Close
Logo

O Nama

Cubanfoodla - Ova Popularna Vina Ocjene I Mišljenja, Ideja Jedinstvene Recepte, Informacije O Kombinacijama Vijesti I Korisne Vodiče.

Kultura

Zašto bi smanjenje edukacije o vinu moglo spasiti industriju

Za treću i posljednju epizodu u našoj trodijelnoj seriji koja ističe nekoliko 40 budućih kreatora okusa 2023 , Marie Cheslik postavlja imperativno pitanje: 'Kako vino učiniti dostupnim svima?'



Kao sommelier i poduzetnik iz Chicaga, Cheslik je primijetio da vino nije vrlo vruća tema na Srednjem zapadu. Ali to nije bilo nužno jer ljudi nisu bili zainteresirani. Često preplavljeni industrijskim žargonom i zagušljivim kulturnim percepcijama, jednostavno nisu imali siguran i informativan prostor za razgovor o tome.

Možda ti se također svidi: Jeste li vinski snob? 8 crvenih zastavica koje treba uočiti

Cheslik je 2020. osnovao Takva vina kao platforma za obrazovanje o vinu kako bi vino bilo zabavnije i pristupačnije. Njezina je misija pomoći većem broju ljudi da steknu samopouzdanje u vezi s vinom prevođenjem složene terminologije na jednostavan engleski i stvaranjem zajednice koja pruža podršku, a koju od milja naziva 'Slik Squad'.



Cheslik je od tada proširila svoj doseg na TikTok , gdje njezini srodni skečevi pomažu više od 65.000 pratitelja da se osjećaju viđenima, ugodnima i slušanima – što je bitan sastojak u stvaranju inkluzivnije industrije, napominje ona.

Poslušajte kako Cheslik govori o svom putovanju u industriju; pronalazi pronicljive paralele između svoje bivše karijere registrirane medicinske sestre i posla s vinom; i dijeli svoju viziju inkluzivnijeg vinskog krajolika.

  Logo Apple Podcasta
  Logo Google Podcasta


Transkript epizode

Transkripti se generiraju pomoću kombinacije softvera za prepoznavanje govora i ljudskih transkriptera i mogu sadržavati pogreške. Provjerite odgovarajući zvuk prije citiranja.

Zvučnici : Samantha Sette, Marie Cheslik, Jacy Topps

Jacy Topps 00:09

Pozdrav i dobrodošli u podcast Wine Enthusiast. Služite kulturu pića i ljude koji ga voze. Ja sam Jacy Topps. Ovo je posljednja epizoda u našoj trodijelnoj seriji koja ističe neke od ovogodišnjih značajki. 40 tastemakers Wine Enthusiast uvijek je težio srediti zajednice koje su tradicionalno bile izostavljene iz razgovora o vinu. Bivši 40 ispod 40. Budućih 40 sastoji se od inovatora, zagovornika tvoraca okusa i onih koji im donose vinsku industriju u budućnost. Što me vodi do naših ovotjednih gostiju. Marie Cheslik. Marie je certificirana sommelierka i osnivačica Slik Winesa, tvrtke čija je misija pružiti pristupačnu vinsku edukaciju. Marie sjedi s našim digitalnim web producentom Samom Setteom. Pa poslušajte dok Marie objašnjava zašto strastveno želi obrazovanje o vinu učiniti pristupačnijim, što smatra frustrirajućim u vinskom prostoru, koju bi stvar podučavala da mora podučavati samo jednu stvar o vinu i kako izrađuje svoju platformu za online obrazovanje privlačan i interaktivan. The calling je kolekcija kalifornijskih vina iz snova koja nudi osebujan izbor sorti, stilova i najboljih u klasi Appalachiana. Vinar James MacPhail daje svakom vinu jasan, jedinstven glas, radeći s renomiranim obiteljskim uzgajivačima na izradi sorti Chardonnay, Pinot Noir i Cabernet Sauvignon, skupljajući pritom više od 7090 bodova. Pridružite se jednom od poziva, potpuno prilagodljivim vinskim klubovima za prvi pristup novim izdanjima, posebnim berbama knjižnica i više. Uz četiri mogućnosti članstva, tu je klub za svakog ljubitelja vina, primajte tri pošiljke godišnje ili isprobajte mjesečnu pretplatu koja vam dostavlja tri boce mjesečno ravno na vrata. Za više informacija i pristup, posjetite nas na calling wine.com entuzijastu obrnute kose kose.

Samantha Sette 02:29

Pozdrav svima i dobrodošli u Wine Enthusiast Podcast. Moje ime je Samantha Setter i ja sam digitalna web producentica ovdje u Wine Enthusiastu i danas imam zadovoljstvo razgovarati s Marie Cheslik, jednom od budućih 40 ovogodišnjih počasnih. Svake godine Wine Enthusiast prepoznaje raznolik skup kreatora okusa koji donose posao s pićima u budućnost. Među njima su vinari, edukatori, sommelieri pivara i sve vrste profesionalaca koji pronalaze jedinstvene načine za otvaranje vrata i izgradnju mostova u industriji. Marie je certificirana sommelierka i osnivačica slik wines, zabavne, pristupačne, ali informativne vinske obrazovne platforme. Prije nego što zaronimo u svijet dostupnog obrazovanja o vinu, Marie, želiš li podijeliti nešto više o sebi i o tome kako su nastala slik vina?

Marie Cheslik 03:14

Naravno. I uspio si. To je bilo sjajno. Zapravo samo moj prijedlog dizala nije, ali da, zovem se Marie Cheslik. Vjerujem u zabavnu, pristupačnu, svakodnevnu vinsku edukaciju i započela sam slik vina, što je samo kraj mog prezimena. Dakle, S L I K je započeo na početku COVID-a u kolovozu 2020. Stvarno sam odlučio kamo želim ići u svijetu vina. Radio sam u restoranima prije COVID-a. Prije rada u restoranima radila sam čak i kao medicinska sestra. Tako sam proživio nekoliko života i stvarno odlučio da je vino nešto što me zanima, ali i ljudi i edukacija ljudi koji stoje iza toga. Dakle, slik wines je bio moj put i moja misija istraživanja kako vino učiniti dostupnim svima? I kako to izgleda? I kad smo tada počeli, izgledalo je više kao virtualni događaji jer je to očito bilo jako popularno na početku i COVID-u. I zapravo se samo promijenio s vremenom. I znao sam da se to mora dogoditi da bi slick mogao rasti. Ali misija ostaje ista, zabavite se i svima pristupačno obrazovanje o vinu. I način na koji se ovo počelo pretvarati u Da, virtualne događaje, da, održavanje događaja za ljude. Ali to se sve više počelo pretvarati u online posao, stvari u kojima sam počeo stvarati sadržaj, ne samo za sebe kako bih na neki način reklamirao ono što radim i svoje vještine, već i za druge ljude. Počeo sam dobivati ​​priznanja od puno različitih vrsta vina. I ljudima se jako počeo sviđati sadržaj koji sam izrađivao. I dobio sam mali broj sljedbenika prilično brzo. Imam gotovo 90 000 pratitelja na svim svojim platformama i stvarno ih koristim kao ploču za povratne informacije, što ti se sviđa kod vina? Što vas frustrira kod vina? Ono što želite da postoji u vinskom svijetu, tako ih od milja zovem, moja uglađena družina, ljudi koji me prate, Moji sljedbenici koji se maksimalno trudim komunicirati sa svima koji mi se obrate. I to je stvarno stvorilo ovu jaku strukturu tržišta proizvoda koja se uklapa u tržište vina. Stoga sam kreirao online tečaj o vinu za koji smatram da nevjerojatno dobro odgovara slik ekipi i njihovim potrebama. Radim i na nekim knjigama o tome kako čitati etiketu vina, što znači da bih morao podučavati jednu stvar o vinu, to bi vjerojatno bila ta stvar. Dakle, u misiji je pristupačne vinske edukacije za sve.

Samantha Sette 05:36

Puno vam hvala što ste sve to podijelili. Čini se da se vaša misija širi u toliko različitih smjerova. I volio bih čak napraviti korak unatrag na trenutak, jer ste spomenuli da ste prethodno bili u zdravstvu. I gdje se pojavio taj pivot. I što vas je zapravo inspiriralo da se bavite vinom?

Marie Cheslik 05:53

Da, postoji, postoji šala o medicinskim sestrama koje trebaju čašu vina na kraju dana, ili bilo kojem pružatelju zdravstvenih usluga, posebno tijekom COVID-a. Pa, krenula sam u medicinsku sestru jer sam jako voljela ljude. I jako sam volio povezivanje s ljudima. I stvarno mi se sviđao osjećaj da pomažem, zar ne. A doista očigledan objektivan način pomoći nekome jest pomoći mu spasiti život. I kad sam bio mlađi, to je imalo najviše smisla. A onda kad sam krenula u školu za medicinske sestre, radila sam kao domaćin u restoranu ovdje u Chicagu, gdje sam još uvijek izvan njega, i svidjelo mi se, kao da sam radila u onom glupom bratskom baru u centru Chicaga, i stvarno nije imao načina da mu se sviđa toliko kao meni. Ali sjećam se da sam imao 19 godina. Imali smo nešto poput stolova iza domaćina, i mogli smo točiti pivo ljudima koji su čekali. I jednostavno sam mislio da je to najbolja stvar. A ja sam rekao, čovječe, kao, restorani su super. Kao, stvarno mi se sviđa ovo, točno. I kad sam počela raditi kao medicinska sestra, mislila sam, znate, biti medicinska sestra je u redu, zar ne? To mnoge ljude čini zadovoljnima i sretnima. Ali samo znam da postoji još jedna stvar za kojom se moram baviti. I moram znati više o tome i vidjeti koliko daleko mogu s tim. I tako da, ulazak u vino bio je zapravo samo moj način da uđem u restoran. To je bio restoran višeg kalibra, stvarno sam želio napraviti nešto s Michelinovom zvjezdicom, samo nešto višeg ranga. I osjećao sam da je vino samo skup vještina koje mnogi drugi ljudi nemaju. I želio sam dati prednost u tome. Tako da je ući u vino iz zdravstvene skrbi bilo pragmatičnije od svega. Ali ovo se pretvorilo u nešto poput ludila. I baš sam obožavao svaki korak toga.

Samantha Sette 07:35 sati

Apsolutno. I što vas je do sada najviše iznenadilo na ovom putu konkretno od ove tranzicije?

Marie Cheslik 07:43

Najviše me iznenadilo koliko je posao medicinske sestre sličan radu u restoranu. Čak i ono što sada radim, to je tako sličan skup vještina uzimanja složenih tema, bilo da je riječ o dijabetesu ili zatajenju srca, i prevođenja toga u svijet vina, vidim toliko paralela pristupačnosti i čudnog žargona i jednostavno biti previše kompleks, zar ne? Ili možda čak i mali tabu poput razgovora o smrti na neki način, zar ne? Kao, vidim puno paralela u vinskom svijetu. Također bih se našalio da se osjećam kao da ljudima donosim vodu u oba scenarija, bilo da je u bolnici ili u restoranu, moj glavni posao bio je 40%, punjenje čaša s vodom.

Samantha Sette 08:30 sati

Nikad nisam o tome razmišljao na taj način. I ja dolazim pomalo iz znanstvenog zdravstvenog okruženja, ako hoćete. I jako si u pravu, i da ima toliko toga što ljudi ne znaju o vinu. I teško je jer je jednostavno razumjeti da nije baš lako komunicirati. I tu je ta prepreka, za koju pretpostavljam da je ono od čega se pokušavate otrgnuti, radije pokušava prijeći preko nje.

Marie Cheslik 08:53 sati

Da, apsolutno.

Samantha Sette 08:55 sati

Pa zašto vino, a ne pivo, jer spomenuli ste da ste počeli točenjem čaša.

Marie Cheslik 09:02

Osjećao sam da postoji više mogućnosti unutar vina, kao što vino doprinosi 30% prodaje restorana. I tako sam osjetio da bih mogao više doprinijeti, mogao bih biti vredniji restoranu ako razumijem vino. I naravno, svijet piva ima povijest jednako složenu kao i svijet vina. Ali postojalo je samo nešto što me je skrenulo na svijet vina. Također mislim da postoji veliki upitnik i kod vina. Kao, ja sam iz Milwaukeeja, Wisconsin, pa sam i prije popio nekoliko piva. Učinio sam to, shvaćam, ali osjećam da je američka kultura plavih ovratnika već prihvatila kulturu piva. Kao da sam osjećao da već postoje neki odgovori na to da, pa, postoje craft pivovare koje ljudi vole i ljudi vole posebno na Srednjem zapadu. I s vinom. Kao da ne vidim da itko govori o vinu na Srednjem zapadu, a ako netko govori, mogu li se zakleti na ovo? Neću se zakleti, ali ti neki ljudi jednostavno, znaš, stvarno kake cijelu stvar s vinom, zar ne? I želio sam to moći riješiti. I osjećam se tako, mislim, osjećam se kao da jesam i osjećao sam se kao u to vrijeme da mogu, pa to je moje putovanje sa slickom koji pokušava shvatiti kako ga učiniti pristupačnijim.

Samantha Sette 10:18

Apsolutno. I što mislite što je to u vinu što ga čini nedostupnim naspram piva naspram možda margarite? Ili se sada čini da su kokteli u limenci posvuda?

Marie Cheslik 10:27

Da, sigurno. Mislim, postoji nekoliko različitih stvari, točno. I mislim da možete ići na mnogo različitih načina s ovim razgovorom. Ali u svojoj glavi osjećam da je to, to je kombinacija, dvije najveće stvari su terminologija. I baš kao izrazi koje koristimo u svijetu vina, i samo kulturološka percepcija, tako nešto kao što sam ranije aludirao na zdravstvenu skrb, kao, možete nekome opisati dijabetes jako dobro ili jako loše. A kako ćete to učiniti na kraju će odrediti koliko su usklađeni s načinom na koji koriste inzulin ili koliko se brinu o sebi, zar ne. Kao da je vrlo moćna stvar moći učinkovito komunicirati ove složene teme na pristupačan način. I mislim da puno, puno ljudi to pokušava učiniti. I mislim da mnogi ljudi promaše nekoliko stvari. I još uvijek smo malo previše žargonski, još uvijek koristimo riječi kao što znate, tanin i kiselost, čak i noge, i slične stvari, gdje su ljudi samo zbunjeni time. Na primjer, ove su riječi važne kada učite više o vinu, ali ne možete uvijek odmah upotrijebiti taj skup riječi. Tako da mislim da sami izrazi koje koristimo mogu biti stvarno zastrašujući za ljude. I onda, naravno, kulturološke percepcije. Sad pravim tiktoke cijeli dan, točno. I vidim trendove unutar vinskih sadržaja. A najpopularniji videi o vinu uvijek vidim oni u kojima se ljudi rugaju vinskim snobovima, zar ne? Kao da one uvijek eksplodiraju, bilo da se radi o nekom skeču poput lažnog kušanja vina ili kao, znate, na kušanju vina. I ovo se događa, zar ne? Kao da su ljudi toliko povezani s tim. I to je očito tako bolna točka za ljude. Vino se oduvijek povezuje s profinjenošću i profinjenošću. A ljudi ne žele ispasti glupi, zar ne? I ljudi kao da imaju taj pritisak da to isprave, citiraju, poništavaju citate, kada kušaju ili razgovaraju o vinu, i stoga ćete se, inherentno, jednostavno osjećati nepristupačnim kada ne želite činiti te pogreške. Dakle, to su dvije najveće stvari koje vidim ako ste pristupačni unutar vina.

Samantha Sette 12:32

To je tako istinito. Sjećam se kad sam prvi put kušao vino, bilo me strah jer sam se osjećao kao da sam na iskušenju. Kao da je kviz. I trebala sam pronaći pravu riječ i nešto poput preplanulosti i poput ne znam ni što znači like. I osjećam se čudno što to sada govorim u ovom podcastu. Ali to je to, toliko je tu nijansi. I stoga pretpostavljam što biste savjetovali nekome da se nađe u takvoj situaciji? Gdje ne znaju opisati vino ili su osjetili taj pritisak? Ili kako se možete osloboditi tog pritiska? Kako to možete ublažiti?

Marie Cheslik 13:06 sati

Pravo. Za mene? Osjećam da je razlog zašto sam počeo slik bilo to što sam osjećao da je obrazovanje odgovor na ovo pitanje. To je poput obrazovanja i dobre zajednice, zar ne. A kad kažem za obje te stvari kao što je obrazovanje, na neki način morate znati, osnovne stvari, zar ne? I ja to izjednačavam s učenjem jezika kao što možete, ako ste takva osoba koja može ići na sat francuskog, ići na sat španjolskog i učiti francuski ili španjolski sjedeći u učionici, kao super, više moći za vas, trebao bi to učiniti. A to možete učiniti s vinom. A tu je i mnogo izvrsnih besplatnih resursa. Ali većini ljudi bi vjerojatno više koristilo preseljenje u Francusku, znate, ili preseljenje u Meksiko kako bi naučili novi jezik i jednostavno bili u potpunosti uronjeni u njega. To je strašnija opcija. Ljudi ne rade tu opciju. Ali ako to stvarno želite učiniti, najbolji način da to učinite je da se potpuno uronite u sebe. I smatram da, naravno, ako nemate sredstava da se odmah preselite u Napu ili Burgundiju, znate, jednostavno pronađete grupu ljudi s kojima se osjećate dobro i koji govore vaš jezik i s kojima se stvarno slažete i bilo da je to osobno u vinoteci, to je samo niz ulicu, zar ne? Kao da poznajem mnogo ljudi koji posjećuju degustacije u vinotekama, i zbog toga se osjećaju ugodnije i misle, Oh, to je baš niz ulicu. Otići ću tamo nakon posla. I znaš, stvarno mi se sviđa tko tamo radi ili što već, zar ne? Slik je moje rješenje za online odgovor na to, gdje je toliko toga što radimo online, ali ako možemo imati online zajednicu koja čini da se ljudi osjećaju dobrodošli i dobro, a ja stvaram sadržaj koji je pristupačan i pomalo glup i omogućuje iskrene razgovore o onom, ne znam što su tanini, i budi takav, to je u redu. To je super. Dobrodošli. Znate, uđite. Dakle, pronaći dobru grupu ljudi i uroniti u tu grupu ljudi za koje se osjećam da je najbolji način da to učinite.

Samantha Sette 15:00 sati

Apsolutno. Kad je riječ o zajednicama koje su takve, kakve ljude nalazite? tražite ove informacije i tražite ovo obrazovanje?

Marie Cheslik 15:09 sati

Da. Dakle, mislim, nalazim se u Chicagu, zar ne? Ja sam stvarno sa Srednjeg zapada, s vremena na vrijeme to spomenem na svojoj stranici. Dakle, mislim da ljudi čine tu vrlo prirodnu stvar kada gravitiraju prema ljudima sa sličnim zajedničkim iskustvima ili nekome tko čak i izgleda poput njih. Ovo je samo ljudska psihologija. Tako da mislim da imam mnogo stanovnika srednjeg zapada i imam puno žena koje dolaze na moju stranicu kao da je baš osvježavajuće vidjeti nekoga poput tebe kako govori o vinu na način koji je tako bezbrižan i zabavan. Tako da je to najveća grupa ljudi koju imam u uglađenom timu. A onda sam i njemački vinski ambasador. Tako da dobivam i mnogo međunarodnih članova Slik tima, što je bilo jako zanimljivo jer pokušavam uokviriti mnoge svoje razgovore i sadržaj o američkom vinskom iskustvu, što osjećam kao mali umak, ovo bi moglo biti cijeli drugi podcast, za razliku od European Wine Experience, gdje kao da još uvijek postoji taj zid i još uvijek postoji ta barijera. Ali znaš, barem ako si u Njemačkoj, mogao bi otići na sve umake unutar razumnih granica i reći, o, da, ovdje se proizvodi vino, kao da možeš otići u, znaš, Mosel i biti kao, o, da, kao da vidim vinograd, shvaćam. Ali za Chicago, to je ono, kamo idete, a ljudi čak i ne znaju da u Michiganu proizvodimo sjajna vina. Ljudi to još ne znaju. Pravo? Ili se ljudi tako osjećaju. To nije, citiram necitiram, pravo mjesto za proizvodnju vina. Ali kao da imamo toliko toga za naučiti s američke strane. Stoga je bilo zanimljivo vidjeti kakvi ljudi prate slik. Ali to je bila cijela velika raznolikost. Bilo je prekrasno.

Samantha Sette 16:39 sati

Da. I primijetio sam kako se pojavljuje razlika između doživljavanja i učenja. Ne želim to zvati zidom ili prijelazom, ali to je gotovo siva zona između to dvoje gdje na neki način možete imati oboje, a s online virtualnom platformom, kako simulirate to iskustvo? Kako dolazite do te razine učenja,

Marie Cheslik 16:59 sati

dosljednost, mislim, ja i dosljednost, i stvarno dopiranje do ljudi koji dopiru do mene, kao što pokušavam odgovoriti na svaki DM koji dobijem, stvarno sam pokušao napraviti nešto što je interaktivno i čini da se ljudi osjećaju vidio, ali za to je, naravno, potrebno vrijeme. I ne razumijem uvijek kako treba. Znate, ponekad napravim sadržaj i propadne, dobro ću se snaći, kao, zašto se to dogodilo? O čemu je bilo riječi o tome što trebam promijeniti i učiniti da se ljudi osjećaju kao da se žele baviti time više XYZ stvari. Dakle, znate, to je, nikada prije nisam vodio posao. Tako da nekako učim te stvari usput. I čitao sam dosta knjiga o marketingu, jer mnogo toga što radim je marketing, a mnogo marketinga je komunikacija. Mnogo tih lekcija o kojima marketinški stručnjaci podučavaju, poput, U redu, imate posao, želite da ljudi znaju za to. To je marketing, zar ne? To je oglašavanje. I tako na neki način koristim svoje osobno iskustvo sa stvarima koje sam naučio u poslovnim knjigama i knjigama o marketingu. I tu je jedna knjiga, Anne Hadley je doista poznata poput marketinške stručnjakinje i autorice. I ona ima sjajan citat o kojem razmišljam, a to je da dobar marketing čini da tvrtka izgleda pametno. A odličan marketing čini da se kupac osjeća pametnim. Zato nemojte činiti stvari jer mislite da je to dobra ideja. Na primjer, to je možda koristan alat za početak samo da vidite što radi. Ali zapravo, krajnji cilj je služiti toj osobi i pomagati drugim tim ljudima, pomagati da slik ekipa bude vidljiva i pomoći ljudima da se jednostavno osjećaju ugodno. Dakle, to je moj krajnji cilj s onim što pokušavam učiniti da se ljudi osjećaju kao da ih se čuje.

Samantha Sette 18:36 sati

To zvuči stvarno ispunjavajuće. I sviđa mi se kako ste govorili o marketingu, jer ne samo da se bavite marketingom za slik squad i slik vina, već i za vino općenito. Jer se čini kao ova nepristupačnost, ako je to riječ. U vinskoj industriji to čini ljude pomalo neodlučnima. Ali iz vašeg iskustva, smatrate li da laik koji ne zna mnogo o vinu, zapravo postane prilično uzbuđen zbog ovih stvari nakon što stekne riječi i jezik za razgovor o tome.

Marie Cheslik 19:08 sati

Da, volim, volim to. Jedna od mojih najdražih stvari je kad mi netko komentira ili mi pošalje DMS i kaže, ne pijem vino, ili ne volim vino, ili mislim da ne volim vino. Ali volim gledati vaš sadržaj. I kao da je, pa, to je moćno. Kao da ne znam koliko ljudi možete preobratiti na taj način da to učinite. Mislim da je to nevjerojatno moćna stvar. I nisam stvarno mislio da ću to moći učiniti samim tim što sam ja. Ali to je zapravo sve. I bilo je nevjerojatno korisno, kao što ste rekli.

Samantha Sette 19:13

I za ove ljude. Što mislite kad oni krenu na svoje vinsko putovanje i vidite ih kako rastu, olakšavate im taj rast. Što se čini da je dio toga najviše ispunjava?

Marie Cheslik 19:51 sati

Mislim, ukratko, rekli ste, sviđaju mi ​​se ljudi. Volim pomagati ljudima. To je ono što mi donosi radost. To je moj sebični Samo gledanje tebe kako rasteš je ono što me tjera na to i čini da se osjećam ispunjeno. Na primjer, imao sam vjerojatno 12 ljudi iz Slik tima koji su se bavili vinom i obavještavali me o njihovom vinskom putovanju kao profesionalca, jer su promatrali moje stvari. Upravo sam ovaj tjedan imao poziv s tipom koji radi kao prodavač u LA-u i rekao je, želim se baviti vinom. I mislim, to je nevjerojatno. Razgovarajmo o tome što znate, u čemu ste dobri i kako to postići. I on mi je samo, znate, rekao da se prijavio za posao prodaje unutar vina, znate, tog istog tjedna, tog istog dana. Tako je jednostavno bilo, rezultati su opipljivi, i to je ludo. I nikad nisam mislio da ću to moći učiniti unutar kanala vina. Mislim, zadovoljstvo je raditi to unutar zdravstvene skrbi, sigurno vidjeti rezultate, znate, vašeg napornog rada i osiguravanja da je vaš pacijent siguran i da ide kući. To je nagrađivanje. A moj ekvivalent u glazbi je promatranje ljudi koji ulaze u vino i kako im se time obogaćuje život. To je ono što me drži.

Samantha Sette 21:02

I primjećujete li da je uobičajeni obrazac da ljudi ne samo da uče o vinu, već na neki način slijede to u svojoj karijeri i profesionalnom životu?

Marie Cheslik 21:11

Znate, rekao bih da je to vjerojatno neuobičajen scenarij, mislim da će većina ljudi jednostavno uživati ​​u njemu. Ljudi koji su pohađali moj tečaj, povukao bih ih nakon što su ga pohađali, rekao bih da vjerojatno samo 20% ljudi teži profesionalnijoj karijeri zbog toga. Ali ja isto tako nemam referentnu točku kao nijedna druga. To je puno. Ili ako je to malo, znate, nemam nikakvo pozadinsko znanje o like-u, što WSET radi za konverziju like-a za sljedeći tečaj i takve stvari, točno. Ali mislim da sam samo ja svoj posao i da sam sebi nekako krojio ovaj put. Mislim da je to moćna stvar. Mislim da bi ljudi trebali raditi što god žele sa znanjem o vjetru. Ali mislim, da, dobar dio njih na kraju ode više profesionalnim putem nego hobistima, i samo putem obogaćivanja života.

Samantha Sette 21:57

Apsolutno. Ne. I mislim da je to dokaz činjenice da uvijek učimo, zar ne? Nije li to ono što nas čini zabavnima i uzbudljivima, i željni smo samo više upiti u svijet. A Wine je odlično mjesto za to. Zato što je to nešto što je za mnoge ljude samo nešto za piće, crveno ili bijelo. A onda počnete skidati slojeve, a tu ima još mnogo nijansi. A postoji svijet i ljudi poput vas, koji su tako uzbuđeni što govore o tome.

Marie Cheslik 22:23

Apsolutno. Bilo je nevjerojatno. Stvarno. Bilo je sjajno.

Samantha Sette 22:28

Da, i mislim da je ovo odlično mjesto za prijelaz jer želim razgovarati o TikToku. Volio bih čuti samo o vašem dosadašnjem iskustvu, pretpostavljam od početka, kada ste počeli s tim aspektom svoje platforme i prisutnosti?

22:43

Razgovor o TikToku, mislim, bilo je glupo, tako je ludo, jednostavno, volim svaku sekundu toga, jer je tako apsurdno, kao, posebno na TikToku, nekako je više, što si više lud, vjerojatnije je da ćete vjerojatno biti primijećeni. Tako da mislim da to jednostavno omogućuje ljudima da se stvarno izraze na načine za koje mislim da ne možete učiniti na drugim platformama. Pa sam pokrenuo TikTok, siječanj 2022. Dakle, siječanj prošle godine, i cilj za sebe u siječnju, rekao sam, objavit ću TikTok dnevno u mjesecu siječnju i vidjeti što će se dogoditi. I tako sam i učinio i moj prvi par čarapa jer, znate, mora se dogoditi tvojoj čarapi prije nego postaneš dobar u nečemu. Ali do kraja mjeseca imao sam 10.000 pratitelja, rekao sam, to je ludo. Radim to mjesec dana i na Instagramu, gdje to radim već godinu i pol dana. Imam otprilike tri puta više pratitelja nego ja. I to je kao, U redu, to je zanimljivo. Dakle, samo nastavimo s tim. I onda sam to nastavio raditi. I onda na neki način pronađete trendove i niše koje funkcioniraju. Radio sam takve komične recenzije kušanja vina koje su se ljudima jako svidjele. I to me dovelo do ožujka da mi se sviđa, 23 000 pratitelja, i rekao sam, vau, u redu, ima kao, ne znam što je ovo. Ali osjećam da moram nastaviti dodavati ovo svom repertoaru i samo nastaviti to raditi i vidjeti što će se dogoditi. I tako sada, znate, sad imam oko 65 godina ili tako nešto. I tu su i dobri dani i loši dani s tim, naravno. A postoje trenuci kada dobijem milijun pregleda na videu. A postoje trenuci kada dobijem 200 pregleda na videozapisu naizgled bez razloga. Ali to je samo zato što još uvijek učim, zar ne. Ovo radim tek godinu i pol dana. Stoga se osjećam kao da još uvijek imam puno toga. Ali bilo je jako zabavno. I većina klijenata koje dobivam dolazi s društvenih mreža. Većina prodaje koju dobijem za tečaj vina dolazi s društvenih mreža. Dakle, to je nevjerojatno moćan alat na koji nemam ništa protiv potrošiti gomilu vremena, jer je to zapravo moj proračun za oglašavanje na koji ne trošim novac. Slobodno je. Jedino što košta je moj rad. Za mene je to vrijedno truda i pokušaja istraživanja drugih platformi poput YouTubea. Dakle, to je bilo putovanje, ali bilo je stvarno sjajno.

Samantha Sette 25:07

Ovdje također postoji nešto tako moćno, jer posebno s medijem kao što je TikTok, zar ne? Gdje je sadržaj, ne tražite ga uvijek, on vam nekako sleti u krilo. I mislim da vaš brzi rast pokazuje, ili barem meni, da je ovo sadržaj koji ljudi žele, ali zapravo ne znaju kako pronaći. I raste, jer je važno, i zanimljivo, i ljudima se sviđa. I tako se čini da postoji to možda oklijevanje o čemu smo govorili prema učenju o vinu, ili samo neiskorištena znatiželja da pomažete ljudima da nauče o sebi, i shvatite, hej, čak i ako mi se ovo ne sviđa, ovo super je za naučiti čak i ako ga ne volim piti.

Marie Cheslik 25:51

Da, apsolutno. Osećam se posebno kao TikTok, mislim, mogao bih, opet, voditi potpuno drugačiji razgovor o društvenim medijima. Ali mislim da je TikTok posebno zanimljiv, jer ćete dobiti vinski sadržaj, čak i ako ne konzumirate nikakav drugi vinski sadržaj. Pa kao, ponekad jednostavno dobijete nasumični videozapis poput onoga što oni misle da biste željeli. A to samo znači da vaš doseg ide mnogo dalje, kao, da, možete podučavati o vinu i toj limenci, što bi moglo privući određenu vrstu osobe. Ali ako vino možete dodati još jednom skupu vještina koje imate, bilo da je to ilustracija, humor ili bilo koji drugi sličan alat ili vještina u kojoj ste dobri, osjećam da vas to samo još više proširuje, jer kao, ja koristi puno humora s mojim sadržajem. Tako da ne samo da dobivam vinsku klijentelu, nego također dobivam ljude koji gledaju stranice s komedijama, što je puno veće tržište, puno veći bazen na tik-tak, znate, spektru. Dakle, korištenje svega što imate, što je također poput poznate poslovice, unutar posla, baš kao korištenje onoga što imate u čemu god ste dobri, samo nastavite s tim. I što god se ljudima svidjelo, nemojte prestati to raditi, nemojte ako imate video koji postane viralan, samo ga ponavljajte dok vas ljudi ne zamrze zbog toga sve dok ne postanete jednostavno ljudima se jednostavno smuči od toga. Pravo. Tako sam naučio mnogo lekcija o ne samo dosljednosti, baš kao iu poslu općenito, bilo je stvarno sjajno.

Samantha Sette 27:17

Jedna od mojih najdražih stvari koje čujem dok vas upoznajem, a vaša priča je da dok pomažete drugim ljudima u učenju, i vi učite usput. I toliko ga posjedujete. I što je nešto što mislite da još morate naučiti? Bilo da se radi o vinu ili podučavanju ljudi o vinu, ili čak o TikToku, ako hoćete? Pa, ima dosta toga za naučiti o tik-taku, mislim da se svi borimo na tom planu.

Marie Cheslik 27:39

Mislim, iskreno, za, znate, u vezi s vinom, mislim, za mene, najveća borba koju imam je posao oko vina. Kao, znam, dobar sam u tim skupovima vještina. Kao, osjećam se kao da sam prilično učinkovit komunikator, znaš, možda ovo nije kao kraj bajke. Ali ovo je kao pravi završetak, u redu, radim ono što radim, i volim to. I brendovi me plaćaju da radim XYZ stvari. I to je sjajno. I to je nevjerojatno. I to mi omogućuje da širim dobar glas o glatkom, širim dobar glas o vinu i nastavim raditi ono što radim. Ali kao, znate, jedva mogu, nisam išao u poslovnu školu, učim žonglirati da bih bio svaki pojedini šešir u poslu. I teško je, znate, i pokušavati shvatiti koliko vremena trebam izdvojiti za fakturiranje? Koliko izdvajam za marketing u odnosu na svoj proizvod u odnosu na buduće proizvode? U odnosu na to kako ja upravljam timom, bilo je kao, to je cijeli skup vještina gdje je kao, ja ovo ne učim. ne znam Osjećam se kao da to samo pokušavam dokučiti. Ali što se tiče proizvoda, zar ne, što se tiče samog vina, to je tako divovski svijet i neću znati sve. Mislim da sam prilično učinkovit generalist, podučavam ljude o vinu i prilično sam ponosan na to. Ja sam malo konkretniji s njemačkim vinom samo zato što sam njemački vinski ambasador, baš kao i zdravstvo, zar ne? Možete naučiti biti liječnik obiteljske medicine, što je poput puno različitih stvari, zar ne? Uglavnom pedijatrija, ili možete biti nefrolog, zar ne? Možete se specijalizirati samo za bubrege cijeli život. I uvijek će se mijenjati, zar ne? I tako ja poistovjećujem vino s onim što je kao da bih mogao učiti o Njemačkoj, vjerojatno zauvijek, znate, vjerojatno bih se mogao usavršiti na jednom mjestu i biti specifičan dugo vremena, ali sretan sam što sam više generalist jer osjećam da omogućuje većoj grupi ljudi da se uzbudi. I onda samo oko toga stvaramo sadržaj koji je učinkovit, zanimljiv, privlači i drži pozornost. Tako da osjećam da je to puno stvari, ali rekao bih uglavnom poslovnu stranu, a zatim stvaranje sadržaja oko toga, jer će to pomoći poslovnoj strani.

Samantha Sette 29:54

Apsolutno. Ima toliko toga za naučiti. Sviđa mi se što si rekao da si generalist jer te trebamo. Kao da vam pomaže da stvari izrazite jednostavnijim jezikom, jer baš kao i u zdravstvu, nećete ići nefrologu ako ne znam, ne znam. Prehlađen si. Piješ previše vina.

Marie Cheslik 30:16

Da, potpuno, potpuno.

Samantha Sette 30:18

Dakle, pretpostavljam što je sljedeće za slik vina, sprema li vam se nešto ili imate ideje koje ste spremni podijeliti na ovoj platformi?

Marie Cheslik 30:27

Da, 100%, radim na nizu knjiga pod naslovom Kako čitati etiketu vina. I pojavila se ova serija knjiga, kad sam pravio svoj online tečaj vina, koji biste također trebali pogledati, košta 189 USD. Traje četiri sata. Napravio sam to za uglađenu ekipu. To je vrlo praktična informacija. Volim to. Volim što je to stvar koju mogu, što mogu dati ljudima za koju mislim da je zapravo korisna u vinskom svijetu. Ali dok sam pripremao taj tečaj, postoji odjeljak kako čitati etiketu vina. I mislio sam, znate, to je snažna vještina za koju mislim da se mnogi ljudi mogu povezati s mjestom na kojem se nalaze u vinoteci, i gledaju sve te etikete, i odu, ne znam što želim. Dakle, ili zadano uzimate ono što inače dobivate, ili samo dobivate najjeftiniju stvar, ili drugu najjeftiniju stvar, ili što god je vaš proces razmišljanja. Naučiti kako čitati etiketu, etiketu vina, znači da znate kakvog će okusa vino biti, čak i bez otvaranja. I to je skup vještina. Pravo. A to je nešto što je toliko poučljivo, da još nisam vidio da se poučava. Dakle, prva knjiga je skoro gotova. Kako čitati etiketu francuskog vina, raščlanit ćemo je na zemlje, jer mislim da je to važno učiniti na taj način. Da, samo nastavite pratiti uglađenu momčad i nastavite pratiti to samo da znate, i ja uskoro imam agenta za to, što je nevjerojatno, upravo je bilo toliko prilika. I tako će biti legitiman, pomoći će timu za slik i samo će više ljudi steći samopouzdanje u pogledu vina, što je opet moj cilj. Dakle, to je neka vrsta velikog projekta na kojem sam radio ovih dana je tečaj koji ga čini što škripavijim i sjajnijim. A onda dolaze ove knjige.

Samantha Sette 31:59

To je vrlo uzbudljivo. I ne želim propustiti svoje omiljeno pitanje koje pitate ljude da prije nego što zaboravim zaboravim jeste li očekivali da ćete završiti tu gdje ste danas?

Marie Cheslik 32:13

Pa, ne, mislim, naravno da ne. Ovo je tako smiješno. Dakle, kao da nisam koristio TikTok, znate, snimanje videozapisa nije čak ni bilo u registru za mene. Ali uvijek sam volio posao u kojem je mogao biti kreativan. I ponovno sam se mogao povezati s ljudima. Jesam li znao da ću zarađivati ​​za život od kreativnog posla? Vjerojatno ne. Opet sam bio malo previše pragmatičan. Postojao je razlog zašto sam htjela biti medicinska sestra. I postoji razlog zašto sam toliko zahvalan. Ja sam medicinska sestra, uvijek si kažem hoće li sutra eksplodirati slik vina, a ja ga više nisam imala. Mogla bih još uvijek biti medicinska sestra, mogla bih, mogla bih samo raditi medicinsku sestru s botoksom i završiti s tim, znate, i jednostavno osjećati sigurnost da ću biti financijski stabilna i da ću moći prijeći na sljedeću stvar. Ali ono što nikada nisam zamišljao da bih mogao raditi ovaj posao bih li radio puno radno vrijeme? Ne, definitivno ne. Ali bilo je tako cool. Bilo je tako. Znate, sebe nazivam poduzetnikom. I od toga sam se znala naježiti. Prije sam mrzio tu riječ. Samo zvuči pretenciozno. To je gotovo kao da sebe nazivate malim. Da, to je, to je kao, ima nešto u tome, kada se osjećate kao da ste više nego što jeste. Ali zapravo, nema drugog posla koji vas nagrađuje za to što se više poboljšavate, što sam bolji u sliku i što sam bolji u komuniciranju vina, to sam bolji u stvaranju sadržaja, što sam bolji u stvari XYZ, to je bolji taj slik će učiniti i bolje ću učiniti. I vidim nagradu za to financijski i znate, emocionalno, zar ne? Ne postoji drugi posao na svijetu koji to zaista radi. Mogao sam se vratiti i magistrirati bio medicinska sestra ili medicinska sestra anesteziolog ili što već, osigurati da zaradite novac, ali još uvijek imate kapu, zar ne? Još uvijek kažete: U redu, išao si u školu, gotov si. Čestitam, znaš, kao, na ovom poslu. Kao da bih mogao, moglo bi se pretvoriti u bilo što. Znate, mogao bih, da, napravio sam ovaj tečaj, napisat ću knjigu. Znate, možda će u budućnosti biti situacija poput cigle i maltera. Znate, ima toliko potencijala. I to je ono što smatram jako uzbudljivim u onome što radim. I jako sam zahvalan što mogu nastaviti ovo putovanje i što ljudi poput tebe, ljudi poput Wine Enthusiasta, kao što su, gase ljude poput mene, i jednostavno sam zahvalan za svaku priliku koja mi se pruži. Pa samo želim reći, hvala, ljudi. Cijenim to. Prilično je cool.

Samantha Sette 34:33

Pa, jako si to zaslužio. I mislim da bi za većinu ljudi ta neizvjesnost o tome što slijedi bila vrlo zastrašujuća. I siguran sam da nije uvijek uzbudljivo, jer je zastrašujuće. To je neizvjesnost, ali pozdravljam vas samo što imate tako otvoren, uzbuđen um o tome i svim mogućnostima koje vam se mogu pružiti u budućnosti.

Marie Cheslik 34:51

Da, iluzorno sam optimističan jer osjećam da to moraš biti

Samantha Sette 34:57

Svaka čast na tome i da, točno. ako se veselimo što je u tvojoj čaši?

Marie Cheslik 35:04

Ispred sebe imam ledenu kavu i vodu. Ali također imam bocu Gigi Rieslinga iz 2007. koja samo stoji ovdje. Tako da sam zahvalan što to imam i možda ću to piti kasnije na proslavi.

Samantha Sette 35:19

Pa, Marie, pretpostavljam da smo na kraju razgovora. Htio sam vam zahvaliti što ste odvojili vrijeme i samo još jednom, priznati vaše postignuće kao budućeg 40 dobitnika, ako postoje neke posljednje riječi, ili gdje vas naši slušatelji mogu pronaći? uzeti riječ? Evo tvoje šanse.

Marie Cheslik 35:38

Da, hvala što ste me slušali. Želim da budeš dio Slik odreda. Želim te upoznati Želim te upoznati. Želim te oduševiti vinom. Stoga pogledajte ili Instagram Tik Tok ili YouTube slik wines S L I K wines i dođite pozdraviti, dođite i napišite komentare. U suprotnom, pogledajte moju web stranicu. Da, imam tečaj samo za tebe. Ako želiš. Ako ste znatiželjni o vinu i želite biti kompetentniji o vinu, svakako preporučujem da inače, znate, sav moj sadržaj je besplatan i vidimo se na internetu.

Samantha Sette 36:08

Get swiping je ono što donosite izraz zahvalnosti još jednom.

Marie Cheslik 36:15

Puno ti hvala. Stvarno to cijenim.

Jacy Topps 36:22

Učenje o vinu ne mora biti komplicirano. Ali često je tako. Pojmovi i žargon koji koriste mnogi stručnjaci često se smatraju preprekama i zastrašujućim za potrošače, osobito nove potrošače. Mi u industriji kažemo da je obrazovanje ključ. Ali možda je to pristupačnije obrazovanje. To je ključ. Koje su tvoje misli? Ako vam se svidjela današnja epizoda, voljeli bismo pročitati vaše recenzije i čuti što mislite. Možete nam poslati e-poštom svoje komentare i pitanja na podcaste na Wine Enthusiast. dotnet. I hej, zašto ne biste rekli svojim prijateljima koji vole vino da nas posjete da se sjete, možete se pretplatiti na ovaj podcast na Appleu, Googleu, Spotifyju i bilo gdje drugdje gdje slušate podcaste. Također možete otići na wine enthusiast.com podcast s kosom crtom. Za više epizoda i transkripata. Ja sam JC topovi. Hvala za slušanje