde. Zajednički učinak ovih promjena na proizvodnju vina s vremenom postaje sve očitiji.



Ovaj tjedan sjedio sam sa Steveom Peckom da razgovaramo. Peck je potpredsjednik vinarstva u J. Lohr Vinogradi i vina u Paso Robles , Kalifornija, za koju nadzire cijeli portfelj bijelih i crnih vina.

Poslušajte kako Peck objašnjava kako određuje kada je vrijeme za žetvu; zamršenosti procesa žetve; kako ekstremni vremenski uvjeti utječu na ovogodišnji urod J. Lohra; hoće li klimatske promjene u konačnici utjecati na njegov način proizvodnje vina; i što J. Lohr čini za ublažavanje klimatskih promjena u vinogradima.



  Logo Apple Podcasta
  Logo Google Podcasta


Transkript epizode

Transkripti se generiraju pomoću kombinacije softvera za prepoznavanje govora i ljudskih transkriptera i mogu sadržavati pogreške. Provjerite odgovarajući zvuk prije citiranja.

Govornici: Steve Peck, Jacy Topps

Jacy Topps 00:08

Pozdrav i dobrodošli u podcast Wine Enthusiast. Poslužuješ kulturu pića i ljude koji ga voze. Ja sam Jacy Topps. Ovaj tjedan govorimo o klimatskim promjenama i njihovom utjecaju na žetvu. Vino je prije svega poljoprivredni proizvod. Stoga će ekstremne klime nedvojbeno promijeniti proizvodnju vina. Tijekom godina vidjeli smo snježne oluje s rekordnim temperaturama u Napi i Sonomi, šumske požare u Sjevernoj Americi i poplave u Australiji i Njemačkoj. Klimatske promjene, kako prirodne tako i one koje uzrokuje čovjek, vrlo su stvarne. A njegov utjecaj na proizvodnju vina postaje sve očitiji. Dakle, kako to utječe na vino? Sjeo sam sa Steveom Peckom da razgovaramo. Steve je potpredsjednik vinarstva u J. Lohr Vineyards and wines u Paso Roblesu u Kaliforniji, gdje nadzire cjelokupni portfelj vina J. Lohr. Dakle, poslušajte kako Steve objašnjava kako on određuje kada je vrijeme za žetvu proces žetve; koliko ekstremni vremenski uvjeti utječu na njihov ovogodišnji urod; hoće li klimatske promjene u konačnici utjecati na njihov stil proizvodnje vina te što J. Lohr čini da ublaži klimatske promjene u vinogradima.

Jacy Topps 01:32

Svaka čaša vina priča priču. Ove priče otkrivaju skrivene povijesti, okuse i strasti, a ponekad razotkrivaju naše najmračnije želje. I Wine Enthusiast najnoviji podcast. Poznata novinarka Ashley Smith secira dubinu vinskog svijeta. Čujemo se od ljudi koji znaju što znači kada proizvodi ljubavi i brige postanu izvor pohlepe, paleža, pa čak i ubojstva. Svaka epizoda vodi slušatelje u misteriozni i povijesni svijet proizvodnje vina i zločina koji su u međuvremenu postali poznati. Ovaj podcast dobro pristaje ljubiteljima vina, štreberima povijesti i ovisnicima o kriminalu. Dakle, zgrabite čašu svog omiljenog vina i pratite podcast da nam se pridružite dok istražujemo preokrete iza najšokantnijih vjetrovitih zločina svih vremena. Pratite Vinfamousa na Appleu, Spotifyju ili gdje god slušate i svakako pratite emisiju kako nikada ne biste propustili skandal. Nove epizode izlaze svake druge srijede.

Jacy Topps 02:43

Bok, ja sam Jacy Topps. Danas raspravljamo o žetvi i klimatskim promjenama. Moj gost je Steve Peck. Steve je potpredsjednik za proizvodnju vina u J Lohr Vineyards i vino u Paso Roblesu. Dobrodošao Steve. Tako mi je drago što nam se danas možete pridružiti.

Steve Peck 02:59 sati

Hvala ti, Jacy. Zaista cijenim priliku da provedem neko vrijeme s vama.

Jacy Topps 03:03

Tako je sezona berbi započela na cijeloj sjevernoj hemisferi i vinski svijet je vrlo uzbuđen i zaposlen.

Jacy Topps 03:11

Za naše slušatelje koji nisu sasvim upoznati s procesom, možete li nas brzo provesti kroz korake žetve kao što je ono što ulazi u nju? A odluke koje je potrebno donijeti jer je to vrlo važna komponenta vinarstva?

Steve Peck 03:25

Da, dakle, J Lohr uzgajamo u tri regije u Kaliforniji, originalna regija je u području Montereya. Danas se zove kraljevski Seiko iz Montereya, nešto je poput Rodeo Drivea. Znate, jedno od vrhunskih područja Montereya, vrlo idealna klima za Chardonnay Pinot Noir, imamo vinograd od 30 jutara gore u St. Aleni i dolini Napa, a zatim zapravo 3000 jutara u Paso Roblesu posvećen prvenstveno Cabernet Sauvignonu.

Steve Peck 04:00

Imamo vlastiti tim upravitelja vinograda i vinogradara koji rade tijekom cijele godine, znate, od rezidbe, do, znate, protokola navodnjavanja, prorjeđivanja izdanaka, prorjeđivanja grozdova. I dok se približavamo berbi, glavni cilj je prikupljanje uzoraka, odvođenje naših vinara koje poznajete, uključujući i mene, na polja, kušanje i aromatiziranje za optimalnu razinu zrelosti prije nego što donesemo odluku o branju. Dakle, upravo smo danas dobili prvi uzorak crnog grožđa za naš laboratorij ovdje. Bit će kasna sezona, a 2023. je vruća jer je klima bila u cijeloj unutrašnjosti Sjedinjenih Država s rekordnim temperaturama i svaka država stvarno, znate, Texas i Colorado padaju na pamet. Ono što to čini je da zapravo stvara ovu vrstu divovskog usisnog zvuka iz Tihog oceana, a mlazna struja to donosi

Steve Peck 04:59 sati

Puno više hladnog zraka s oceana. Dakle, obalni pojas od Santa Barbare do Paso Roblesa, Montereya, Sonoma Nape. To je zapravo rezultiralo najhladnijom vegetacijskom sezonom koju smo imali od 1999. Dakle, cijela država očekuje da će opet imati kasniju žetvu od normalne, zbog onog hladnijeg zraka koji dolazi iz oceana. U redu, vratimo se na trenutak kad ste rekli da berete grožđe do te zrelosti, kako rade vinari? Kako odrediti tu savršenu zrelost? Točno, opet, postoji razina analize na kojoj na neki način tražimo određenu razinu slatkoće ili razinu šećera u grožđu, ta vrsta će rezultirati količinom alkohola u vinu. Ali, znate, brend kao što je J. Lohr otišao bi na višu razinu, a to je zapravo zrelost okusa. I želimo imati dovoljno vremena na trsu da razvijemo odgovarajući okus. Klasično bi bilo naše križanje, rješavanje šetnje, gdje ako dobijemo šećer, baš tamo gdje bi trebao biti, ako voće još uvijek ima travnati i zeleni okus, imat će karakter zelene paprike. Ali neće razviti neke od datoteka, što je vrsta arome marakuje koju trebamo kako bi voće imalo dodatno vrijeme na trsu da postigne. Dakle, to je klasika u kojoj smo ja i Christian Barnhouse ili vinar za bijela vina stvarno bili u patroli za razvoj onih aroma marakuje u Sauvignon Blancu za Chardonnay, tražimo prijelaz od vrste zelene jabuke do možda više breskve , ili profil okusa nektarine. I crveno grožđe, uključujući naš tim i mene, razvili smo stvarno zanimljiv način, a to je da kušamo grožđe od grožđica, što je oko 1. kolovoza, kada grožđe prelazi iz zelene u crvenu, počinjemo u tom trenutku kušajte sve negativne okuse, što bi uključivalo aromu zelene paprike. I ako ako, ako dobijemo lijep, voćni profil okusa 1. kolovoza, znamo da smo spremni za sezonu. Ako dobijemo taj okus zelene paprike, zapravo izgladnjujemo vinovu lozu od bilo kakvog navodnjavanja. I stavit ćemo ih kroz ciklus sušenja kako bismo pokušali iscijediti malo tog okusa zelene paprike. Ali kada se svede na posljednji dan berbe crnog grožđa, tehnike su prilično zanimljive, stavit ćemo nekoliko bobica grožđa u usta, sažvakati ih i ispljunuti. A ako mi sok izlazi iz usta, nekako zelen ili ružičast, znači da nije spreman. Ako je sok koji dolazi i koji ispljunete lijep i tamno crven, to znači da je boja u tim korama spremna za valjanje. I bit će nam jako lako u fermentoru, moći ćemo znati da će to grožđe vrlo lako predati boju soku. I da nećemo morati pretjerano obrađivati ​​vino koje će dobiti boju i koje će dovesti naš profil okusa do više taninskog u odnosu na ekstrahirani profil okusa.

Jacy Topps 08:21

Sviđa mi se kako opisuješ da samo znaš kao; vi dečki imate kušanje vina u vinogradima i stavite ga unutra i ispljunete. Kako to rade recenzenti vina na isti način?

Steve Peck 08:33

Da, da, nije to nije, znate, lijep proces. Znate, dio tog procesa bi mogao biti traženje razvoja boje sjemena. Dakle, ako su sjemenke još nekako bijele i jezkaste, daju gorak profil okusa. Ako imaju ovaj lijepi, smeđi izgled tosta. Oni će napraviti vina sa stvarno mekim i pristupačnim taninima.

Jacy Topps 09:04

Pa, drago mi je da ste spomenuli verziju jer ste rekli da je obično početak kolovoza s klimatskim promjenama. Je li to utjecalo malo ili nije? Je li to obično prvi tjedan kolovoza?

Steve Peck 09:18 sati

Pravo? Dakle, koristite izraz klimatske promjene, i to je ispravan izraz. Znate, znate, prije 10 godina, govorili bismo o globalnom zatopljenju, pričali o zagrijavanju da znate, da znate da je vruća unutrašnjost Sjedinjenih Država na neki način rezultirala hladnijim obalnim pojasom duž Kalifornije. I tako da, može varirati, možda, znate, plus ili minus 10 dana, ako smo imali suhu zimu, vinova loza ima tendenciju izaći iz stanja mirovanja malo ranije od pupova, tako da je najranije Dan sv. a o najnovijem je nešto poslije prvog travnja. Dakle, skloni ste zaštiti. Znaš više prema tome, znaš, pupoljci sredinom ožujka, na, na suhoj zimi. I opet, i opet, možda u prvom tjednu travnja po vlažnijoj zimi, kao što smo imali 2023. Dakle, postoji neka, znate, početna točka cijele vegetacijske sezone, a to će do razdoblja cvatnje, koje se obično događa u svibnju, većina ljudi zapravo ne misli o vinovoj lozi kao o cvjetnici. Ali doista, ima ove malene cvjetiće. I baš kao i trešnjin cvijet, u idealnom slučaju, svaki će se cvijet pretvoriti u komad voća u grožđe ili u trešnju. I tako, taj proces ima tendenciju da bude plus ili minus 15. svibnja. I opet, ono pirjanje na kojem idemo od ovih tvrdih, kiselih, zelenih bobica do znate, mekih, obojenih i slatkih bobica počinju, znate , bilo gdje od, recimo, 25. srpnja, do možda 8. kolovoza, negdje u tom razdoblju. I ove godine, dobro je, mi smo na toj kasnoj strani tog spektra. Dobro, a što se tiče zrelosti i sazrijevanja grožđa, kakvo vrijeme utječe na to je li pretjerana vrućina, pretjerana vlaga ili mraz, kao ono što usporava dozrijevanje ili ono što ubrzava dozrijevanje. Pravo. Dakle, postoji ova vrsta Zlatokose temperaturnog raspona, recimo, od oko 70 do oko 85 stupnjeva Fahrenheita. I tako, što više sati u danu provedete u tom malom rasponu temperature, tipično, to će veći biti razvoj boje, potrebno je oko dva tjedna od početka zraka da sve grožđe do pretvoriti iz zelene u crvenu. I ako imamo lijep prozor umjerene temperature, shvatite da nije važno ako znate da bi dnevna najviša temperatura mogla biti 90 ili 95, ili čak 100, sve dok imate dosta sati, dnevnih sati u tih 770 do 85 -fahrenheitov prozor. Dakle, vratili smo se i pogledali naše zapise tijekom godina. I onda kada imamo period od tog dvotjednog perioda nizova u kojem se pretvaraju iz zelene u crvenu, ako imamo veći broj sati u tom lijepom umjerenom temperaturnom pojasu, vidimo eksploziju boja razvoj u grožđu iu vinima koja proizvodimo dva mjeseca kasnije. U redu, znači rekli ste da je ove godine u Pasu bilo toplije ili je bilo toplije? hladnije? Hladnije je. Zapravo, hladnije je. U Pasu i opet, većina vinogradarskih regija u Kaliforniji zapravo je 2023. hladnija nego inače. Vau, to je tako zanimljivo. Da, stvarno je. I opet, tu je termin klimatske promjene bolji deskriptor od globalnog zatopljenja. Jer je li ovako vruće, kako jest, mislim, ledenjaci se tope, postavljaju normalne toplinske temperature, šumski požari u Kanadi i Stjenjaku, unesite tu opću vrućinu, znate, unutrašnjost Sjedinjenih Država je zapravo može povući hladniji zrak s Pacifika i, znate, na, znate, na kopno duž kalifornijske obale koja se možda 20 ili 35 milja proteže od Tihog oceana sve od Santa Barbare do Mendocina.

Jacy Topps 13:43

A sada riječ našeg sponzora, provedite vikend istražujući neka nepoznata uzgajališta grožđa. Smješten samo nekoliko minuta zapadno od Portlanda, u poznatom iskustvu Willamette Valleya u Oregonu i iznimnom intimnom svijetu vina, te Walton Valleyju. otkrijte više od 30 vinarija svjetske klase bez gužve. Kušajte desetke različitih sorti, sve lokalno uzgojene i proizvedene na sjeverozapadu Tihog oceana. Istražite Tualatin Valley na Tualatin Valley tual@invalley.org.

Jacy Topps 14:26

Znam da vinari uglavnom beru grožđe jer se bijelo grožđe bere ranije za lakša vina, a crveno grožđe nešto kasnije. Ima li značajnijih kolebanja i vremena berbe zbog klimatskih promjena zbog hladnijeg vremena ove godine?

Steve Peck 14:51

Da, ne uzgajamo bijelo grožđe u istoj regiji u kojoj uzgajamo crno grožđe. Dakle, dobivate do znanja da uzgajamo Chardonnay. I Samuel Blanc u hladnoj klimi Montereya za početak. Dakle, naša berba tog grožđa je otprilike u isto vrijeme kada sazrijevamo Cabernet u Paso Roblesu u toj toplijoj regiji. Uz to, znate, učinak klimatskih promjena je stvaran, mi u potpunosti vjerujemo u to. U nekim smo slučajevima, na primjer, 2022. imali rekordne temperature u prvom tjednu rujna, s temperaturama koje su dosezale neviđenih 105, čak 110 stupnjeva u nekim dijelovima naših vinograda u Montereyu. U tom slučaju, pomislili biste da će grožđe samo jako brzo sazrijeti, ali to zapravo ne funkcionira tako, lišće na vinovoj lozi ili gotovo bilo kojoj biljci, znate, imate tu neku sjajnu stranu koja je okrenuta sunce. I onda stražnja strana lista je neka vrsta ove dole nejasne strane i na toj stražnjoj strani ili se zovu klesari ili stomati. Dakle, u suštini poput znojnih pora, a kad se zagrije na 105 stupnjeva, te se pore zatvore i vinova loza samo hibernira. I tako zapravo vidimo stanku u našem razvoju sazrijevanja kada vidimo temperature sjeverno od 100 stupnjeva i vinove loze kao da su zatvorene. Prestali su fotosintetizirati i na neki način prelaze u način preživljavanja. Dakle, stvarno je zanimljivo, pomislili biste da će vruće vrijeme samo potaknuti stvari na zrelost, ali to zapravo ne funkcionira tako. Opet, izvan toga nemate dovoljno sati na tom stvarno slatkom mjestu Zlatokose, između 70 i 85 stupnjeva, a vinova loza zapravo nekako ili ne tako produktivna po vrućem vremenu. To je tako fascinantno. Da, nije intuitivno. To nije intuitivna znanost. Da. I tako ste rekli da imate hektare zasađene u različitim regijama diljem Kalifornije. Je li to točno? Točno, s 3000 hektara crnog grožđa u Paso Robles de la are također ima oko 1000 hektara koje posjedujemo i uzgajamo u regiji Monterey royal Seiko, a zatim nešto više od 30 hektara na aveniji Pratt u dolini St. Alena Napa.

Jacy Topps 17:26

Pa me zanima nešto o Napa Valley Acres jer znate, Napa je imala puno snijega Napa i Sonoma su imale puno snijega ove zime. Tako je. Da. Učinio to. Ne, mislim, imali ste puno više od New Yorka. Ovdje sam u New Yorku. Bilo je suludo. Je li to uopće utjecalo na vinograde?

Steve Peck 17:52

Znate, to je tijekom sezone mirovanja. Dakle, znate, to čini lijepo fotoreporterstvo. Ali ja, znaš, vizir, znaš, oni su lijepo pospremljeni za zimski san. I tako čak i kada dobijemo anomaliju poput snijega, u vinogradima, to stvarno ne uznemiruje jabučare sve dok trsovi miruju. Dakle, ali lijepo je vidjeti.

Jacy Topps 18:19

Pa rekli ste da ove godine berete malo kasnije? Koliko kasnije ćete žeti

Steve Peck 18:28

Nedostaje nam predviđanje da ćemo završiti žetvu 10. studenog prošle godine, bili smo gotovi do 20. listopada. Dakle, izračunajte to, to je 20 dana ili tako nešto različito tri tjedna, tri tjedna različito. Rečeno je da nismo ubrali niti jedno grožđe. Dakle, rekli smo da je Mike Tyson rekao da svatko ima plan dok ne dobije šaku u lice. Ali, znate, mi smo, mi smo, znate, uvijek živimo u nadi da će ovo biti najbolja slika ikada. Ništa se dosad nije dogodilo i 2023. bi to spriječila. Ali, znate, opet, znate, rangiranje znate, ako završi mokri listopad ili ako dođe mraz ili, znate, neki toplinski valovi

Steve Peck 19:18

morat ćemo prilagoditi naš plan i stvarno napraviti našu magiju u vinariji, znate, uzeti grožđe prosječne kvalitete, znate, i iskoristiti ga najbolje nego, znate, neke od tih, neke od velikih berbi kao što je 2021. Imali smo sjajan niz berbi u 2012. 2013. 2014., gdje znate, vina su upravo napravljena u vinogradu, bila su samo lijepa kroz cijeli život, a znate da bismo imali još teže nego što jest 22 bi biti jedan od onih za koje smo pričali da je berba vinara. Dakle, stvarno je u tom trenutku, znate, na vinaru je da upotrijebi svoju finoću i svoje vještine miješanja kako biste vi stvarno prilagodili stil vina kako biste doista došli do nečega u čemu će ljudi uživati?

Jacy Topps 20:06

Da, to je definitivno bilo moje sljedeće pitanje. Ako morate brati, znate, ranije ili kasnije, ili kad birate, to nije krajnja razina zrelosti koja vam je potrebna. Kako je to utjecalo na proces fermentacije? Je li to više šećera manje kiselosti? Ili obrnuto?

Steve Peck 20:28

Da, pa, prva stvar koju ćemo učiniti je, znate, svaki vinograd nije samo potpuno jednoličan. Dakle, ako imamo vinograd koji ima, znate, neke male brežuljke i doline, znate, marku poput J Lohra, ili ćemo poslati naš tim tamo, da zasebno odabere obronke i pusti male dolina voće u dolini koje nije izloženo toplinskom stresu, znate, ima vremena na trsu da potpuno postigne idealnu zrelost. Dotjerana riječ za to zove se diferencijalna žetva. Dakle, to je definitivno početak našeg plana. Ali u pravu ste, što se tiče onoga što stiže u vinariju, voća koje je bilo izloženo prevelikoj toplini, vidjet ćemo veće alkohole i vina s nižom kiselošću, vina su zapravo prilično lijepa u tom smislu u prvih šest mjeseci vinarije, ali nemaju uvijek svježinu ili strukturu da budu stvarno ljubazni. Dakle, mi se, opet, prilagođavamo, znate, jedna od stvari koje biste mogli učiniti ako je cijela berba bila pogođena na taj način, mogli biste reći, u redu, dobro, možda je 18 mjeseci naše normalno vrijeme i barel, mi ćemo učiniti Umjesto toga, 14 mjeseci, izvadite ova vina, znate, iz bačvi i u boce kako biste sačuvali malo svježine, to bi za nas bila standardna knjiga za vruću vruću berbu. U redu, što Jay Lord radi u vinogradima kako bi ublažio ili se prilagodio klimatskim promjenama? Par stvari. odabir podloge je velika stvar, ako imate podloge koje su otpornije na sušu od drugih, tu odluku možete donijeti samo jednom, zar ne? To je ono što znate, znate, to je odluka o sadnji. Također smo otišli prilagoditi nekoliko naših vinograda gdje, znate, možete zamisliti, znate, red vinove loze, i postoji malo crijevo za navodnjavanje koje prolazi duž dna stupaca. I imali biste malo vode koja kaplje ili na svakom trsu, nekako smo otišli do mjesta gdje ćemo zapravo imati, u većini slučajeva, dva crijeva. Pa opet, ako voće gore na brdu u tom redu treba vodu, možemo samo zalijevati te trsove, to treba vodu, a ne cijeli red. Pa, recimo, znate, neki su trsovi nekako dolje, na nižem terenu, težem tlu, oni su, dobri su, ne trebamo zalijevati svaki trs u tom redu. Dakle, to je jedan primjer. Imamo još jedan gdje, znate, grožđe prirodno raste uspravno. Ali obično postoji poprečna ruka i žice koje drže rešetke koje će držati, znate, držati te izdanke u onom položaju prema gore, nekako smo otišli na ove, gdje su dugi oko dva metra, strše prema jugu strani reda vinove loze, i možda samo šest inča prema sjevernoj strani. Dakle, djeluje gotovo kao obod bejzbolskog šešira, do mjesta gdje smo na neki način nagnuli arhitekturu vinove loze kako bismo stvorili malo više sjene na, recimo, sunčanoj strani vinove loze, južnoj strani loza, kao što znate, moja kuća, sigurno. Mislim, imam trijem na ovome na južnoj strani kuće, i imam onaj na sjevernoj strani, znaš, u vruće popodne, znaš, moj obitelj i ja sjedimo na sjenovitoj strani kuće, zar ne? Ne znate, ne sjedimo vani na žarkom suncu. Dakle, ali i tako smo malo prilagodili arhitekturu rešetke kako bismo to riješili.

Jacy Topps 23:55 sati

U redu, gotovo svaka vinarija ima svoj stil, a ja znam da Jay Laura ima svoj stil. Mislite li da će klimatske promjene u konačnici utjecati na vaš način proizvodnje vina? Razmišljate li o možda 1015 20 godina kasnije? Biste li prilagodili novi stil vinarstva, novi stil J. Lohra?

Steve Peck 24:17

Pa, svakako smo otvoreni za vas, gledajući druge sorte koje mogu, znate, na neki način podržati naš brend. Cabernet franc i primjer znate, profili okusa vrlo su slični Cabernet Sauvignonu. Ali to smo mi, znate, mi zapravo neke vrste zahtijevaju više vode nego druge samo prirodno. Govorimo o Seraju na primjer, iz doline Rhone. Razgovarali smo o tome da je to Hummer među velikim borbama. Drugim riječima, to je gutač benzina. Serato prolazi kroz njega samo pluta kroz vodu, a Cabernet Franc mi ga nazivamo Priusom, znate da znači da je stvarno ekonomičan. I znate, tako da smo zapravo polako proširili naše zasade Cabernet Franca i nalazimo više korisnosti za to, voće se na kraju umiješa u naš program Cabernet Sauvignona na ili niskom programu u, znate, nekih 5% količinama. Ali cijenimo svoje iskustvo s uzgojem te sorte i prihvatili bismo to ako znate da se klimatske promjene nastavljaju. I imamo iskustva s Cabernet Francom i znamo da će nam to omogućiti da, znate, uštedimo vodu, neće zahtijevati toliko navodnjavanja u vinogradu i bit će malo tolerantniji na ove vrućine , znate, više temperature koje vidimo u vinogradima. Ali opet, ovaj obalni pojas, gdje leže pastorali, to je, možda se neće pokazati da ovdje zapravo postane toplije, može se zapravo pokazati da nam opet postane hladnije, zbog tog propuha koji nam je stvorila unutrašnjost Sjedinjenih Država povući još više hladnog zraka s Tihog oceana. Dakle, nije u potpunosti intuitivno kao što možda mislite.

Jacy Topps 26:12

Da. Steve, imam još jedno pitanje za tebe. Uh Huh. Kada je svo grožđe prešano i sve je u spremniku, sezona vrenja i berbe je gotova. A vama je to bio uspjeh. Što je u tvojoj čaši? Što piješ?

Steve Peck 26:29

Pa, već pomalo skidam kapu svom uzbuđenju oko Cabernet Franca. Znate, također uzgajamo nekoliko Rhone sorti ovdje u J loreu koje mogu biti stvarno osvježavajuće. Imamo novu vrstu luksuznog kultnog izdanja pod nazivom JLo ili prepoznatljivi Cabernet Sauvignon. Dakle, ako mi se doista želi ugoditi i dopustiti si da se jednostavno osjećam dobro zbog svog teškog rada, uložio sam, kao, znate, u situaciju koju opisujete, znate, nekako sam se borio s žetvom. Ja sam, znate, ustajao sam rano i budno pratio naš urod u našem vinarstvu, i stvarno se želim nagraditi. To je boca koju ću potegnuti je zatvor ili cabernet s potpisom. Da, i znam da vi to zaslužujete. Sav naporan rad.

Jacy Topps 27:22

Da, puno vam hvala što ste nam se pridružili. Bilo mi je zadovoljstvo razgovarati s tobom. Bio je to užitak. Hvala vam. Želim vam vrlo sretnu i zdravu sezonu žetve.

Steve Peck 27:33

U redu, i hvala ti, Jacy i ja stvarno cijenimo priliku da ponovno razgovaramo s tobom.

Jacy Topps 27:44

Priča o klimatskim promjenama nije samo priča o povišenim temperaturama, tu su i dim, suše, mraz, poplave, tuče i prekomjerne kiše. Svi oni utječu na vinske vinograde. Klimatske promjene su vrlo stvarne i samo se ubrzavaju. Naravno. Napredak tehnologije i bolje znanstveno razumijevanje načina uzgoja grožđa zasigurno pomažu vinarima da se prilagode klimatskim promjenama. No, u konačnici, na svima nama je da pomognemo u njenom ublažavanju. Koje su tvoje misli? Ako vam se sviđa današnja epizoda, rado ćemo pročitati vaše recenzije i čuti što mislite. Svoje komentare i pitanja možete nam poslati e-poštom na podcasts @ wine enthusiast.net. I hej, zašto ne biste rekli svojim prijateljima koji vole vino da nas posjete da se sjete, možete se pretplatiti na ovaj podcast na Appleu, Googleu, Spotifyju i bilo gdje drugdje gdje slušate podcaste. Također možete otići na wine enthusiast.com podcast s kosom crtom. Za više epizoda i transkripata. Ja sam Jacy Topps. Hvala za slušanje.