Close
Logo

O Nama

Cubanfoodla - Ova Popularna Vina Ocjene I Mišljenja, Ideja Jedinstvene Recepte, Informacije O Kombinacijama Vijesti I Korisne Vodiče.

Kultura

Pića koja volimo upravo sada

Jeste li se ikada zapitali kako bi mogao zvučati razgovor između naših recenzenata? Uronite u ovu epizodu s izvanrednim recenzentom alkoholnih pića Wine Enthusiasta i Writerat-at-Large Newmanov posao i Anna-Christina Cabrales , maestralni direktor kušanja i recenzent Burgundije i doline Rhône. To je živahna rasprava o sadašnjim i budućim trendovima vina i jakih alkoholnih pića, miješajući humor sa stručnim uvidima.



Ova epizoda počinje iskrenim nizom 'Love it' i 'Hate it' modnih trendova iz 2023. koji su ili ostavili dojam ili ih iznervirali i zbunili.

Dok duo zaviruje u svoju kristalnu kuglu 2024., istražuju što je ostalo od prošle godine — pa sve do pandemije (mislite: porast gotovih pića i više). Kara se kladi na određeno espresso martini riff i duplira kategoriju duha koja će dominirati. AC kaže da se pravi vinski trendovi tek trebaju razviti, ali strastveno poziva entuzijaste da istraže rosé i povećanu transparentnost na nizu razina.

Bez obzira jeste li iskusni sommelier ili se samo okušavate u svijetu vina, u ovom iskrenom i zabavnom razgovoru za svakoga se može naći ponešto. Dakle, natočite si čašu i pridružite nam se dok ovi stručnjaci otkrivaju svoja razmišljanja o tome što dolazi 2024. godine.



Možda ti se također svidi: Novi trend u Hard Seltzeru? Obični Seltzer

  Apple podcast logotip
  Logo Google Podcasta

Transkript epizode

Transkripti se generiraju pomoću kombinacije softvera za prepoznavanje govora i ljudskih transkriptera i mogu sadržavati pogreške. Provjerite odgovarajući zvuk prije citiranja.

Govornici: Anna-Christina Cabrales, Kara Newman, Samantha Sette

Anna-Christina Cabrales 00:08

Pozdrav i dobrodošli u podcast Wine Enthusiast. Poslužuješ kulturu pića i ljude koji ga voze. Ja sam Anna-Cristina Cabrales, direktorica kušanja ovdje u Wine Enthusiastu, a danas mi se pridružuje Karen Newman, naša recenzentica žestokih pića i spisateljica. U ovoj epizodi gledamo duboko u našu kristalnu kuglu u svijetu pića i predviđamo što će biti popularno, a što ne u trendovima vina i alkoholnih pića u nadolazećoj godini. Je li vino u limenci izgubilo privlačnost i hoće li Espresso Martini biti dostupan ili izaći 2024.? Uskočimo odmah.

Newmanov posao 00:43

The calling je kolekcija kalifornijskih vina iz snova koja nudi različitu paletu sorti, stilova i najboljih u klasi Appalachiana. Vinar James MacPhail održava svako vino jasnim, jedinstvenim glasom, radeći s poznatim obiteljskim uzgajivačima na izradi Chardonnaya, Pinot Noira i Cabernet Sauvignona. Prikupivši više od 7090 bodova u procesu. Pridružite se jednom od kolega potpuno prilagodljivih vinskih klubova za prvi pristup novim izdanjima, posebnoj biblioteci, jarcima i više. Uz četiri mogućnosti članstva, tu je klub za svakog ljubitelja vina, primajte tri pošiljke godišnje ili isprobajte mjesečnu pretplatu, isporučujući tri boce mjesečno ravno na vaša vrata. Za informacije i pristup. Posjetite nas na www.thecalingwine.com/enthusiast. It’s January and we’re all thinking about what happened in the year just past and what’s coming up in the year ahead. Here at Wine Enthusiast HQ, we’re certainly thinking about what’s on tap for wine and spirits. I’m Karen Newman, writer at large and spirits reviewer for Wine Enthusiast.

Anna-Christina Cabrales 01:47

A ja sam Ana Christina Cabrales, voditeljica kušanja i recenzentica za burgundac i dolinu Rhone. Dakle, Kara, prije nego što pričamo o trendovima za 2024., razgovarajmo o 2023.

Newmanov posao 02:00

U redu, dakle, u samom ste svijetu vina. Dakle, očito ćemo početi s vama. Dakle, što je privuklo vašu pozornost u 2023.? Zapravo, znate, čak i prije nego što zaronimo u tu ideju, što je, zašto ne bismo igrali malu igru ​​ljubavnih igrica, voljeli je ili mrzili. Dakle, želim početi s pozitivnim ili negativnim gore.

Anna-Christina Cabrales 02:18

Ići ću s ljubavlju i s malom dozom možda malo ljutnje, ako hoćete, zar ne? To su dvije strane novčića, ali to mi se svidjelo. Definitivno sam primijetio da više potrošača želi naučiti više. I to je za mene pozitivno, jer na tržištu na kojem vidimo pad potrošnje vina, vidimo ili barem ono što sam ja primijetio je da potrošači žele saznati više o tome što konzumiraju i što plaćaju za to. Ali, znate, naravno, to ne diskvalificira bilo koje druge ljubitelje pića od onih koji tek ulaze u svijet vina koji se na neki način pipaju i pokušavaju pronaći svoj put kroz pakiranje i marketing, što potpuno ne postojati. Ali ono što mi se sviđa je da počinjemo postavljati više pitanja zašto, znate, jesu li to pitanja o sulfitima, ispitujemo sulfite, njihove razine, koliko ih ima u vinima? Koliko je toga, koliko je slično sulfitima u vinu u odnosu na druge proizvode koji su vani. Pa čak i stvari do globalnog zatopljenja? Znate, čuo bih iznenada, poput određenih pitanja, pa koje je ovo grožđe? Ali sada postavljamo pitanja poput, kako to utječe na mene? I sviđaju mi ​​se odgovori. Volim učiti od vinarija. Ali molim te, i ovo je dio gdje se pomalo nerviram. Kao, dajte, kao, vinarije nam daju jako dobar i predan odgovor na to što vam se sviđa, zašto radite ono što radite u borbi protiv globalnog zatopljenja? Znate, to bi trebala biti priča koja je jedinstveno vaša, a to su vaše priče, vi je posjedujete, a mi želimo slijediti vaše korake i razumjeti zašto radite to što radite. I volim što preispitujemo stvari, ali još više razumijemo zašto. A ti?

Newmanov posao 04:23

Pa, jedna od stvari koje trenutno volim jest da sam stvarno napisao da smo nekako na kraju suhog siječnja. Da. I da to nije dio koji volim. Ali svakako cijenim što su pića bez otpornosti i niske otpornosti sada na svakom jelovniku posvuda. Vidjeli smo da jedno pravilo dva definitivno postoji. Možete li napraviti nulti dokaz?

Anna-Christina Cabrales 04:48

Vidim to mnogo više na jelovnicima jer je to kombinacija u kojoj na neki način vidite koktele i vina zajedno.

Newmanov posao 04:57

Ali osjećam da stvarno cijenim što to sada vidite posvuda. Osjećam se kao da ako sada odete u bar-restoran i dobijete kartu koktela, a toga nema, čini mi se kao da je to očigledan propust. Da, rekao bih da to samo olakšava. Lakše je ne konzumirati ili konzumirati malo manje ili imati mogućnosti kada ste s ljudima koji ne piju, iz bilo kojeg razloga. Mislim da je osvježavajuće i prijeko potrebno. Veselim se istraživanju novih jelovnika u godini koja je pred nama.

Anna-Christina Cabrales 05:27

Definitivno. Sviđa mi se što imam opciju bez pritiska. Još uvijek mogu sudjelovati, ali nema pritiska da moram piti alkohol.

Newmanov posao 05:38

Zasigurno. Dobro, što je još na tebi? Na vašem dobrom popisu? Vaš popis palaca gore?

Anna-Christina Cabrales 05:43

Pa, ne, mislim da ću odmah prijeći na mržnju jer si već dotakla nešto što je stvarno samo, ne znam, tjera me da osjećam stvari, Kara. Dakle, ići ću na mržnju, a ne radi se o kategoriji u cjelini. Vjerujem u postojanje bezalkoholnih slabo otpornih vina. Ali znate, trebaju nam. Mislim da je to kategorija koja ostaje tu. Ali molim vas, ostanite u svojoj traci. Ne bacajte vino u smeće. Znate, mi ovdje pijemo vino iz određenog razloga. I ovdje se ne radi nužno o zdravstvenim dobrobitima. Jer zumirajte jedan jer je dobar osjećaj. Izvrsno se slaže s toliko različitih vrsta hrane. Nemojmo govoriti o ovoj kategoriji kao o nečemu što je ovdje povezano sa zdravljem. u redu

Newmanov posao 06:30 sati

o moj Bože, pogodio si jednu od mojih bolnih točaka. Što je? Mislim, jedna od stvari na koju sam mislio, nekako sam udarao u bubanj već neko vrijeme, to nije specifično za 2023. Ali stvarno prezirem kad vidite koktele ili žestoka pića, ili vino ili pivo u tom položaju kao wellness napitak. Da, ne, ne, ne, ne, ako ima alkohola, nije wellness. Nije neto, što god bilo, nije me briga što ta Margarita ima manje alkohola ili šećera. Znate, ako ima alkohola, on je, to nije wellness napitak, ili koliko prilagođenih Genexa ili nootropika ili što već tu ugurate ako ima i alkohola. Mislim da bi to jednostavno trebao prihvatiti onakvim kakvo jest i samo uživati ​​u tome i znaš, super odlazak u toplice, odlazak u teretanu, znaš, radi svoje. Ali, znaš, uživaj u toj Margariti kasnije, znaš, i uživaj u tome što jest. I sve je to sve je dobro u umjerenim količinama.

Anna-Christina Cabrales 07:30 sati

Dogovoren.

Newmanov posao 07:32

U redu, dakle, želite li se vratiti stvarima u vašem životu i grupirati stvari koje vam se ne sviđaju? Anđeo ili vrag koji ti sjedi na ramenu?

Anna-Christina Cabrales 07:40 sati

U redu, dopusti mi da to bacim natrag da ne mogu biti sve ja.

Newmanov posao 07:45 sati

Vratit ću se. U redu, ostavit ću nešto drugo što me stvarno izluđuje. Nešto što sam mrzio u vezi 2023. A to su kokteli po cijeni od 20 dolara i više.

Anna-Christina Cabrales 07:56 sati

U redu, da, čak mogu reći oko 25 ili više. Zasigurno. Pitam se, Što? O čemu se radi? Nije li to cijena obroka? Sviđa vam se naše jelo?

Newmanov posao 08:05 sati

Da. Ludo je. Nekada sam o pićima mislio kao o pristupačnom luksuzu. I samo što je prošlo kroz krov. Pričam priču za časopis o Martiniju od 21 USD. A osjećam da je čak i to u retrovizoru. Ponekad je, znate, 25 dolara jednostavno ludo. I ne osjećam da mu se nazire kraj. I nije samo u New Yorku. Jednostavno je posvuda. Osjećam da inflacija izmiče kontroli. Pa čak i kada se čini da inflacija pada u drugim područjima gospodarstva, prije nego što sam počeo pisati o pićima, pisao sam o dionicama i obveznicama i gospodarstvu. I tako još uvijek razmišljam o više nego što bih vjerojatno trebala. I vidim da, iako se inflacija smanjuje u nekim područjima, ona je još uvijek vrlo visoka kada su u pitanju cijene hrane, cijene restorana i cijene alkohola. I dalje mislim, posebno u situaciji kada ste daleko od kuće, pića su vrlo skupa za izlazak i dobar provod ovih dana.

Anna-Christina Cabrales 09:08

Dogovoren. Zabavljam se kod kuće mnogo više nego ikada prije. Mislim da ću 2023. sigurno moći računati na sebe koliko sam puta izašao samo zbog stvari koje nisu povezane s poslom. Sigurno sam se puno više zabavljao kod kuće.

Newmanov posao 09:28 sati

Da, nisam elita. Ne vide da kimam slažem se. O Bože.

Anna-Christina Cabrales 09:35 sati

Znaš, dotaknuo si se nečega što me na neki način zanima o inflaciji, i stvarima koje bi se posebno možda mogle nabaviti u nekim alkoholnim pićima koja smo stvarno voljeli, uživati ​​u njima i dijeliti ih s prijateljima. Osjećate li da ćemo možda u budućnosti početi uočavati da robne marke stvaraju još jednu liniju koja je malo pristupačnija. Opet za svakodnevnu potrošnju, osjećam da sve mora poskupjeti upravo sada. Ali hoćemo li vidjeti da će se to vratiti u budućnosti? Misliš li?

Newmanov posao 10:09

To je stvarno dobro pitanje. Ne znam, znam da sam vidio više studija koje upućuju na ono što se nekada zvalo premiumizacija. Što je suprotno od premium premium izolacije? Dugo je stvarno postojao trend sve skupljih žestokih pića, kao što ste spomenuli. A sada sve više ljudi trguje prema dolje. Mislim, više razmišljam o 2024. Gledaj onda naprijed. 2023. Ali pretpostavljam da se sve skupa zamagljuje.

Anna-Christina Cabrales 10:39

Možda bismo onda jednostavno trebali skočiti na to. Želite li ući u 2024.?

Newmanov posao 10:43

Da, skakat ćemo okolo sigurno. U redu. Da. Stoga očekujem da ćemo 2024. vjerojatno vidjeti više ljudi koji će trgovati prema nižoj cijeni. Duhovi. Ne znam, to će biti posvuda. I još uvijek ima toliko zamjenskih znakova, znate, i svašta se može dogoditi. Ali zasigurno, mislim da ćete vidjeti više ljudi koji izlaze i nose svoje vrčeve margarita i mogu se pohvaliti margaritama na robnoj marki danas.

Anna-Christina Cabrales 11:11

Ja isto. Možemo li dobiti jedan kasnije?

Newmanov posao 11:14

Definitivno. Ali mislim da ćete vidjeti više ljudi koji će i dalje dobivati ​​svoje vrčeve margarita. Toga se još nitko ne odriče, ali mislim da će biti manje skupo tikularno u tome, na toj slici, za razliku od onoga što znate da je najviše premium, najskuplje. I to je zapravo statistika koju sam ispunio kako bih na neki način rekao odakle sam dobio tu malu poslasticu od ws Ws, oni su sastavili studiju i spomenuli tu trgovinu vrećama, i nekako mi je ostalo u glavi da kaže, znate, da, to je točno ono što očekujem, vidjet ćemo.

Anna-Christina Cabrales 11:45

Znate, dotakli ste se nečega ovdje. A to se definitivno mnogo više vidi u svijetu alkoholnih pića. I mislim da se u vinskom svijetu to pojavljuje u formatu limenki, ali proporcija, vidite malo više kontrole proporcije na način kao da, posebno u jakim alkoholnim pićima i vinu, postoji taj mentalitet da, u redu, vi ste Suočen s bocom, to je sijeno od 750 ml koje ćete možda morati potrošiti u određenom vremenskom razdoblju. I dovoljno smiješno, čak i ako stavite teret bez, znate, boca vina odmah do njega iste veličine, to je, još uvijek ima isti pritisak. I osjećam da se posebno u današnje vrijeme u kojem se krećemo brže očekuje da budemo produktivniji, oštriji, poput proporcija, kao da se želimo osjećati dobro i želimo ukloniti tu prednost. Ali u isto vrijeme, jednostavno ne želimo isti osjećaj sljedećeg dana, poput mamurluka ili osjećaja letargije. I tako želimo da nas ta mala, ta mala oštrica, ta mala stvar na neki način izvuče iz toga. I tako osjećam da ćemo vidjeti više, poput više kvalitetnih opcija, posebno kada je u pitanju vino u limenci. Pronalazite li više konzerviranih opcija u RTD-u? Svijet?

Newmanov posao 13:09 sati

Oh, sigurno. Zasigurno. To je tako smiješno. Upravo sam vidio vina u limenkama. Otišao sam u trgovinu alkoholnim pićima po bocu vina za večeru, a oni limenke, limenke vina, i nikad mi nije palo na pamet da bih mogao samo, znate, kupiti limenke.

Anna-Christina Cabrales 13:25 sati

Da, tako je lako, prenosivo, ali sve što bih rekao je temperatura. Želi se mlako vino. A valjda osim ako nije možda crveno, pjenušac. To je malo izazovno. Ali sviđa mi se ovo, znate, ta ideja kao, u redu, dobro, možemo li i dalje uživati, ali samo u manjim omjerima. I tako, osim limenki, samo se pitam, kao, je li ovo prava prilika da se popis na čaše posebno u restoranima također stvarno poboljša? Znate, već trošimo toliko novca da izađemo. Mislim, za mene je sigurno, barem prema mojem zakonu, osjećaj kao da plaćam, dobro, dok je tržište prije bilo možda tri puta više. Sada se čini kao četiri puta pet puta više. A ako ću platiti toliko, želim nešto stvarno dobro. I mrzim to reći, jer jednostavno znam neke od ovih boca. Samo to neću platiti. Znate, i osjećam da bi ovdje mogla biti stvarno dobra prilika, posebno za vinske direktore koji stvarno prihvaćaju svoje troškove, učeći svoje troškove i stvarajući vrlo kreativne odabire čaša.

Newmanov posao 14:39 sati

Smiješno je, spomenuli ste RTD i gore, mislim da bismo vjerojatno mogli raditi cijele sate uokolo. Da, ali dopusti mi jer si pitao za njih. Osjećam da će 2024. biti godina u kojoj ćemo vidjeti pravu potresu u području RTD pića.

Anna-Christina Cabrales 14:57

Kako to? Jer samo vidim…

Newmanov posao 14:59 sati

Toliko ih je. Mislim, zarađuju na tome

Anna-Christina Cabrales 15:03 sati

Definitivno. Na temelju vašeg viđenja, definitivno ima mjesta za napredak.

Newmanov posao 15:14

Da, definitivno nisu svi dobri. I mislim da mnogi od njih također nisu tako dobri kao ono što dobijete u baru. I to je sigurno. I to je prilično izazovno, ali ono što mislim da im ide super je distribucija. Stvarno se pojavljuju na mjestima, nikad ne bih mogao zamisliti da možete dobiti nešto više od običnog, znate, piva, poput sportskih arena ili Da, ili na koncertu ili željezničkim stanicama, hotelskim barovima. Vidio sam par u letu, znate, imat će unaprijed miješane koktele koje će vam otvoriti i natočiti, znate, kontrola porcija, kako je rekao, i dobri su. Da. I definitivno ste bolji od onoga što ste ponekad dobivali.

Anna-Christina Cabrales 16:00 sati

Da. Barem sam primijetio u nekoliko zadnjih letova. Rekao sam, vau, ovo je zapravo prilično dobro.

Newmanov posao 16:04 sati

Da. Sigurno ima nekih prednosti. Mislim, ne trebam se baviti cijelom kategorijom, zapravo postoje izvrsne opcije. Ali mislim da su izvrsne opcije one koje će ostati i one koje su, znate, manje dobre, pogotovo, znate, opet, čini se da je inflacija utkana. Dakle, kao prekid u našem današnjem razgovoru. I mislim da će oni koji ne pružaju vrijednost vjerojatno biti neki od onih kojima neće biti dopušteno ostati u blizini, znate, potrošači kod kuće će reći, pa, znate, ako ja Platit ću za ovo, želim da bude jako dobro. A ako ne, glasat ću svojim novčanikom i krenuti dalje. Gdje možete pronaći najbolje darove po super niskim cijenama koje će svi voljeti, totalno vino i više. Naravno, s toliko sjajnih boca koje možete izabrati, pronađite ponešto za svakoga na svom popisu, bilo da je to cabernet, pjenušac za vašu sestru za kolegu s posla ili burbon za tatu. A ako trebate bilo kakvu pomoć, samo pitajte jednog od naših ljubaznih vodiča ili savjet s najnižim cijenama u više od 30 godina, uvijek ćete pronaći ono što volite i voljeti ono što ćete naći samo u Total Wineu i drugim alkoholnim pićima koja se ne prodaju u Virginiji i Sjeverna Karolina. Pijte odgovorno i budite 21. Što je još na vašem popisu predviđanja za nadolazeću godinu?

Anna-Christina Cabrales 17:26

Znate, na neki način ulazim u ono o čemu sam ranije govorio, samo transparentnost, mislim da je ogromna, ogromna ključna riječ za mene. Transparentnost u smislu da mislim da potrošači žele osjetiti nešto što je čisto, nešto što je ugodno. Oni ne žele nužno nešto što bi moglo biti samo prekriveno tonom hrastovine. Ne kažem da ne postoji prostor za to, za sve postoji vrijeme i mjesto. Ali mislim da počinjemo vidjeti kako se počinje pojavljivati ​​vrlo sofisticirana paleta. I oni samo žele razumjeti osjećaj mjesta. Gdje je rastao teren koji znate, gdje je to grožđe uzgojeno, gdje je to grožđe uzgojeno, i nekako naučiti, žele biti impresionirani i također impresionirati. I mislim, na neki način naučiti nešto od etikete ili možda naučiti nešto više od vinara. Stoga mislim da je transparentnost, također u formatu vinskih etiketa, ogromna. I volim uzeti bocu u ruke i vidim sve više detalja o boci vina. Sada Carry je podigao bocu vina prije nego što mislim, okrenuo si je na stražnju stranu i pročitao etiketu, pa se ponekad čini da gotovo možeš zamijeniti priče između etiketa. A ionako nekako zvuči kao priča o drugoj boci.

Newmanov posao 18:58 sati

To je poput marketinškog žargona. Da, ne čini se kao da govorite o određenom mjestu i određenoj osobi. Može biti bilo što bilo gdje.

Anna-Christina Cabrales 19:05 sati

Točno. I tako, kada vidim etiketu, pogotovo kada govore o određenom mjestu, govore o nadmorskoj visini, govore o odjeći, govorimo o prosječnoj dobi za kupnju i vrsti tla. To je samo jedan dio razgovora. I to je sjajno za svakog poput vinskog štrebera ili bilo kojeg ljubitelja vina koji je stvarno u tim stvarima. Ali za sve koji želimo uključiti u razgovor, što sve to znači, posebno u danu i dobu kada vidimo vinare kako razbijaju različite parcele i vinograde i stvaraju kao mnoštvo punjenja? Kako se jedno razlikuje od drugoga, recite mi i mislim da tu postoji prava prilika i to će nam pomoći da se još više zaljubimo u ova vina, a transparentnost u trećem formatu za mene, mislim, a vi mi možete reći Ovdje sam potpuno u krivu, ali vi možda samo zato što sam se motao po društvenim mrežama. Ne sviđa mi se baš ono što vidim na Instagramu ovih dana. Ali osjećam da će se blogovi vratiti. Kao, u redu, hardcore. Razgovarao sam o ovome sa svojom dragom prijateljicom, Christy Frank. I vidimo da jednostavno više nikada nije dovoljno u kratkom formatu. I želimo moći razgovarati o tome što se još događa. I ne znam je li dovoljno samo kao web-mjesto tvrtke, dovoljan je tehnički list. Mislim da želimo ponovno sudjelovati u većem razgovoru i moći razgovarati o tome zašto su određene stvari važne, posebno kada govorimo o stvarima poput regenerativne poljoprivrede, održivosti, globalnog zatopljenja, to je samo veći razgovor od pukog kratkog objava na društvenim mrežama.

Newmanov posao 20:49 sati

Vrlo zanimljivo. Ne znam slažem li se s tim da se blogovi vraćaju. Moj novac bi bio na biltenima, mislim, Okej, ovaj podskupina i sve to.

Anna-Christina Cabrales 20:58 sati

To je svijet u koji tek trebam stvarno zaroniti, tako substack kultura?

Newmanov posao 21:05 sati

Da, iako mislim da sada počinjemo, više govorimo o medijskim trendovima, a manje o trendovima pića. Ali da, slažem se da su ti ljudi definitivno gladni značajnijeg razgovora, a ne samo Da, onih dijelova koje imate, na čelu s influencerima. Tako da, sigurno. Slažem se s vama oko zahtjeva za većom transparentnošću, mislim, pogotovo kada gledate najmlađu generaciju konzumenata alkohola ovih dana, znate, generaciju Z i starije, definitivno postoji više potražnje za, autentičnošću i jer žele točno znati tko stoji iza onoga što piju, što konzumiraju, znate li, u tekućem obliku ili ne, znate, žele znati više o tome tko to proizvodi, što rade u smislu podržavajući okoliš, u smislu podržavanja drugih kultura, sada, oni žele biti u mogućnosti uložiti svoj, svoj novac u nešto što je važno. Žele osjećati da je ono što konzumiraju dio nečeg većeg. I svakako se divim takvoj vrsti pitosa. To je lijepo.

Anna-Christina Cabrales 22:18

Definitivno, kažem, čak i među sljedećom generacijom kolekcionara s kojima sam, znate, razgovarao, znate, oni ne skupljaju nužno, znate, ono što njihov stric ili djed ili otac, roditelji, vi volite znaju, sabrani, oni, oni pronalaze svoj gušt i žele pratiti priču, nečiju predanost i predanost nečemu, i osjećaju nešto iz vina. E sad, sve je to kako ta vina stare, to je druga priča. Ali opet, ovih dana vina uvijek pijemo puno ranije ili ih konzumiramo ranije nego što se to nekada čuvalo. Ali to stvarno volim

Newmanov posao 23:02

Uviđate li da mlađi potrošači gravitiraju prema određenoj regiji ili stilu? I zašto?

Anna-Christina Cabrales 23:08

malo je posvuda. I mislim da je malo pristrano, posebno u današnje vrijeme, mi smo samo cijene, posebno u klasičnim regijama su tako skupe. Mislim, ne kažem da ne postoji to tržište svakako postoji. Baš je fascinantno. Znate, boce se kreću za stotine, ako ne i tisuće dolara, ali mislim da postoji još jedna fascinacija koju vidim dok nedavno ne prestaje, ali iu Španjolskoj. I Portugal. Tu vidim više interesa. Oh, zanimljivo. Da. I za egzotične. Mislim da je to još uvijek teško tržište. Ovdje ipak nije kao svaki dan, ta luka je nešto što je dosta popularno. Mislim da je to samo jedna od onih stvari gdje ako to vide, onda ću možda otići kao opciju, ali u smislu sakupljanja i gdje mogu potrošiti svoj novac. Mislim da traže nešto poput onoga o čemu sam ranije govorio, gdje možete osjetiti tu neposrednost, neposrednost i složenost, nešto što se može konzumirati odmah, ali također vjerojatno mogu skloniti na nekoliko godina i očekujte još više rezultata ili jednostavno budite potpuno zadivljeni rezultatima. I osjećam da se posebno u Španjolskoj i ono što vidimo u Portugalu potpuno sigurno isporučuju bez stvarnog gubitka novca i mislim da je to također jedan od razloga zašto je tako atraktivan.

Newmanov posao 24:39

Dakle, da vidimo što je još na našem popisu za video za 2024. koji će vam reći nešto što je stvarno eksplodiralo nakon što smo objavili naša očekivanja za digitalno. Spomenuo sam da bi Carajillo mogao biti koktel godine 2024.

Anna-Christina Cabrales 24:58

Reci mi više.

Newmanov posao 24:59

To je koktel od kave. Počelo je s…

Anna-Christina Cabrales 25:03

Čekaj još jedan koktel od kave? Jesmo li već popili Espresso Martini? Znam da nisam preboljela, vjerojatno moram kad god izađem.

Newmanov posao 25:18

Ali čim sam to spomenuo i čim smo to objavili, odjednom sam dobio toliko različitih mailova i poruka od ljudi. Dakle, volim temeljit pogled, ili ne mogu vjerovati da je Americi trebalo toliko dugo da ga otkrije. Ovo pijemo oduvijek. I u Španjolskoj i Meksiku. Mislim, jest

Anna-Christina Cabrales 25:32

Dobro, za one koji ne znaju, što je to?

Newmanov posao 25:35

To je mješavina espressa i likera. 43 To je biljni luchar iz Španjolske, a espresso za 43. Je li kao fernet? Ish? Hm, to je vrsta vanilije II. U redu. Da, ugodno ga je piti i samog.

Anna-Christina Cabrales 25:52

Dakle, kada je to poput Espresso Martinija na drugoj razini?

Newmanov posao 25:56

Pretpostavljam da. To je, to je poput laganog gutljaja, mislim. I očito je jako popularan u Meksiku. I zapravo, Mills, Bernstein je također pisao o tome za časopis. I otišao sam u restoran koji je otvarao el lugar cantinu, i imali su kašu na jelovniku. To je bio Espresso Martini, izgledao je baš kao Espresso Martini. Ali to je također bio kardio koji je imao, kao 443 u sebi. I pomislio sam, znaš što, ovo je samo početak toga da postane tako mainstream, i ne bi me iznenadilo. Mislim, evo mog predviđanja. Od sada do kraja godine, počet ćemo viđati sve vrste restorana i barova, a ne samo one koji su meksički restorani. Mislim da ćemo vidjeti samo eksploziju. Ja sam onoga što će doći nakon toga. Znate, vidimo toliko Espresso Martini rebarca, ima ih posvuda. Mislim, radujem se Carajillovim riffovima, onome što dolazi nakon toga također.

Anna-Christina Cabrales 26:52

Samo naprijed, stavite svoj novac na to, što će doći nakon toga?

Newmanov posao 26:58

Da sam znao, vjerojatno bih otvorio bar i posluživao ga upravo sada. Bit će to nešto što ne mogu vidjeti. Bit će nešto čudno na TikToku, bit će nešto vizualno, nešto ludo izgledajuće. Mislim, to je također nešto što viđam posvuda gdje se za 2024. Toliko govori o impresivnim barovima, impresivnom piću, nečemu ludom, nečemu s dimom, nečemu i posudi ludog izgleda, znate, u jarkim bojama. Mora biti

Anna-Christina Cabrales 27:32

Sada kada kažete da je imerzivno to jako različito od nečega što se poslužuje uz stol ili postoji malo više interakcije iz...

Newmanov posao 27:41

Mislim da je sve dok postoji neka vrsta interaktivnog elementa ili nečega što je upečatljivo samo poštapalica ili bilo što drugo što više išta znači. Vidim to tako često. Mislim da stvarno moram biti kritičniji prema nekim od ovih poštapalica, ali mislim da je sigurno jedan od najvećih trendova koji čekamo vidjeti uvijek iznova i iznova, a vjerojatno čak ni ne prestajući 2024. jesu pića koja su jednostavno tako upečatljiva i ćudljiv i pretjeran. A ako uključuje potrošača, čineći nešto kako bi ga učinili posebnijim ili da sebe uključe u iskustvo, mislim da je uvijek više nego bolje. Znate uključuje li to izlijevanje nečega u raspuhivanju plamena, podizanju na svjetlo. Znate, to je uvijek nešto. Mijenja boje. To je žele. Morate ga natjerati da se trese. Uvijek je nešto

Anna-Christina Cabrales 28:36

Ja sam naivčina kad stvari mijenjaju boju.

Newmanov posao 28:38

Volim te. Trebalo bi biti zabavno

Anna-Christina Cabrales 28:46

I zato se osjećam kao da ponekad žestoka pića, posebno u restoranskom okruženju, samo vrsta Trumps vina kao da mi nemamo takve seksi stvari, znate, samo dolaze iz boce.

Newmanov posao 28:55

O moj Bože, imamo ovu ogromnu bocu. Od onih stvarno velikih.

Anna-Christina Cabrales 28:59

Da, definitivno vidite da se kao magnumi pojavljuju, posebno u svijetu pjenušavog za koji, znate, za 2024. ne vidim da će se uopće ugasiti, pjenušavo će i dalje biti nešto za čim svi žude, osjećam se kao da svi sigurno žele samo nešto lagano i nešto šumeće za poboljšanje raspoloženja, ne želimo odmah osjetiti stvari koje su preteške. Znate, mi jednostavno moramo prijeći na takve stvari i dobro je vidjeti to iu sličnim duhovima. Dakle, preko prskanja i čega sve ne, je li to uopće zamrlo?

Newmanov posao 29:34

Ne...Ponekad je to nešto na drugom mjestu u odnosu na Espresso Martini, ali mislim da čim vrijeme opet zatopli.

Anna-Christina Cabrales 29:40

Oh, sigurno. I možete to vidjeti kao da barem znate kad pokrijem kao bordo i trčim, vidite da će više Appalachianaca htjeti proširiti svoje nasade bijelim sortama. Oni razumiju da postoji veća potražnja za ovim. Samo će potrajati neko vrijeme jer postoje pravila o tome koliko možete proširiti na godišnjoj bazi. Ali čak i lokalno, da, to su stvari za kojima žude, ili barem za sljedeću, znate, generaciju žele samo laganije, poput prskalice, pjenušavo, bijelo, čak i malo ruža. A kod ruža, i tu imam malo koštice za brati. Ali da, to je još uvijek bitka samo na neki način, Ok, opet, nema problema, ali slovo po monsel stilu Rosae. Ali samo sam poželio da malo istražimo, osjećam da dublja boja kao što je Rosie, posebno ona koja dolazi iz Tavela, na neki način plaši ljude, dok su zapravo nevjerojatna gastronomska sparivanja. A ja možda čak mogu samo uzeti bocu i otvoriti je s njom iz vaših predjela ili samo malih malih gotovo fijuka ravno kroz, kao, znate, vaše prvo jelo, do kraja, kao možda čak nešto poput, znate, kao, možda jako mekan kao wagyu odrezak ili nešto slično. Mogu ga nositi do kraja. Mislim, nisu sve ruže građene isto, ali samo bih volio da malo više istražimo ovu kategoriju. A njihov anđeo tamo je tako dobar, a ja ću nastaviti voditi tu bitku. Ali samo bih volio da više eksperimentiramo s različitim vrstama ruža.

Newmanov posao 31:21

Morate vidjeti da ga AC doslovno lupa

Anna-Christina Cabrales 31:28

Da, dobro je ispalo, ono što kažem. Pa opet, ja, znate, moja perspektiva pristranosti ovdje, samo zato što to jako volim. I također ga pokrivam.

Newmanov posao 31:40

Osjećam se kao da završavamo s konačnim predviđanjima i u redu, jer osjećam da zapravo još nisam ni razgovarao o ubijanju. Samo napred. I ako gledam, razmišljam o tome na koje velike trendove duha trebam paziti u 2024.? A za mene, mislim da će to biti nešto usvojeno u susjedstvu.

Anna-Christina Cabrales 32:02

Bože, nadam se. Totalno sam u tome.

Newmanov posao 32:08

Ne mislim da ta tekila ide nikuda. To je, to je još uvijek samo apsolutno jaka snaga. I već je spreman nadmašiti votku i nadmašiti viski, ako već nije.

Anna-Christina Cabrales 32:20

Postoje li trenutno vani statistike koje pokazuju koliko je samo vodeći u odnosu na druge kategorije?

Newmanov posao 32:25

Statistika svakako postoji. Da, neću ih smetnuti s uma, ali svakako raspravljam o Vijeću SAD-a za destilirana alkoholna pića i drugim entitetima. IWS su, mislim, to je samo iznova i iznova, to samo pokazuje da je ubiti samo na vrhu ljestvice, a gdje nije. Uskoro će biti i ovo bi mogla biti ta godina. To je vrlo uska, svaka druga kategorija koja je iznad pete, vrlo je uska prednost. Oh, i da, i to se nastavlja.

Anna-Christina Cabrales 32:54

I gdje Mezcal spada u to?

Newmanov posao 32:57

Mislim da to stvarno dolazi.

Anna-Christina Cabrales 33:00

To je uzbudljivo.

Newmanov posao 33:01

Osobito nema toliko mezcala slavnih, osjećam da je to istina. Osjećam da je to nešto poput onoga, zviždač, znate, to je, to će stvarno preuzeti vlast. Ne osjećam da postoji nešto posebno, više od nekoliko specifičnih marki. Mislim, svi znaju Delma gay i Lidl i postoji nekoliko marki koje ljudi poznaju, ali nemam osjećaj da postoji jedna koja je postigla veliki uspjeh, a koja kaže, Tron one za tequilu ili casamigos za tequilu kao treća, postoji kao, cijela suza dobro poznata da nas ubije tamo gdje se osjećam kao najbolja čašica, kao da malo-pomalo dolazi tamo, nekako puzi, znaš, pričajući preko zida, ako će ovo biti, bit će tamo vrlo brzo. I mislim da ćemo jednom kad se to dogodi, mislim ove godine, također vidjeti, zar ne, koliko dugo će brda Mezcal hocking Hills tekila? Mislim da bi ovo mogla biti godina u kojoj ćemo možda vidjeti da će izaći tako visoki. I to nije posao, više je kao Gobi susjedstvo. Ne želim ulaziti preduboko u tu temu, ali to je biljka koja je vrlo slična agavi i stvara alkohol koji je okusom vrlo sličan tequili ili Mezcalu. A 2022. vidio sam svoju prvu tako visoku slavnu osobu, a to je bio Lenny.

Anna-Christina Cabrales 34:25

To je stvarno rijetko u svim kategorijama. I smiješno je što ne mrzim pa je sve dobro.

Newmanov posao 34:32

Mislim da je to ovaj put bila navika. Mislim da je ovo doba za više slavnih pa reci ili možda griješim. Možda će to biti  slavna osoba, ali bit će jedan od onih koji će izaći na vrata i do kraja 2024. mislim da ćemo imati još jednu u usponu susjednu kategoriju Agave/Abage. Dolaze po tebe da te ubiju ako dolaze po tebe. To je moje predviđanje.

Anna-Christina Cabrales 34:59

Čini se da ćemo popiti još puno margarita zajedno.

Newmanov posao 35:03

Nije mi žao.

Anna-Christina Cabrales 35:07

Možda je ovo nešto što više čujete, ne znam ni u vašem svijetu. Ali nešto što mislim da ću sigurno čuti na jeziku više od profesionalaca i potrošača općenito, kao, znate, razgovarali smo o tome, je li ovo organsko? To je razlog, znate, održivog biodinamičkog, ali regenerativnog uzgoja? Je li to nešto što se uopće pojavljuje u vašem svijetu?

Newmanov posao 35:33

S vremena na vrijeme ponekad u određenim, određenim džepovima ovdje? Još o tome?

Anna-Christina Cabrales 35:39

Da. Dakle, to jednostavno podiže stvari na drugu razinu gdje nekako više gledamo na stvari kao što su pokrovni usjevi, gornji sloj tla, dobrobit zaposlenika i jednostavno u okruženju u kojem se uistinu može održati i biti u stanju izliječite se i kroz sve izazove, ako želite. To je vrlo lagan opis ovoga. To je daleko složenije. Ali posebno kažu da vina proizvedena u takvim okruženjima jednostavno doista hvataju bit mjesta, osjećate intenzivnu mineralnost i stvari koje su tako divlje i jedinstvene u vezi s mjestom. I imao sam zadovoljstvo kušati nekoliko dok sam bio u Francuskoj. a ja sam samo rekao, Vau, što je ovo? Da, bilo je tako zadivljujuće. A stvar je u tome da sam se uvijek iznova vraćao tim vinima i samo sam želio razumjeti. A stvar je u tome da je bilo gotovo nemoguće samo uhvatiti u jednom potezu kao da morate biti tamo i razumjeti kada kažu da, kao, znate, stvarno možete namirisati ovce i visoke trava i sve te stvari. Ali to su vina koja ja samo Vau, tamo. Postoji prekrasna divljina u njima i način na koji se jednostavno stopi i kao u čaši. Jednostavno nije ništa slično tome. To je energija, ako hoćete, koju nikad prije nisam stvarno osjetio. I znate, osim toga, sada razmišljam o tome, pogotovo budući da pišem o ovoj sličnoj temi transparentnosti, također mi se sviđa što vidimo da sve više vinara eksperimentira s raznim različitim posudama. Jedna od stvari koje sam volio kad sam bio u posjetu je vidjeti da su takve stvari eksperimentalne, posebno s vinskim kuglama. Tako da doslovno izgleda kao globus. Ali imamo čašu u kojoj mislite da je okoliš potpuno reduciran. Ali nije, znate, potpuno. A ono što mi se svidjelo kod ovoga je to što možete osjetiti čistoću toga koliko je dobro napravljeno grožđe. Ili ako ćete ići od toga. To je kao još jedan aspekt toga. Postoji toliko mnogo različitih načina za eksperimentiranje s ovim, još uvijek je prilično novo. Ali jednostavno volim prozirnost grožđa u ovoj posudi i druge stvari koje sam također kušao, bilo da su iz poput amfore, ili, kao vrlo različite, poput vrsta betonskih jaja, ili čak jaja od nehrđajućeg čelika, što znate , prilično su rijetke. Volim ovu razinu eksperimentiranja, jer oni uistinu pokušavaju očuvati kvalitetu onoga što uzgajaju. I onda samo na neki način koristeći malo ovoga i malo onog, treba li to biti kao veliki format, poput hrastovine ili što već, da žudim za nečim s toliko finoće i elegancije. Jednostavno je tako dobro

Newmanov posao 38:45

Sviđa mi se što možete imati sve te različite tehnike koje, čak i ako ne razumijem što su, mislim, jednostavno ih možete natočiti u čašu i iskusiti.

Anna-Christina Cabrales 38:54

Da. Sretni smo, zar ne?

Newmanov posao 38:59

U redu, mislim da je upravo to vrijeme.

Anna-Christina Cabrales 39:02

Da, spreman sam za margaritu. A ti?

Newmanov posao 39:04

Oh, da, apsolutno. Ja sam za

Anna-Christina Cabrales 39:05

Zvuči dobro. Pa, hvala svima na slušanju i vidimo se sljedeći put. Uzbuđeni smo zbog godine koja dolazi i koji će se iznenađujući trendovi pojaviti u 2024. Imate li pitanja ili želite podijeliti svoje mišljenje o trendovima pića u 2024.? Voljeli bismo znati. Svoje komentare i pitanja možete nam poslati e-poštom u podcastu Wine Enthusiast dotnet. I zapamtite, možete se pretplatiti na ovaj podcast na Appleu, Googleu, Spotifyju i bilo gdje drugdje gdje slušate svoje omiljene emisije. Također možete otići na wineenthusiast.com/podcast za više epizoda i prijepisa. Ja sam Anna-Christina Cobras i hvala na slušanju.

Samantha Sette 39:55

Osim što proizvodi sadržaj svjetske klase, jeste li znali da je Wine Enthusiast također vrhunska kupovna destinacija za vinske lifestyle proizvode. Samo posjetite našu trgovinu na wine enthusiast.com gdje ćete otkriti nevjerojatan asortiman proizvoda jedinstvene kvalitete koji će zajamčeno poboljšati vaše iskustvo vina. Od staklenog posuđa i pribora do tisuća jedinstvenih vinskih darova. To je kao trgovina igračaka za ljubitelje vina. I ne zaboravite zaštititi svoje vino. Mi smo vodeći nacionalni trgovac proizvodima za čuvanje vina. Bez obzira imate li šest ili 600 boca, poželite vinsku vitrinu ili posebno dizajniranu vinsku sobu. Naše besplatne konzultacije o skladištenju vina pomoći će vam da pronađete ono što savršeno odgovara vašoj kolekciji. Posjetite wineenthusiast.com danas. Vino oživljavamo. Donosi Wine Enthusiast shop