Close
Logo

O Nama

Cubanfoodla - Ova Popularna Vina Ocjene I Mišljenja, Ideja Jedinstvene Recepte, Informacije O Kombinacijama Vijesti I Korisne Vodiče.

Kultura

Kako napraviti Chardonnay za vijeke vjekova

Chardonnay nedvojbeno je jedno od najkontroverznijih sorti grožđa na svijetu. Maslačasti stilovi obično izazivaju najviše kritika: neki vole bogat osjećaj u ustima malolaktička fermentacija , dok drugi vjeruju da tekstura odvlači pažnju od pravog okusa grožđa.



Nije mali podvig proizvesti stil Chardonnaya koji se sviđa oba tabora. Isto vrijedi i za plovidbu sve nepredvidljivijim vremenom i egzistencijalnim problemom klimatskih promjena. S obzirom na te prepreke, kako stvoriti Chardonnay s konstantnim profilom okusa, iz godine u godinu? Takav je bio izazov za Caru Morrison, vinarku iz Vinogradi Sonoma-Cutrer .

Možda ti se također svidi: Velika rasprava o chardonnayu: s maslacem ili ne?

Morrison se prvi put zaljubio u Sonoma-Cutrerov klasični Chardonnay prije nekoliko desetljeća. U to vrijeme nije planirala napraviti karijeru u vinu - u početku je bila studentica predmedicine na Kalifornijskom sveučilištu Davis. Ipak, rano je shvatila da je vinarstvo spojilo njezinu znanstvenu znatiželju s umjetnošću. S vremenom se odlučila okrenuti, naposljetku se pridruživši timu u Sonoma-Cutreru. Ondje uravnotežuje inovacije s tradicijom, što joj je pomoglo da stvori postojano vino s trajnom privlačnošću.



Poslušajte kako Morrison dijeli ono što bi voljela da više ljudi zna o Chardonnayu; kako se znanost i umjetnost mogu spojiti i stvoriti različite vinske stilove; i kako old-school vinska odjeća mami nove generacije pijanica.

  Logo Apple Podcasta
  Logo Google Podcasta


Transkript epizode

Transkripti se generiraju pomoću kombinacije softvera za prepoznavanje govora i ljudskih transkriptera i mogu sadržavati pogreške. Provjerite odgovarajući zvuk prije citiranja.

Govornici: Jacy Topps, Samantha Sette, Cara Morrison

Jacy Topps 00:08

Pozdrav i dobrodošli u podcast Wine Enthusiast. Servirate im kulturu pića i ljude koji ga voze. Ja sam Jacy Topps. Ovaj tjedan pričamo o Chardonnayu. Chardonnay je nedvojbeno jedno od najneshvaćenijih grožđa. I pomalo kontroverzno ako ćemo iskreno. Ipak, jedno je od najpopularnijih vina u SAD-u. Digitalna web producentica Samantha Sette sjela je s Carom Morrison kako bi razgovarali o popularnom grožđu. Cara je direktor vinarstva u Sonoma-Cutrer. Sa sjedištem u dolini Sonoma, etiketa vina osnovana prije više od 40 godina poznata je po proizvodnji chardonnaya. Pa slušajte kako Cara objašnjava zašto je svoj preddiplomski studij promijenila na studij vinogradarstva i enologije, što je od mnogih čimbenika koji svake godine ulaze u berbu. Željela bi da što više ljudi zna o Chardonnayu i kako proizvođači klasičnog Chardonnaya pokušavaju privući mlađe potrošače. Poziv je kolekcija kalifornijskih vina iz snova, koja nudi poseban raspon sorti, stilova i naziva najboljih u klasi. Vinar James McDowell daje svakom vinu jasan, jedinstven glas, radeći s renomiranim obiteljskim uzgajivačima na izradi Chardonnaya, Pinot Noira i Cabernet Sauvignona, dok je u procesu skupio više od 70 ocjena 90-plus. Pridružite se jednom od Callingovih, potpuno prilagodljivih vinskih klubova za prvi pristup novim izdanjima, posebnim berbama knjižnica i više. Uz četiri mogućnosti članstva, tu je klub za svakog ljubitelja vina, primajte tri pošiljke godišnje ili isprobajte mjesečnu pretplatu koja vam dostavlja tri boce mjesečno ravno na vrata. Za više informacija i pristup, posjetite nas na calling wine.com entuzijastu obrnute kose kose.

Samantha Sette 02:14

Pozdrav svima i dobrodošli u podcast Wine Enthusiast. Moje ime je Samantha Sette i ja sam digitalna web producentica ovdje u Wine Enthusiastu. A danas imam zadovoljstvo razgovarati s Carom Morrison, bivšom proizvođačicom vina Chardonnay i sadašnjom direktoricom vinarstva u Sonoma cutreru. Za one koji nisu toliko upoznati, Sonoma cutrer nije iznenađujuće smještena u Kaliforniji. Etiketa Sonoma Valley postoji već više od 40 godina i dobro je poznata po svom Chardonnayu. Ako ste novi u vinu, možda ćete prepoznati žuto obrubljenu etiketu, u čijoj je izradi tijekom godina Cara imala vodeću ulogu. Ali prije nego što zaronimo u znanost i različite predodžbe vezane uz Chardonnay, Cara, želiš li podijeliti nešto više o sebi?

Cara Morrison 02:52

Naravno. Dakle, ja sam Cara Morrison. Ovdje sam u Sonoma cutreru i proizvodim Chardonnay od 2005. I apsolutno ga volim i volim ovdje raditi vino. I to je zadovoljstvo. Ne znam što bih drugo rekao, znaš? Oženjen s dvoje djece?

Samantha Sette 03:10

Zvuči kao posao iz snova, pretpostavljam. Jeste li ikada očekivali da ćete zarađivati ​​za život od proizvodnje Chardonnaya?

Cara Morrison 03:16

Ne, ne, to nije bila namjera. Pa, nitko ne zna što će učiniti kad počnu, zar ne. Mislim, imam sina koji uskoro ide na koledž. I znaš, on ne zna i samo pomislim koliko je to uzbudljivo? Samo da odem u nepoznato. I znate, kad sam išao na koledž, bio sam predmedicinski i znao sam da volim znanost, ali nisam znao što ću s njom. A onda sam upravo otkrio vinarstvo. Nisam bio na UC Davisu i pronašao sam vinarstvo i jednostavno je kliknulo i pogodilo pa da, tu si, tu si.

Samantha Sette 03:52

Da. Što mislite, što je inspiriralo taj prijelaz s preddiplomskog studija na studij vina? Primjećujem da postoji mnogo sličnosti u smislu znanosti, znate, vinarstvo je na kraju krajeva znanost.

Cara Morrison 04:03

Apsolutno. I da znaš, ja radim sve u životu. Sve planiram. Ljudi mi se rugaju jer imam tablice svega. Ali kad je riječ o mojoj karijeri, ozbiljno sam razgovarao s nekim tko je bio diplomirani student vinogradarstva i vinarstva i mislio sam da to zvuči tako zanimljivo. I otišao sam na uvodni tečaj vinarstva na UC Davis. Bio je tek početak tromjesečja i otišao sam na uvodni sat i zaljubio sam se u njega i ozbiljno sam se posvađao s profesoricom i vratio se u njezin ured i tražio da promijenim glavni predmet i promijenio sam ga kao tog dana i nikad to ne radim bilo što slično. Ali to je bilo tako impulzivno od mene. Ali kao da je to bila munja, i mislio sam da su znanost i umjetnost minimalne, radilo se samo o tome kako različiti vinari mogu uzeti isto vino, isto grožđe i napraviti potpuno različita vina na temelju stila. A tu je i znanost o fermentacijama i mislio sam da je ovo savršeno, bila je to sjajna kombinacija znanosti i umjetnosti.

Samantha Sette 05:03

Zvuči kao da ste stvarno slušali svoj osjećaj i intuiciju, što je tako teško u tom razdoblju vašeg života. Siguran sam da se svi tako osjećaju u bilo kojoj dobi, slušate ovo upravo sada. Zato u potpunosti pozdravljam to. Teško je to učiniti. I u pravu ste, jer vinarstvo nije samo znanost, mislim da sam to već rekao. Ali postoji taj umjetnički element kako vidite te dvije komponente znanosti i umjetnosti koje se stvarno prikazuju u onome što radite?

Cara Morrison 05:29

Kako se to pokazuje u onome što radim? Dobro?

Samantha Sette 05:34

Možete li nas provesti kroz znanstveni i umjetnički dio i možda nam dopasti gdje se spajaju?

Cara Morrison 05:39 sati

Pa, tu je, mislim, naravno, postoji znanost o proizvodnji vina jer znate, gledate kiselost i cigle, sadržaj šećera u grožđu. Dakle, sve je u tome kada odaberete, ali također iu okusima. Tako da možete analizirati svu kemiju. Ali ipak morate prošetati do vinograda da ga kušate. Ne možete samo pogledati brojke i reći da, odaberi jer ja mogu pogledati neke brojke i pomisliti, Oh, definitivno ćemo ovo odabrati. I odvezao si se u vinograd idi Oh, i još nisi sasvim spreman. I tako vas cijelo vrijeme iznenađuje. Tako da uvijek morate nekako provjeravati, provjeravati i potvrđivati ​​da ne možete samo gledati u komad papira i ne, tako da je umjetnički dio kušanje i pravi osjećaj o tome što oh, je li ovo naš stil? Opet, to se ne može napisati na komad papira? Točno. Morate ga okusiti da biste to znali. Da. Dakle, to je, to je, tako to dolazi zajedno. Dakle, potrebno je znati svu pozadinu u razumijevanju kako vino napreduje. I znate, znajući što će se kemija promijeniti, ali također znajući kakav će biti okus i razmišljajući unatrag, oh, prije 10 godina, okus je bio ovakav, ili smo imali ovakve uvjete. I ovo smo učinili. I uspjelo je. I u takvom radu.

Samantha Sette 06:50 sati

Da. Dakle, dan u vinogradu, ako kušate grožđe, i procjenjujete kao, Hej, ovo je stil. Nosite li to u laboratorij ili gdje god radite da biste procijenili kemiju? Postoje li kemijske komponente ili pokazatelji poput, Hej, ovo je stil, ovako izgleda.

Cara Morrison 07:07

To vam samo govori, sadržaj šećera je sadržaj kiselina, što vam daje dobre pokazatelje. Dakle, imamo ljude koji idu u vinograde kao da je upravo sada vrijeme berbe, i imaju ljude koji idu u vinograde po uzorke grožđa i donose ih natrag u laboratorij i dobivaju brojeve. A onda bih mogao pogledati popis brojeva. I možete vidjeti neke koji očito nisu spremni. Ali tada možete vidjeti da se neki od njih približavaju. Tako da znate gdje stvarno trebate provjeriti i vidjeti. Tako da vam pomaže u usmjeravanju. Ali na kraju, odabir dolazi od okusa.

Samantha Sette 07:35 sati

Shvaćate?. I razlikuje li se taj postupak od sorte do sorte? Pa zrno do zrna.

Cara Morrison 07:42

U biti, to je sve isto, znate, vidite, to možete s bilo kojom uzdom, gledate znate, slatkoća i kiselost, znate, nisu svi isti parametri. Ali opet, svodi se na okus u nekim godinama, kao ove godine, zar ne? Ovo je vrlo cool godina. Znam, vruće je i u ostatku Sjedinjenih Država. Ali vrlo je cool. u okrugu Sonoma u Kaliforniji ovo cijelo ljeto bilo je vrlo cool. I tako je berba mnogo kasnija nego inače. Dakle, okusi se polako razvijaju. Ali oni su također možda, možda nećemo trebati doći do istog sadržaja šećera da bismo dobili okuse koje inače imamo i koje želimo imati. Znajući da se svake godine treba nekako kalibrirati govoreći da ove godine ne moramo brati tako slatko, jer se okusi razvijaju tjedan dana, a beru malo ranije.

Samantha Sette 08:27

To zvuči kao puno faktora. Da, posebno s berbom 2023. Kako je ovo hladno vrijeme? Ukratko ste aludirali na to, ali volio bih malo više zaroniti u to u smislu kako ovo hladnije vrijeme utječe na berbu grožđa i okusa i šećera kao što je razlika između sadržaja šećera, okus? Kako se svi ti faktori spajaju?

Cara Morrison 08:48 sati

Oh, čovječe.

Samantha Sette 08:50 sati

We can get we can get sciency and geeky.

Cara Morrison 08:54 sati

Dakle, tu su šećeri, samo razvoj, znate, samo razvoj šećera tijekom vremena, a sunce je jedan od najboljih čimbenika koji će vam pomoći u tome. A ove godine jednostavno nismo imali sunca i vrućine kao inače. I tako kiselost je da ostajemo što bi moglo biti stvarno sjajno. Tako da ćemo ove godine imati stvarno izvrsnu prirodnu kiselost, a tu je i s crvenim i bijelim, postoji neka vrsta fenolnog taninskog karaktera u grožđu. Pa što su manje u pravu, ponekad je prejak od tanina i zelenila. Kao i svako nezrelo voće, možete ga dobro okusiti, znate, imate jabuku ili čak kiselo grožđe, znate, ono Vau, ovo nije spremno. Dakle, ponekad se ne radi samo o kiselosti, to je nešto poput gorčine tanina, pa pokušavate vidjeti nedostatak toga, ili posebno Chardonnaya. A kod crvenih, tražite da budu malo mekše i bez oštrih rubova. Tako da, postoji mnogo različitih faktora koji se spajaju i to je ono što gledate i kušate. Kao da ćemo kasnije danas otići do vinograda pinota da vidimo jesu li spremni za berbu. I nadamo se da su se razvili u ovom zadnjem tjednu i da će možda sljedeći tjedan biti spremni. Tako

Samantha Sette 10:11

To je uzbudljivo. Sada puno sreće u tome. Znam da će biti super. I volio bih se na neki način uključiti u Chardonnay, jer ispravite me ako griješim, ali tu je vaša stručnost. Po tome je vinograd poznat. I to je također vrlo vruća tema o kojoj ljudi raspravljaju u smislu Vole li oni Chardonnay? I ljudi imaju vrlo čvrsta mišljenja o Chardonnayu. Dakle, da, pretpostavljam...dobro mjesto za početak moglo bi biti, znate, mnogi se odmah drže podalje od Chardonnaya jer misle da je previše maslac, a da ga ne probaju. A zvuči kao da to možda i nije slučaj ako varira iz godine u godinu. Dakle, što mislite o tome, da neki ljudi misle da je previše maslac.

Cara Morrison 10:55

To je širok potez. Puno je Chardonnaya. A znate, kad sam ulazio u posao kasnih 90-ih, sve je bilo oko Chardonnaya sa super maslacem. A razlog zašto stvarno volim Sonoma Cutrer Chardonnay je taj što sam ga prvi put kušao. Godine 99, nisam se sjećao i mislio sam da je ovo Chardonnay što je napravio jer nije bio pretjerano hrastov. Nije bio super maslac i imao je samo jako dobru kiselost, imao je hrastovinu, ali je nadopunjavao voće, davao mu je teksturu u ustima i lijepe arome, ali ne pretjerano. I zato sam ja, kušao sam Sonoma Cutrer, zaljubio sam se u njega. I dobio sam posao par godina kasnije, što je super. Tako da moram napraviti vino koje volim u tom stilu. I zato pokušavamo biti dosljedni u svom stilu. Dakle, nikada nismo gurali granice u pogledu maslaca, zapravo znamo kako se dobivaju karakteri maslaca iz ovog modela mliječne fermentacije, kojom pretvarate jabučnu kiselinu u mliječnu kiselinu. Dakle, jabučna kiselina je u zelenim jabukama i super je tvrda i zbijena. i mliječne kiseline, kao u jogurtu, i kremast je, okrugao i bogat. A dio nuspojave te malolaktičke fermentacije su arome maslaca. Dakle, možete dobiti bakteriju koja vrši fermentaciju, možete dobiti bakterije koje stvaraju puno te arome maslaca. A možete dobiti i neke koje nemaju puno te arome maslaca. I tako samo pazimo da dobijemo neke koje nemaju tu aromu maslaca. I tako dobivamo kremasti osjećaj u ustima i teksturu bez arome maslaca. Dakle, da, neki Chardonnayi stvarno guraju tu maslačastu omotnicu. Ali kao i sve ostalo, morali biste istražiti i vidjeti što je vani. I znam da je teško, samo pogledate bocu i ne možete reći hoće li biti puterasta ili ne. I tako, ali to je super stvar koju možete nastaviti kušati i isprobavati. I zato je super što svi ti restorani imaju na čaše. Tako da možete isprobati različite vani i vidjeti koji vam se doista sviđaju više od vašeg stila.

Samantha Sette 13:06 sati

Da, i mislim, volim to. I pretpostavljam da ukratko, za svaki slučaj, bilo koji od naših slušatelja nije super upoznat s kemikalijama i ovakvim razmišljanjima, ova konverzija malolaktičke fermentacije uglavnom uzrokuje maslačni okus gdje da, to je vrsta proizvoda i čini ne znam pravu riječ, pravu terminologiju

Cara Morrison 13:27

To je nusproizvod, koji opet, možete na određene načine tako da napravite vino kao puno puta točionicu, ali Chardonnay i bačvu i radite ovaj batonnoge, gdje oni bulje u talog. A to također pomaže u trošenju diacetila, koji je komponenta maslaca. Dakle, postoje načini da se to ublaži. Dakle, nije tako previše maslačasto, preplavljuje vino i ne možete dobiti voće. I tako se umjetnost ponovno pojavljuje sa znanošću. Dakle, promatra te dvije stvari zajedno.

Samantha Sette 13:54

Apsolutno. Također ste spomenuli kako se u Sonoma Cutreru vino nije promijenilo, a Chardonnay se nije puno promijenio. Bilo je prilično dosljedno iz godine u godinu. I to je svojevrsno obilježje toga. To je tradicija, ali kako se nalazite posebno sada kao direktor vinara s tako povijesnom prisutnošću? Kako balansirate novost s tom tradicijom? Jer također znam da je Sonoma Cutrer narasla od proizvodnje samo Chardonnaya do tako raznolikog portfelja. I jeste li se uopće udaljili od tog stila, pogotovo što ste tamo tako dugo?

Cara Morrison 14:26

Ne, to je neka vrsta naše glavne direktive da ostanemo u ovom stilu Chardonnaya. I to je razlog zašto radim ovdje. Volim ih. Stoga se brinemo da se toga pridržavamo. Radimo vertikalna kušanja, obično ljeti i vertikalno ili kada kušate istu vrstu mješavina kao što je naš Russian River Ranch Chardonnay, a kušat ćemo Russian River Ranch Chardonnay proizveden zadnjih 10 godina, dakle od 2021. do 20. 2011. i kušat ćemo 10 godinu okomito i pogledajte kako i pobrinite se da stil, naravno, stari, tako da nije uvijek isti, ali na neki način možete steći dojam stila. I pazimo da ne skrenemo. Stoga radimo ove vertikale samo da bi nas držali pod kontrolom, da ne odstupamo od stila ili kako su se stvari promijenile. Uvijek postoji malo varijacije od berbe do berbe. Znate, majka priroda vam daje ono što imate, i najbolje što možete. Ali pokušavamo to održati zajedno. Stoga se trudimo zadržati isti stil iz godine u godinu. Dosljednost je jedno od najvećih obilježja Sonoma cutrer Chardonnaya, apsolutno.

Samantha Sette 15:31

I je li možda vaš tim uopće evoluirao, ili vina u cjelini i prikaz tima u 2005.

Cara Morrison 15:39 sati

Opet, pokušavamo biti dosljedni, ali uvijek, uvijek, uvijek gledamo nove stvari. Dakle, kao i 2000., dakle 1999., zapravo su počeli provoditi ispitivanja čepova s ​​navojem, testirati čepove s navojem i čep i stavljati najrezerviranija vrhunska vina u čepove s navojem. Jer čepovi, kao što mnogi od vas možda znaju da su čepovi prirodan proizvod i da povremeno mogu dati aromu koju svom vinu jednostavno ne želite. Bez obzira koliko pokušavate očistiti čep, to je prirodno. Pa smo se počeli igrati s čepovima na navoj, jer to je bilo, mogli ste jamčiti da će to biti vino koje stavite u bocu, a da se neće promijeniti zbog čepa. I tako smo 2007. prešli na navojni čep za više od polovice naših vina. I zapravo, ova godina će biti 100% završna za naš shard i pino za berbu 2022. Tako da smo uzbuđeni i uzbuđeni zbog takve evolucije, tijekom godina testiranja i isprobavanja i uvida da je u redu napraviti promjenu.

Samantha Sette 16:41

To je ogromno. Da. Što biste rekli koje su prednosti osim uvoza te arome navojnog čepa, jer razlikuje li se to od različitih sorti?

Cara Morrison 16:52

Dobro smo ga testirali, u osnovi imamo blitvu i pinot, pa smo testirali na chardonnayu, a zatim smo testirali i na pinotu i bili smo zadovoljni rezultatima, jer je pluto u čepu različito starilo tijekom godina . Ali općenito, navojni čep zadržava više aroma i okusa, samo sporije stari i navojni je čep od pluta jer ima manje zraka koji može ući. Tako da smo bili zadovoljni s navojnim čepom, a također mislimo koliko proizvoda postoji prisilite potrošača da ima poseban pribor za otvaranje kako bi pristupio vašem proizvodu. Zapreka je ulasku jer morate stalno imati vadičep.

Samantha Sette 17:33

Oh, to je borba. Nedavno sam se preselio i popio sam bocu vina. Nije bio čep na navoj i nisam imao vadičep. Nisam ga mogao otvoriti. Pokušao sam sve Pokušao sam vješalicu Pokušao sam sve Pokušao sam sve trikove i nije upalilo bilo je vrijeme. To je kao veliki razvoj. To je stvarno uzbudljivo. Na neki način zvuči kao da također krši ovaj element pristupačnosti jer većina ljudi vjerojatno ne misli da to nije kao da vadičep povećava pristupačnost. Ali to ga čini pristupačnijim, jer vino može biti teška stvar s kojom se ljudi bore. I ima nešto u vezi s poklopcem na navoj što mi se čini mnogo ugodnijim.

Cara Morrison 18:11

Oh, apsolutno. Mislim, moji su roditelji otišli u mirovinu i preselili se u umirovljeničku zajednicu i svi njihovi prijatelji sada samo žele nabaviti čep na navoj jer im je jednostavno lakše, a vadičepi su im pomalo teški. I tako je to kao cijeli dobni raspon. Samo je prijateljskije

Samantha Sette 18:28

To je istina. Htio sam vas pitati znate li nešto, kao vinar ili taj Sonoma cuter, činite li nešto kako biste privukli ovu sljedeću generaciju konzumenata? Budući da je to tema o kojoj svi razmišljamo, kako ćemo doprijeti do te sljedeće generacije? Vole li Chardonnay? Koje su njihove preferencije? I zanima me vaše mišljenje o samo tom polju općenito, u smislu što generacija Z misli o vašem Chardonnayu?

Cara Morrison 18:54 sati

Svi bismo voljeli znati koji je to čarobni metak. Igramo se s Chardonnayem u limenci. Pa baš kao što smo počeli proizvoditi navojne čepove prije nego što je to radilo mnogo ljudi, odlučili smo skočiti u kategoriju vina u limenkama samo da vidimo da je potpuno drugačije. Znate, prva stvar koju sam naučio je da aluminijske limenke nisu izrađene od stakla i zvuči tako očito. Aluminij potpuno drugačije reagira s vinom nego staklo je toliko uznemireno da jednostavno ne daje nikakav okus ili karakteristike ne dopušta zraku i jednostavno je savršeno za vino. Tako da samo moramo shvatiti te aluminijske limenke za vino i one se razvijaju tijekom vremena i mi smo, znate, razvili smo stil koji funkcionira za limenke Chardonnay, dakle više poput nehrđajućeg čelika, manje bačve i malo malo oštriji stil. Dakle, da, to je malo drugačija životinja. Ali da, stavljamo ga tamo. Prije godinu-dvije lansirali smo Chardonnay u konzervi

Jacy Topps 20:05 sati

A sada riječ našeg sponzora. Gdje možete pronaći najbolje darove po sjajno niskim cijenama koje će svi voljeti Total Wine i više. Naravno, uz toliko izvrsnih boca koje možete izabrati, pronađite ponešto za svakoga na svom popisu, bilo da je to cabernet za vašu sestru, pjenušac za vašeg kolegu s posla ili burbon za tatu. A ako trebate pomoć, jednostavno pitajte jednog od njihovih ljubaznih vodiča za savjet. S najnižim cijenama više od 30 godina, uvijek ćete pronaći ono što volite, a volit ćete ono što pronađete u Total Wineu i više. Žestoka pića se ne prodaju u Virginiji i Sjevernoj Karolini. Pij odgovorno, budi 21.

Samantha Sette 20:50 sati

Malo ste aludirali na ovo. Dakle, proizvodnja konzerviranog Chardonnaya zvuči kao da postoje neke razlike u procesu proizvodnje vina. Spomenuli ste nehrđajući čelik i što je to bilo oštrije? Rekao si

Cara Morrison 21:00 sat

Bio je hrskav, pretpostavljam da nije previše kiselo, nego samo da ima svježe kiseline. A također i zato što je bačva od nehrđajućeg čelika, tako da ne dobijete toliko kremastog karaktera od starenja bačve, što nam daje kremast osjećaj u ustima, gdje ako je nehrđajući čelik, malo je čvršći i osjećaj u ustima koji čini ga

Samantha Sette 21:20

Kad ste rekli oštrije? Mislio sam da misliš na urednika biološkog genoma. Bio sam kao vau, želim znati više o ovom konzerviranom vinu

Cara Morrison 21:33

Ne, ne, nismo toliko napredni.

Samantha Sette 21:36

Kao kiselo. U redu, sada smo na istoj stranici

Cara Morrison 21:40 sati

Drago mi je što ste tražili pojašnjenje.

Samantha Sette 21:44

Naravno, to je uzbudljivo. I dobro, to ima smisla.

Cara Morrison 21:48

Napomenula bih i da se naš konzervirani chardonnay zove jednostavno cutrer, bio bih nemaran da to ne spomenem. Dakle, to nije Sonoma cutrer, to je jednostavno cutrer by Sonoma Cutrer. Dakle, to je malo drugačija marka, i zabavne su mačke, kao što limenke imaju ove žute i bijele pruge na sebi i samo malo zabavnije i zanimljivije. Tako mlađi. Tako da time pokušavamo nekako zapeti za oko mlađoj generaciji.

Samantha Sette 22:13

Apsolutno. Kao što ste rekli, svi mi jesmo. I uz to mislim kao što znate, osobno, razmišljam o vinu općenito. Znaš što, zašto su? Zašto ne možemo pridobiti više ljudi za vino, ali posebno za chardonnay? Što je ono što biste željeli da ljudi znaju o Chardonnayu, osobito oni koji ga se na neki način boje i imaju svoje čvrsto mišljenje?

Cara Morrison 22:34

Mislim da je sve u tome da ostanete otvorenog uma. Mislim, sve u vezi s kušanjem vina treba biti otvorenog uma. I toliko ljudi kaže ne, ne sviđa mi se takva vrsta. I jednostavno su ga zatvorili. I toliko ljudi to radi. I morate samo reći, oh, hajde da probamo. Mislim, samo zato što mi se nije sviđao prije 10 godina, mogao se promijeniti stil ili... moj ukus se mogao promijeniti. Ima toliko mnogo faktora. I tako morate samo reći, Da, pokušajmo to. To zvuči fantastično. Mislim, kad god sam u restoranu i imaju vino, ne znam ni izgovoriti na popisu. To je prvi koji želi naručiti. Kao, ja uopće ne znam što je to. Moram to probati. I mislim da bi to svatko trebao učiniti, kao, Oh, to je ono što sam čuo za taj Chardonnay godinama, posebno na zabavama. Znate, sva su ta vina za stolom i možete probati različita. Ili pretpostavljam da idem na puno zabava s puno vinara. Dakle, posvuda postoje različita vina. I tako Oh, ne moram to opet probati. Pogledajmo što se s tim događa. Dakle, radi se samo o tome da zadržite otvoren um i budete pozitivni te isprobavate nove stvari. Tako

Samantha Sette 23:42

Sviđa mi se to što se čini kao vrlo svježa perspektiva, posebno u pogledu Chardonnaya koji je tradicionalan. I primijetio sam da ste napravili 40. obljetnicu surađivali su s nekoliko drugih vinara kako bi stvorili ovu mješavinu. Možete li ispričati više o tom iskustvu? Zato što mislim da prikazuje tu ideju isprobavanja novih stvari i pomalo inovativnosti dok se drži tradicije.

Cara Morrison 24:03

Da, pa ovaj. Ovo je bilo jako zabavno. Tako smo vratili 40. obljetnicu Chardonnaya, tako da sam u biti četvrti direktor vinarstva Sonoma, supredsjedatelj i prethodne tri knjižnice, a oni su otišli jer su otišli u mirovinu. I tako su ovaj put oni bili glavni vinar. I pozvali smo Terryja Adamsa i Billa Benettija, koji su bili prethodni direktor vinarstva tijekom godina i vratili smo ih da kušaju Chardonnay s nama i naprave mješavinu tako da smo imali različite komponente iz različitih vinograda i spojili smo ih s Billom i Terry i to je bilo stvarno posebno sastaviti tu mješavinu s ljudima koji idu s Benettijem koji je pokrenuo brend 1981. I onda Terryjem Adamsom koji je bio ovdje otprilike 30 godina, a zatim smo Mick i ja kušali sva vina zajedno i napravili tu mješavinu . I onda, ono što je bilo stvarno posebno u vezi toga je da su kušali vino. A mi imamo kao naš les Pierre vinograd i naš cutrer vinograd i naš vinograd vinehill. A oni su rekli: Točno se sjećam da je ovako bilo kad smo ga radili. To je bio veliki kompliment da smo zadržali stil koji su oni započeli. I tako je to sjajna mješavina koju smo spojili i stavili van. I odmah nakon što smo flaširali Philbin, Eddie je bio u srednjim 90-ima. Pa, kad smo kušali s njim, on dolazi na nas, oh, neću više moći kušati nepce podataka i okusa vina. A on je kao, Oh, pa, ovo ima note bla, bla, bla. Jer potpuno oštar izrez reže sve. I vino i vrlo pronicljivo. Tako je i bio, to je sjajan tip. Ali nažalost, odmah nakon što smo ga napunili, on je preminuo. I tako smo 40. obljetnicu posvetili njemu. Dakle, on je, znate, vinar osnivač, započeo je čitave stilove.

Samantha Sette 25:53

To je prekrasno. I mora biti malo ludo na dobar način da se vidi društvo i vino. Ne želim reći transformirati, jer je bilo tako dosljedno, ali evoluirati s vremenom i rasti. Zato što ste svi tako dobro poznati. Mislim, prilično sam nov u svijetu vina. Prepoznao sam etiketu i rekao sam, Oh, vau, razgovaram s njom. To je ludo. I uz to zaslužene čestitke na mjestu direktora vinarstva. Sada bih volio čuti kako se s tom tranzicijom promijenila vaša uloga i vaš utjecaj na Sonomu Cutrer? Postoji li nešto na što ciljate ili se samo nadate da ćete imati utjecaja tamo gdje jeste?

Cara Morrison 26:29

Pa, pretpostavljam da želim da moj utjecaj bude da vino učinimo dosljednim kao što smo mi bili. I tako sam ovdje od 2005. I Mick Schroeder, prethodni direktor, vinarstvo i Terry, radio sam s obojicom. I uvijek su mi davali prilično slobodne ruke. Pa ako sam rekao ovo, pokušajte ovo. Pa učinimo ovo. A oni su rekli, Pa, da, probajte malo tog novog kvasca ili te nove bačve ili ovu novu stvar. I osjećam se kao da sam uvijek imao utjecaja i da sam uvijek bio dio tima. I tako vidim da se događa još više istog. Samo, pretpostavljam da više ne moram tražiti dopuštenje.

Samantha Sette 27:09

Istina, i to nas počinje tjerati da konačno oslikamo sliku gdje, iako je vino dosljedno u Chardonnayu, i znate što ćete dobiti iz godine u godinu, petljanje iza kulisa je ono gdje se mijenja. Toliko je čimbenika koje treba uzeti u obzir, ne samo okoliš, već ste spomenuli kvasac, bačve, a svi ti čimbenici na neki način proizvode istu stvar. Ali mnogi ljudi ne znaju što se događa iza kulisa. Dobre su kao boca cimeta. Naravno da znam što dobivam. Ali slika ima još nešto.

Cara Morrison 27:38

Postoji, znate, ne moraju znati više, mislim, sretni što počinju čitati ne znajući ništa, to je u redu. Ali super je što su ljudi toliko znatiželjni i žele znati kako se proizvodi vino. Jednostavno ga nađem. Tako zanimljivo, jer ne znaju svi samo ti, ponekad kad sam u avionu, znaš, sjediš tamo i ako netko koga ne poznaješ, i oni se pitaju, Što radiš? I je li uvredljivo? Da li ti se priča ili ne? Ponekad smo vinari i ja proveli sljedeća tri sata objašnjavajući zašto ova osoba... ljudi mogu postavljati toliko pitanja. Ponekad je kao, oh, radim u laboratoriju. Smiješno je kako su ljudi toliko zainteresirani za proizvodnju vina u procesu. I toliko je stvari iza kulisa koje se događaju upotrebom bačvi. I opet, jer nastojimo naše vino učiniti konzistentnim, ali nam majka priroda svake godine daje drugačije grožđe. U biti, nije baš isto, znaš, žito ili tako nešto kada radiš žestoka pića i ona imaju određene parametre i to možeš uklopiti u to da dobivamo ovo grožđe svake godine ne znam kako ćemo napravite ovo grožđe točno kao što mi radimo svake godine i tako morate malo petljati tamo, nadate se da ćete ga ubrati u istoj zrelosti svake godine. Ali opet, vrijeme je vrijeme, s tim treba poraditi. Dakle, to donosi izazov i zato mi se sviđa taj izazov za svaku godinu. To je nova slagalica koju treba sastaviti, znaš, ja radim svoj Wordle i svoje veze slažem istu stvar, znaš, svake godine dobijem novu olovku pa slažem tim

Samantha Sette 29:17

I kakav je? Povući ću glupu paralelu kako je izvan sezone? Znate kao da ste sportaš i da je vinarstvo vaš sport, a sada ste u sezoni kao da je sezona berbe. Što se događa nakon toga, na primjer, počnete li se odmah pripremati za sljedeću godinu?

Cara Morrison 29:32

O ne, još uvijek se nosite s posljedicama. Znate da su sva vina i bačve uzete, fermentiralo je ili je tako, onda na neki način gledate u redu, što imamo i trebamo li još miješati da bismo dobili bolji osjećaj u ustima i teksturu trebamo li samo neka se napravi tako da je znati kada nešto učiniti, a kada nešto ne učiniti, ponekad ponekad mislim da vinarstvo tijekom procesa starenja. Ja to nekako zovem čuvanje djece, znaš, djeca su dobro. Ne morate intervenirati. Ali djeca se svađaju, morate nešto učiniti i pomoći im. I tako je ista stvar gdje znate, one dobre, možete samo pustiti, znate, povremeno promiješati, nastaviti kušati, provjeriti je li sve u redu. A ponekad je možda potrebno malo više pogreške ili tako nešto. ne znam U svakom slučaju, samo kušate sezonu. Pa da, postoje druge stvari koje treba učiniti. Punimo u boce. To je veliki dio procesa. To nije baš onako kako se priča. Ali da, puno se punjenja odvija na važnom dijelu ili tako ne bi došlo do kupaca. Tako. I pretpostavljam da smo se počeli pripremati tijekom ljeta, počeli planirati sljedećeg gosta.

Samantha Sette 30:38

I pretpostavljam da napuštam ovu malu sportsku analogiju koju imam ovdje, što je pobjeda? Što je pobjeda za žetvu? Znate, nema trofeja, nema prvenstvene utakmice. Što je pobjeda za sezonu berbe?

Cara Morrison 30:49

Što je pobjeda? Mislim, nikad nije odmah. Pa dobro. Odmah je, sve je grožđe unutra, vi kažete: Vau, dobro. Bez gubitaka. Pa smo tamo pobijedili. Ali, znate, upravo smo imali događaj s nekim članovima kluba. I samo su govorili koliko vole vina i godinu za godinom i radili su sjajan posao. A to je samo vjetar kad ljudi vole tvoje vino i zahvaljuju ti na njemu. I činjenica da se prodaje i da ga ljudi piju. Mislim, to je upravo pobjeda. Ljudi uživaju u vinu. Dakle, znate, ne trebaju mi ​​rezultati vina ili tapšanje po leđima. Jednostavno je lijepo vidjeti ljude kako uživaju i dobro se zabavljaju.

Samantha Sette 31:29

Apsolutno. I to je neka vrsta kultnog favorita. Znate, to je prepoznatljivo. To je poznato. I opet, ja sam mlađi pijanac. I znam mnogo ljudi koji će donijeti bocu Sonoma cutrer Chardonnaya, i oni kažu, ovo je dobro. I ja sam kao, hvala. Znam.

Cara Morrison 31:46

Vidite, to je pobjeda. Ako mogu, mogu li govoriti o vinarskom timu

Samantha Sette 31:52

Da, voljeli bismo čuti

Cara Morrison 31:54

Dakle, sada s promjenama imamo samo ženski tim za proizvodnju vina?

Samantha Sette 31:58

Oh, to je ogromno.

Cara Morrison 31:59

Da. Dakle, znate, ovdje sam od 2005. Radim Chardonnay. Imamo Zidaneliu Arcidiacono, koja proizvodi pinot od 2015. A sada je promaknuta u višu vinarku. Dakle, ona će također raditi krhotinu i nadgledati Pinot. A onda imamo Sama Parsu, koji se pridružio timu. I ona je ovdje bila pripravnica 2015. i 16. A onda smo je vratili tek ovog ljeta kao trećeg vinara. I nije nam bila namjera imati samo ženski ženski vinarski tim. Samo se nekako dogodilo. Tako da smo i mi jako uzbuđeni zbog ovoga.

Samantha Sette 32:39

Da. Što mislite da je jedan od znam da se ovo nije namjerno promijenilo. Ali vidite li ikakve razlike u odnosu na prošlost i sada te kako ćete funkcionirati i što radite i samo, pretpostavljam, energiju u prostoriji dok radite vino?

Cara Morrison 32:53

Pa, puno smo brbljaviji. Vrlo dobra komunikacija. I mislim da sam to primijetio jer imamo i naše direktorske vinograde koji su ženski, što je prilično rijetko. Ona vodi tim od 50 ljudi. Ona je jedina žena koju napušta, što je stvarno super. Tako je komunikacija između naših timova i međusobno nevjerojatna. I to je jedna stvar koju sam primijetio, mislim, nije da su sve žene super komunikativne, ali nastavit ćemo s općim stereotipom. Dakle, ali jako smo dobri. I svi se jako dobro slažemo. I uvijek smo radili s Mickom. S njim je bilo stvarno sjajno komunicirati, ali mi postajemo malo glasniji. Nas troje. Ali jako je zabavno. I mislim da je to sjajno jer je zapravo i Zidanelia ovdje bila pripravnica u sedam oh. A onda se vratila 2015. kao vinarka. Tako da je i dobar osjećaj. Opet, ono što ste govorili o tome što je pobjeda, to su pobjednici, ljudi se žele vratiti i raditi s vama. A to puno govori i puno znači. I pomaže u izgradnji timskog rada. Jer se svi slažemo i možemo vjerovati jedni drugima. Pretpostavljam da je velika stvar to što imamo veliko povjerenje. Dakle, super je.

Samantha Sette 34:09

Da, i volio bih da znaš, za bilo koju ženu koja vani sluša i želi se upustiti u vino? Objektivno mora biti malo teže, a imate li kakav savjet ili mudru riječ i na neki način odgovoriti na te izazove? A kako provaliti kako doći?

Cara Morrison 34:23

Pa, radio sam to puno prije nego ljudi sada. Nadajmo se da nije tako teško. Ja, moram reći da to zapravo nikad nisam vidio kao prepreku. Jednostavno mi nije palo na pamet. Jer ponekad je dobro biti bez znanja. I kad god se nešto odlučim, to i učinim i znaš, povremeno bi ljudi rekli stvari poput, Oh, bačve su veće od tebe ili kako to možeš učiniti? Budući da ste tako mali, različite su stvari i samo se nasmijete i idete dalje i na neki način to je više kao što ću ja pokazati, to vas čini odlučnijim da to učinite i odlučnijim da to uspije. Dakle, jednostavno moraš, sve dok je to nešto što stvarno želiš, i nastaviš raditi na tome, to je i pronalaženje pravih ljudi, slučajno radim s nekim zaista nevjerojatnim mentorima tijekom godina. I jako su me ohrabrujući. Tako je i kada birate svoje poslove. To je, znate, niste, oni ne intervjuiraju samo vas, vi intervjuirate njih i osiguravate da su oni ljudi s kojima možete raditi. A to će vam pomoći u karijeri. I malo je planiranja, malo sreće. Pa mislim da se jednostavno moraš nastaviti s tim. A ako ne ide, nađite negdje drugdje taj Pa

Samantha Sette 35:39

Volim to. Da, vinarstvo može biti To je tako lijepo područje. A za bilo koga tko želi ući u to, pitanje je, kako to učiniti? Kako se grožđe pretvara u vino? I tu ima mnogo koraka. A posebno kao žena, znaš, taj aspekt osnaživanja koji volim i kojeg si spomenula je kritičan. I stati nogom naprijed na vrata, ali naprijed naprijed i stići tamo. Pa, Cara, želim. Ne želim zaboraviti ovo pitanje, jer to postavljamo u svakoj epizodi, ali dat ću ti malu opomenu. Dakle, ne možete reći Sonoma cutrer Chardonnay, ali što je u vašoj čaši? Pitamo na kraju svake epizode Što piješ? Što trenutno voliš? Postoji li neko vino koje vas jako veseli? I volio bih čuti što je u tvojoj čaši.

Cara Morrison 36:22

Što je u mojoj čaši? Oh, čovječe, to je žetveni sok. je u mojoj čaši. Sok od grejpa. Uvijek imam. Preko ljeta imam slabu točku prema Rose vinima. I tako mi je drago da su ruže konačno probile. Mislim kroz sve 2000-te. Stalno smo govorili da će Rose uspjeti. I svatko bi naveo neki razlog zašto se ne bi prodao jer su se svi prisjetili dana bijelog Zina i mislili su da će biti slatko. I tako se konačno pojavila neka novija generacija koja nije imala sve one zabune o Roseu i poput rumenila iz dana bijelog zina u 80-ima i 90-ima. Tako da mi se sviđa što su suhe ruže vani i možemo im pristupiti i ima toliko različitih vrsta za nabaviti i ima raznih trgovina i da, jednostavno mislim da se ruže tako dobro slažu s ljetom i vrućim vremenom . Pa pretpostavljam da je to moj izbor ako ne pijem Sonoma cutrer Chardonnay.

Samantha Sette 37:31

To je tako zanimljivo. Osjećam da sam odrasla među ljudima u kojima je Rose glavna stvar. Znaš, kao Rose, to je bilo vino. Nitko nije pio crno ili bijelo vino. Bila je to Rose. Nikad to nisam znao. To zapravo nije bila velika stvar. Unatrag nekoliko desetljeća. To je ludo.

Cara Morrison 37:46

Pa, bio je to veliki bijeli Zin Shutter Home. U starim danima. Da. I tada ali tada je bilo. Da. Svi su jednostavno pretpostavili, oh, ako je ružičasto, slatko je. Neću to dirati. I tako je bilo tako super. Kad bismo mogli prebaciti taj gumb i otići na sušenje ruža. Bilo je tako, evo još jedne pobjede

Samantha Sette 38:12

Jedna stvar koju volim kod jednog stabla je to što se osjećam kao kolektiv svjedoka. Nije samo specifično za vinograd. Za sve je za sve. To je vrlo suradnička, radosna, znate, zajednička strast, koju osjećam

Cara Morrison 38:24

Znate, sjajna stvar u vinskoj industriji je to što smo tako prijateljski nastrojeni. Svi smo zajedno išli na koledž, zajedno smo radili u vinariji na praksi, viđamo se na sajmovima, tako da se svi na neki način poznaju u vinu, čineći dio toga. To je vrlo mala industrija na taj način i radimo zajedno. Stoga stvaramo trgovačke grupe kao što sam ja neko vrijeme stvorio ovu grupu koja se zove Charda nerds. Sastajali bismo se i samo razgovarali o Chardonnayu i štreberskim stvarima o Chardonnayju o dijelu proizvodnje vina i dijelili eksperimente i stvari koje radimo u vinariji i jednostavno dijelili znanje. Vrlo je suradnički u cijeloj industriji.

Samantha Sette 39:06

To posebno zvuči na zapadu u Kaliforniji, gdje je sve koncentrirano ovdje.

Cara Morrison 39:12

Točno. Ali čak i male regije, znate, stvarno se okupljaju. Radio sam na žetvi na Long Islandu, u New Yorku, davno i znate, okupljali bi se i radili slične stvari jer je to malo i pokušavali su promovirati unutar i i dijeliti ideje i svugdje gdje to radite poput onoga što se tamo događa. Kao na početku svake berbe, počinjete zvati prijatelje. Shvaćate li ovo? Vidite li i vi ovo? I što mislite da bismo trebali učiniti s ovim? Koje su tvoje ideje? Dakle, uvijek jedno drugom odbijate ideje? A moj muž je vinar. Tako da imam kućnog savjetnika za kućne konzultante drugoga. Tako da sjajni razgovori za večeru neće ležati u ispijanju vina i da samo počnemo razgovarati o tome i različitim idejama.

Samantha Sette 39:56

Pa, imate li neke završne riječi. Želim otvoriti stol sa svime što želite podijeliti, bilo da se radi o vinu, Chardonnayu, koji je vino, ili o sebi i svom putovanju, bilo čemu što želite podijeliti sa slušateljima Wine Enthusiasta .

Cara Morrison 40:10

Oh, čovječe, trebao sam imati nešto sačuvano. Da, pretpostavljam da je jedino što treba reći da samo nastavi uživati ​​i voljeti vino i isprobavati nove stvari. Mislim, to je otkriće najzabavnije od vina. I znate, otići u različite vinarije i kušaonice i vidjeti što imaju je super zabavno ili samo kušati različita vina za koja nikada niste čuli. Uz čašu, naravno, probajte Sonoma Cutrer Chardonnay kad god možete, ali isto tako istraživanje i gledanje onoga što postoji vani jedan je od najzabavnijih dijelova.

Samantha Sette 40:48

Apsolutno znati što volite, ali biti otvoren za ono što je još vani i na neki način preuzeti to iskustvo. Apsolutno volim to. I Cara, bilo je zadovoljstvo razgovarati s tobom uz izraz zahvalnosti. Siguran sam da naši slušatelji osjećaju isto. I uz to, bilo je sjajno razgovarati s vama danas.

Cara Morrison 41:05

Hvala ti, Sam, i bilo je lijepo razgovarati s tobom.

Jacy Topps 41:13

Niti jedno vino ne izaziva toliko čvrstih mišljenja kao chardonnay prema hrastu ili ne prema hrastu, sljezu ili bez okusa. Kao i većina grožđa, Chardonnay će se drugačije izraziti ovisno o terroiru i benifikaciji. Uz toliko proizvođača chardonnaya diljem svijeta, stilovi su beskonačni. Stoga bismo možda mi kao vinopije trebali pokušati ostati otvorenog uma. Koje su tvoje misli? Ako vam se sviđa današnja epizoda, voljeli bismo pročitati vaše recenzije i čuti što mislite. Svoje komentare i pitanja možete nam poslati e-poštom u podcastu Wine Enthusiast. dotnet hej, zašto ne biste rekli svojim prijateljima koji vole vino da nas posjete da se sjete, možete se pretplatiti na ovaj podcast na Appleu, Googleu, Spotifyju i bilo gdje drugdje gdje slušate podcaste. Također možete otići na wine enthusiast.com podcast s kosom crtom za više epizoda i prijepisa. Ja sam JC topovi. Hvala za slušanje