Close
Logo

O Nama

Cubanfoodla - Ova Popularna Vina Ocjene I Mišljenja, Ideja Jedinstvene Recepte, Informacije O Kombinacijama Vijesti I Korisne Vodiče.

Kultura

Zašto je narančasto vino odjednom posvuda?

Iako narančasto vino postoji već stoljećima, i dalje je pomalo enigma za mnoge konzumente. Dakle, što je to vino boje jantara i kako se proizvodi? I zašto ga vidimo sve više i više na jelovnicima u restoranima i barovima u posljednjih nekoliko godina?



Sjeo sam s Doreen Winkler da saznam. Winkler je sommelier, stručnjak za narančasta vina i osnivač Orange Glo , jedina fizička maloprodajna trgovina vinom u svijetu posvećena isključivo ovoj kategoriji.

Možda ti se također svidi: 8 narančastih vina koja volimo upravo sada

Poslušajte kako Winkler objašnjava podrijetlo narančastog vina i kako se proizvodi starinski stil. Također govori o tome zašto mrzi da ga se naziva trendovskim i je li narančasto vino isto što i prirodno vino. Na kraju, objašnjava zašto restorani sve više dodaju narančasta vina u svoje vinske programe.



  Logo Apple Podcasta
  Logo Google Podcasta


Transkript epizode

Transkripti se generiraju pomoću kombinacije softvera za prepoznavanje govora i ljudskih transkriptera i mogu sadržavati pogreške. Provjerite odgovarajući zvuk prije citiranja.

Govornici: Jacy Topps, Doreen Winkler

Jacy Topps 00:08

Pozdrav i dobrodošli u podcast Wine Enthusiast. Poslužuješ kulturu pića i ljude koji ga voze. Ja sam Jacy Topps. Ovaj tjedan ulazimo u prekrasan svijet narančastog vina. Dakle, kakvo je to vino boje jantara? A kako se proizvodi? I zašto vidimo sve više opcija koje se pojavljuju na jelovnicima u restoranima i barovima u posljednjih nekoliko godina? Sjeo sam s Doreen Winkler da saznam. S više od desetljeća iskustva u industriji. Doreen je sommelierka, stručnjakinja za narančasta vina i osnivačica Orange Glou, maloprodajne trgovine vina specijalizirane za narančasta vina ovdje u New Yorku. Zapravo, to je jedina maloprodajna trgovina na svijetu posvećena samo ovoj kategoriji. Dakle, slušajte kako Doreen objašnjava podrijetlo narančastog vina; kako se proizvodi stoljećima star stil; zašto mrzi da se to naziva trendovskim; Je li to isto što i prirodno vino; i zašto restorani sve više dodaju boce u svoje vinske programe.

Jacy Topps 01:20

Svaka čaša vina priča priču. Ove priče otkrivaju skrivene povijesti, okuse i strasti. A ponekad razotkrivaju naše najcrnje želje. A Wine Enthusiast najnoviji podcast Vinfamous Novinarka Ashley provela je secirajući podzemlje vinskog svijeta. Čujemo se od ljudi koji znaju što znači kada proizvodi ljubavi i brige postanu izvor pohlepe, našeg grijeha, pa čak i ubojstva. Svaka epizoda vodi slušatelje u misteriozni i povijesni svijet proizvodnje vina i zločina koji su u međuvremenu postali poznati. Ovaj podcast dobro pristaje ljubiteljima vina, štreberima povijesti i ovisnicima o kriminalu. Dakle, zgrabite čašu svog omiljenog vina i pratite podcast da nam se pridružite dok istražujemo preokrete iza najšokantnijih vinskih zločina svih vremena. Pratite Vinfamousa na Appleu, Spotifyju ili gdje god slušate i svakako pratite emisiju kako nikada ne biste propustili skandal. Nove epizode izlaze svake druge srijede.

Jacy Topps 02:30

Bok, ja sam Jacy Topps, urednik tiska ovdje u Wine Enthusiastu. A moja današnja gošća je Doreen Winkler koja radi u vinskoj industriji više od desetljeća. Durian je sommelier, stručnjak za narančasto vino i osnivač Orange Gloua, maloprodajne trgovine vina specijalizirane za narančasta vina ovdje u New Yorku. Dobro došla Doreen, tako mi je drago što nam se danas možeš pridružiti.

Doreen Winkler 02:55 sati

Hvala ti, Jacy! Tako sam sretan što sam ovdje.

Jacy Topps 02:58

U redu, krenimo odmah. Naša tema bit će narančasto vino, a vi ste stručnjak. Što je narančasto vino? A odakle je to poteklo?

Doreen Winkler 03:10

Narančasto vino proizvodi se od bijelog grožđa. Koriste grožđe, kožice, peteljke i sjedala. Dakle, kada imate bijelo vino, samo prešate bijelo grožđe. Ali kada pravite narančasto vino, koristite sva dobra koja prolazi grožđe.

Jacy Topps 03:29

U redu, samo da bude jasno, u narančastom vinu nema naranči?

Doreen Winkler 03:37

Nijedna naranča nije oštećena u procesu.

Jacy Topps 03:41

Mislim, znaš, to pitanje nije nimalo zabavno. Ali nije da se ikome rugamo. Ali znam da sam imao ljude kada sam pokušavao objasniti narančasto vino poput oh, postoje li naranče i koje vrste naranči, pa samo nekako želim pojasniti da se narančasto vino ne proizvodi od naranči.

Doreen Winkler 03:57

Svaki dan dobivam ovo pitanje. Moj tim uvijek kaže da ako dobiju 1 dolar za svaki put, od njih se traži da će biti bogati. Tako da potpuno razumijem.

Jacy Topps 04:11

Kakva je vaša pozadina s narančastim vinom? Na primjer, kako ste ušli u vinsku industriju i počeli proučavati narančasto vino?

Doreen Winkler 04:19

Dakle, ja sam sommelier. Ja sam porijeklom iz Njemačke. Bio sam jedan od najmlađih sommeliera. Moj prvi posao sommeliera imao sam 22 godine. I da, zapravo sam imao vrlo tradicionalnu sommeliersku karijeru, znate, radio sam sa svim Bordeauxima i Burgundcima i Šampanjcima i svim tim vodećim svjetskim vinima. A onda se nešto stvarno promijenilo, tamo gdje sam bio, bio sam sve više obrazovan o tome kako je moj napravljen. Stvarno, jer čak i vi ste sommelier i znate puno stvari o regijama i tim vinima. Ali nitko zapravo ne govori o tome kako se ta vina proizvode i koliko aditiva ima i zašto ih kušati svake godine, vrlo slični, i tako dalje. A ja sam se upijao u prirodno vino. A tada je to bilo doslovno prije 10 godina ovdje u New Yorku. Bilo je mnogo restorana koji su bili zanimljivi. Ali nisu htjeli ići puni. A onda sam upoznao kuhara th

radio je u Nomi u Danskoj. Htio me zaposliti i želio je punu kartu prirodnih vina. I tada je sve počelo. Spajao sam jelovnik od 19 slijedova u ovom restoranu. I baš sam vidio kako su narančaste vinske kruške iznimno svestrane. I tu je zapravo počela moja opsesija narančastim vinom. To je bilo prije 10 godina, da. I od tada sam nekako tražio, a onda počeo tražiti restorane koji imaju narančasta vina, ali nije ih bilo toliko. I počeo sam stvarati svoj mali posao koji je poput sommeliera na poslu. Dakle, radio sam s puno malih restorana u gradu iu Hamptonsu, ali na retaineru i njihovim vinskim programima, pa i na obuci osoblja i svemu što tu spada, pa onda na brojke. I stavio sam mnogo narančastih vina na ove popise, i bilo je stvarno kao vožnja i osjećao sam se kao da znate, stvarno se mogu educirati o tome. I mogu uključiti tim i jako ih uzbuditi.

Doreen Winkler 06:38

I dugo sam bio sretan što sam imao sve te držače. I rad s različitim restoranima. Jednostavno je super. Poput spajanja različitih koncepata i stvarnog usavršavanja. Htio sam učiniti nešto osobnije za sebe. I tako sam pokrenuo vinski klub Orange Glou.

Jacy Topps 07:00 sati

Oh wow. U redu,

Jacy Topps 07:01

I taj se klub pretvorio u trgovinu. točno?

Doreen Winkler 07:02

sve je to cijela progresija. I da, vinski klub je uzeo maha. U pandemiji sam krenuo u jesen 2019. I bilo je tako usamljeno. Samo vinski klub, ne bi vam se trebao svidjeti, nije jednokratan. To je stvarno poput obveze. I da, tijekom pandemije sam izgubio sve držače, što je bilo jako strašno, jer su bila četiri držača. Moja stanarina je plaćena. Išlo je stvarno dobro. I da, odjednom, kao da stojite tamo, kao, oh. ali uložio sam svaku uncu koju sam imao u ovaj vinski klub. I mislim da je moj vinski klub vrlo, vrlo pošten. I tu nema punila. I to je stvarno kao moja mala beba, moj mali ljubavni projekt. Tako reći. I dan danas, to ide vrlo dobro.

Jacy Topps 07:59 sati

I taj se klub pretvorio u trgovinu, točno.

Doreen Winkler 08:04

Točno. Dakle, kada rastete, ponekad postoje problemi s načinom i da, također smo napravili mnogo skočnih prozora. Kao da se samo osjećam kao da sam na taj način samo proživljavao svoje divlje snove. Htio sam ovaj osobni narančasti vinski klub. Nitko u tom trenutku nije napravio narančasti klub. Čak sam rekao kako bi ljudi stvarno trebali raditi Orange wine club bi bilo cool. I onda sam pomislio, ali tko bi to trebao raditi. Mislim, znaš zašto si ne daješ takvo povjerenje. A onda je to bio vinski klub. I onda kao, ljudi su tražili jednokratno, i tražili su da ljudima pošalju darove i slično. I to je raslo. I tada smo radili kao, kao što sam rekao, pop-upove da bismo htjeli imati 25 različitih vina u restoranu. I kao da ih samo poslužite po pola čaše i kao da je bilo ludo. Imali smo narančasto vino, magnume, pojavljivali smo se u LA-u bili smo posvuda. I bilo je tako zabavno priređivati ​​te zabave. Zatim je klub povećao broj narudžbi i onda je došlo do problema u radu s trgovinama koje smo koristili za ispunjavanje narudžbi. I svi su oni imali nekih problema i onda smo mi imali neke probleme zbog toga. Nećemo previše ulaziti u to. Morao sam donijeti odluku želim li nastaviti s ovim narančastim životom ili želim nastaviti sa savjetovanjem, u čemu sam bio vrlo uspješan. A budući da smo već imali ovaj sloj, nije bilo tako strašno kao da već imam svoj brlog, klupski novac pristiže, znate, kao da mogu organizirati više događaja u trgovini, a radim ih i izvan mjesta. Sada ih radimo virtualno. I, također, samo sam pomislio, znaš, nije tako strašno. Ali znaš, drago mi je što ne znam što sada znam.

Jacy Topps 10:10

U redu, vratimo se na trenutak. Dakle, počeli ste se baviti vinom i bili ste jako uzbuđeni zbog prirodnih vina. Je li većina narančastih vina prirodna ili organska? Često su kategorizirani na isti način. Je li istina da vina nisu prirodna, organska?

Doreen Winkler 10:27

Dakle, ne moraju biti prirodne, većina ih je. I to je komplicirano, jer kao, kome možete vjerovati? Za mene? Postoji mnogo istraživanja koja se bave time. Ali za običnog potrošača, mislim da je vrlo teško otkriti je li ovo prirodno narančasto vino ili nije.

Jacy Topps 10:46

Što je s vašom trgovinom i klubom, prodajete li uglavnom sva prirodna vina ili organska vina,

Doreen Winkler 10:53

Sva su moja vina prirodna kakva i dolaze. Dakle, ne prodajemo organska vina, jer za mene to znači samo da je organski ubrano i napravljeno od organskog grožđa. Tako da mu se još može dodati puno aditiva. Većina mojih vina u trgovini je biodinamička. uzgojeno, jer uvijek osjećam da je to kao, znate, više predanosti tome. Imamo mnogo vina koja su 00. I moram reći, ono što se događalo posljednjih godina s tim, da ljudi zapravo mogu da vinarija stvarno može raditi bez dodanog sulfida, vrlo je zanimljivo, jer prije mnogo godina, jednostavno postao bi smeđi sok nakon sat vremena od otvaranja. Dakle, to je bilo vrlo uzbudljivo. Ali da, stvarno gledam vrlo niske razine sumpora. Stvarno kako ide proizvodnja. Postavljam puno pitanja. Uvijek volim raditi s nekim novijim vinarijama. Ali naravno, imamo puno sličnih, nalaze se vrlo etablirane vinarije kod nas. Ali da, što je moguće manje sa sulfitima i što prirodnije.

Jacy Topps 12:03 sati

I samo za neke od naših slušatelja koji nisu upoznati, gdje je došlo do kontakta narančastog vina ili kože? Mislim da bismo trebali razgovarati i o tome, jer mislim da mnogi distributeri i proizvođači u državama mogu li to nazvati narančastim vinom, ali to se također zove i kontakt s kožom? Odakle je nastao?

Doreen Winkler 12:23 sati

Dakle, nastao je u Republici Gruziji. I to je bila kao ova skrivena tajna jako dugo.

Jacy Topps 12:31 sati

Da, poput stoljeća, zar ne? Kao 1000 godina.

Doreen Winkler 12:35 sati

Dakle, vraćamo se prije 8000 godina, a oni su doslovno htjeli napraviti bijelo vino. Ali u to vrijeme, znate, nisu imali prešu, već su gazili nogom, što mnogi ljudi i dan danas rade. A onda su tamo ostavili kožu, stabljike i sjedala. I počela se pretvarati u ovu jantarnu boju. Ali nisu htjeli baciti alkohol. eksperimentirao s njim?

Jacy Topps 13:04 sati

Negdje sam pročitao da je narančasto vino prema bijelom vinu jednako rose kao i crveno.

Doreen Winkler 13:10 sati

Tako da bih rekao apsolutno ne.

Jacy Topps 13:14

Ne, u redu.

Doreen Winkler 13:16

Samo zato što je crveno više nalik narančastom vinu. Narančasto vino se pravi doslovno na isti način. Ako ste samo prešali crno grožđe, od njega možete napraviti bijelo vino. Baš kao što od bijelog grožđa možete napraviti bijelo vino kao što to obično radite. Ali ako njime morate djelovati na ljusci kao što radite s crnim vinom, ono postaje crveno. I u ovom slučaju postaje narančasta.

Jacy Topps 13:43

Budući da tanini u boji dolaze iz kožice, a ne iz soka.

Doreen Winkler 13:47

Da točno. U redu. Mislim, uvijek toplo preporučujem ljudima da obave žetvu jer tada možete vidjeti sve do kraja. Crno vino se jako dugo natapa. Ali i ovisno o sorti grožđa, a to je jako važno kada je u pitanju narančasto vino. sorta grožđa.

Jacy Topps 14:06 sati

Dakle, mogu li se raditi od bilo kojeg bijelog grožđa ili su vrlo specifični koji su bolji za Amberova vina.

Doreen Winkler 14:13 sati

Dakle, stvarno bih rekao da je ovo pitanje vinara. Ali osjećam se kao da se uvijek iznenadim što sam mislio da rizling ne funkcionira. A onda sam mnogo godina kasnije vidio primjere narančastog vina koje se pravi od rizlinga i to me doslovno oduševilo. Dakle, ne mislim da bih rekao da se to ne može učiniti, ali stvarno mislim da kada je u pitanju narančasto vino, toliko toga dolazi od grožđa i ljudi uvijek vole bijelo grožđe ili bijelo grožđe, ali nije, nije tako jer imaju sve vrste različitih nijansi boja. Kad je riječ o tom grožđu. Imaju različitu debljinu kože. Prije su imali različite fenole koji su bili drugačije građeni. Mislim, ima toliko toga u tome i vinar stvarno dobro poznaje svoje grožđe, a unutar regije ne moraju proučavati svih 20 000 grožđa. Oni ih dobro poznaju u regijama i znaju na neki način da mogu vidjeti koliko je dugo masturbacija za određenu vrstu dobra. Tako da osjećam da se to može učiniti i osjećam da su druga grožđa prikladnija za to, a neka su prikladnija od drugih.

Jacy Topps 15:34

U redu, da, mislim da je to sjajan odgovor. Osjećam se kao narančasto vino. One koje sam probala su svježe i vrlo malo odležavaju, ali sam čula za odležavanje hrasta. Jeste li upoznati s puno narančastih vina koja odležavaju i u hrastovini?

Doreen Winkler 15:51

Dakle, prije svega, postoji mnogo različitih narančastih vina koja se zapravo mogu odležati, pa ih imamo puno u trgovinama. I tako je isto kao i s drugim vinima. Neki su stvoreni za uživanje sada, a neki su stvoreni za to da ih možete čuvati mnogo godina i uživati ​​u njima za 10 ili 20 godina. Ponekad je uključeno i starenje hrastovine, ali obično je to prirodni hrast ili neutralni hrast kako se zove. Dakle, nije poput svježe pečene hrastove bačve pri prvoj uporabi. Jer kad se radi o prirodnom vinu, a to je uglavnom ono što je narančasto vino, ne želimo vinu dodavati bilo kakve arome. Pa da, vidim mnogo velikih bačvi, hrane od 600 litara, zapešća i tako dalje, koje su korištene mnogo godina i nikad, znate, a zatim se koriste za narančasto vino.

Jacy Topps 16:54

Provedite vikend istražujući neka nepoznata uzgajališta grožđa. Smješten samo nekoliko minuta zapadno od Portlanda u poznatom iskustvu doline Willamette Valley u Oregonu i iznimnom intimnom svijetu vina u dolini Tualatin otkrio je više od 30 vinarija svjetske klase bez gužve, kušajte desetke različitih sorti, sve lokalno uzgojene i proizvedene na sjeverozapadu Tihog oceana. Istražite dolinu Tualatin u Tualatinu. dolina.org To je LATINSKA dolina.org

Jacy Topps 17:35 sati

Ovo je tako fascinantno. Mislim. Mislim, ja sam, ja sam puno pio narančasto vino u posljednjih nekoliko godina. I shvatio sam da je kategorija tako široka, kao da je toliki spektar. Znate, ono, prirodno ili neostarjelo ili ne. Dakle, to je tako fascinantno. Mislim da je super.

Doreen Winkler 17:54

Da, moram reći da se uvijek pojavljuju nova plovila. I to je stvarno, jako uzbudljivo. Najnoviji trend je očito mramor u Italiji. Navodno je mnogo jeftinije u Italiji nabaviti mramor. Cement x naravno u Gruziji, upiti su još uvijek vrlo veliki i ja sam za to da se naši sada proizvode u mnogim drugim zemljama. Jer su uvijek bili porijeklom iz Gruzije. Sada vidim da se proizvode u Španjolskoj, Portugalu i drugim zemljama. I imate fiberglas. Mislim, to je nekako kao da je beskrajno. Što se sada nudi za posude za odležavanje vina.

Jacy Topps 18:40 sati

Znate, ovo je bilo narančasto vino. Vino od jantara postoji stoljećima. Ali znate, tek se zadnjih tri, pet godina pojavljuje na jelovnicima restorana i barova, a sada i u trgovinama s narančastim vinom. U redu, ti si jedini u New Yorku. Super. To je odlično. Svijet u svijetu.

Jacy Topps 19:04 sati

Vau, to je sjajno. Zašto mislite da je to baš sada, u posljednjih pet godina, postalo sve veći trend? Volio bih da se osjećam posebno u Sjedinjenim Državama. Osjećam se kao u Europi, možda ne toliko. To nije nužno trend, ali ovdje u Sjedinjenim Državama. Definitivno je u trendu.

Doreen Winkler 19:22

Dobro. Pa, rekao bih da se možda samo odmaknem na sekundu. Dakle, možda je staro 8000 godina, ali je držano u tajnosti do prije 40 godina od ostatka svijeta jer Republika Gruzija nikada nije bila turistička zemlja. Dakle, kao da ljudi nisu znali za to, nisu tamo letjeli i htjeli bi biti izloženi tome. Ali prije otprilike 40 godina, dva danas vrlo poznata vinara Gravner i Radikon, otišli su u Gruziju, dobili su jedan od tih upita i počeli su pokušavati napraviti taj stil. I kao što znate, vrlo su uspješni u tome. A odatle se proširio iz Italije, Slovenije, Hrvatske, ostatka Europe, sada do Australije. Mislim, imamo vino ovdje, to je iz Japana, to je narančasto vino. Tako se nekako sve ovo dogodilo. Rekao bih da ljudi jednostavno nisu bili educirani o narančastom vinu. Kao, osjećam da je sve to progresija. Pogledajmo kao, znate, nitko nije želio da napravim kartu prirodnog vina prije 1010 godina. Htjeli su da možda stavim nekoliko prirodnih vina na listu, ali onda su htjeli da ja budem odmah iza njih. biodinamički, organski, održiv. I to je sve zbunilo i natjeralo ljude da se boje takve vrste vina. Uzmimo samo nešto normalno. A posljednjih godina, baš kao, znate, puni su prirodnih vinskih barova, puni prirodnih restorana, za koje sam shvatio da sam nekima od njih pomogao izgraditi. A tamo je bilo samo više obrazovanja. Kad pogledam otprilike, prije pet godina, radio sam ovaj popis ovdje na Lower East Sideu, imali smo 15, narančasta vina stavili smo 15 narančastih vina na taj popis, a tri smo stavili na čaše, imali smo Piquette. Imali smo laganije, mirno narančasto vino i ono puno. I upravo su ljudi poput toga postali više obrazovani i izloženiji tome. Rekao bih da samo osjećam da je vinska industrija možda učinila nešto za ova vina i da je, znate, gradimo trendove u tom smislu, znate, vinari, vinska industrija, uvoznici kako bi pomogli u troškovima ovo, a onda djeca čuju za to. I onda oni kao, znate, idu u okoliš. Kao, želim probati narančasto vino.

Jacy Topps 21:51

Da. Mislim da sam to učinio, znate, kao, kao, prije nekoliko godina bilo je kao, oh, tu je narančasto vino. U redu, naravno. Pokušat ću to.

Doreen Winkler 21:58 sati

Da, ja, ja ne volim riječ trendi. Samo mislim, znaš, ne znam, ne zatvaram dućan sutra. Narančasto vino sutra više neće biti trend. Znaš što mislim? Da, mislim da postoji samo više edukacije vani, i samo će se razvijati i postoji samo nekoliko 1000 vinarija koje proizvode narančasto vino u državi, i to definitivno raste i mnogo više ljudi ima problema s masom, ali još uvijek je vrlo mala količina tamo kada to usporedite s, znate, proizvodnjom bijelog vina.

Jacy Topps 22:34

U redu, znam da je, kao i po mom mišljenju, narančasto vino vrlo svestrano i vrlo pogodno za hranu. Zbog načina na koji je fermentiran jer ima kontakt s kožicom i taninom. Nalazite li i to?

Doreen Winkler 22:49

Izuzetno je svestran. I stvarno, tako je nekako počelo kada sam rekao da spajam ovaj jelovnik od 19 slijedova i ovaj restoran 2013. godine. I to je zapravo bio vrlo kompliciran jelovnik. Puno toga se kiselilo i dimilo i tako dalje. A bio je to skandinavski restoran. I ja samo, stvarno je svestran jer možete jesti sushi s nekim od pjenušavih, pa čak i svjetlijih mirnih narančastih vina. Možete jesti pečenu piletinu s bogatijom poput pjenušave naranče. Kao da znate da imamo stvarno cool Sauvignon Blanc iz Austrije koji jako dobro ide uz crudo od jakobove kapice. Ima čak i kamenica koje možete pojesti, zatim raznih vrsta sireva, čokolade ili uvijek ostavite za posuditi. Postoje vina uz koja možete popiti janjeće kotlete, i da, doslovno kao da ne prestaje. Postoji mnogo azijske kuhinje koja dobro funkcionira, ramen. Prilično je beskrajno. Vrlo je svestran. To mi se jako sviđa. A kad ljudi dođu u trgovinu, zapravo uvijek mogu vidjeti neke bilješke okusa, ali i sparivanja i uvijek kažu, o moj Bože, zbog tebe sam gladan. Ponekad neki ljudi stvarno vole ići s tim. A oni kažu, Da, to smo namjeravali učiniti večeras jer znaš, uvijek trebaš malo inspiracije. Što učiniti za večeru ili što uzeti za van.

Jacy Topps 12:18 sati

Točno. Da. Definitivno me činiš gladnom. Dakle, kada ljudi prema vašem iskustvu zapravo probaju da dođu u vašu trgovinu i znate, kada imate degustacije i je li im to stvarno u tom trenutku, kao što vidite čim probaju, ljudima se stvarno sviđa to.

Doreen Winkler 12:37 sati

Stoga u našim degustacijama uvijek pazim da imamo niz različitih vina. Dakle, ne počinju s 10-godišnjim kontaktom s kožom od jedne godine. To je obično poput evolucije. Tako radimo jednom mjesečno. Volimo duboko uroniti u određenu regiju i kušati različite sorte grožđa u Španjolskoj. Primjena i dalje. I tako naučite puno o tome. Zatim imamo redovite degustacije koje su obično također kao iz određene zemlje. I da, obično su samo, ako su novi, jako iznenađeni. I oni misle da je zapravo lakše probavljiv, da bi mislili da je, znate, uvijek ima, ljudi su uvijek pomalo uplašeni. Ponekad je moj, ukusan je, znate, ponešto za svakoga u ovoj kategoriji. To je tako, znate, možda je tako niša, ali je tako široko. I na kraju dana, postoje različiti načini za pravljenje pjenušca. To nije samo narančasti orašasti plod, postoje različite vrste različitih vrsta. I pogledajte kao, postoje mineralna mirna vina, postoje cvjetna, postoje tropska, postoje umami, postoje takva, to je tako širok spektar.

Jacy Topps 25:55 sati

Jesu li i oni koje prodajete u svojoj trgovini? Mogu li otići u svih 50 država ili im se sviđa netko tko se može prijaviti na vašu web stranicu i kupiti ih na taj način?

Doreen Winkler 26:06

Možemo slati u 44 države.

Jacy Topps 26:09

U redu. 44 države i vašu određenu trgovinu? Je li to klub? Ili imate vina koja prodajete samo pojedinačno?

Doreen Winkler 26:20

Dakle, ne prodajemo klupska vina. Kup vina su samo za klub. A onda imamo oko, imamo nešto između 70 i 100 narančastih vina na našim policama. Dakle, mogu se jednostavno odabrati?

Jacy Topps 26:34

Da, došao sam u vašu trgovinu, što je bilo prije dvije godine. Tako je bilo i za vrijeme COVID-a. Ali bilo je, bilo je super. Svidjela mi se tvoja trgovina. Imam samo još jedno pitanje za vas. Što pijete ovih dana? Što je u tvojoj čaši?

Doreen Winkler 26:55

Pa sam u zadnje vrijeme bio malo opsjednut piketima. Dakle, upravo su napravljene od drugog prešanja kožica, malo vode i malo kvasca. Jednostavno ga je super lako piti ljeti. A kad radiš koliko i ja, dobro je popiti piće s nižim postotkom alkohola. I baš kao mala količina na kraju dana ili ne svaki dan, naravno, jednog dana, ali također volim da nekako ovisi. Uvijek sam nekako drugačijeg raspoloženja. Znaš, što ja spajam? Što radim večeras? Idem li kod prijatelja na krov? Što donosim? Samo volim Rhydiana jer mi stvarno lako dosadi. Ali s narančastim vinom mi nije dosadno jer ima toliko toga za istražiti i toliko toga za popiti. Dakle, da, pio sam puno Piquettea i volio bih da više ljudi proizvodi PCAT, molim vinare. Tako je dobro. I da, nekako sam cijelo vrijeme drugačijeg raspoloženja.

Jacy Topps 27:56

Slažem se s tim. Definitivno volim poput finog ohlađenog piketa. Kao da nema ništa bolje, odličan aperitiv ili ćete dobiti nešto hrane, super je. Puno vam hvala što ste nam se danas pridružili i jedva čekam da ponovno navratim na vašu priču. Tako sam sretan što živim u New Yorku.

Doreen Winkler 28:16

Hvala ti puno Jacy.

Jacy Topps 28:22

Od različitih korištenih sorti bijelog grožđa do duljine maceracije. Raznolikosti nema kraja. Nije ni čudo narančasta vina; aka vino koje dolazi u kontakt s kožom pojavljuje se posvuda na jelovnicima pića. U redu, dakle, narančasto vino se zapravo ne pravi od naranči. Međutim, potiče inovacije među proizvođačima, te zanimljive razgovore i dijaloge među vinopijama. I to je uvijek dobro. Koje su tvoje misli? Ako vam se svidjela današnja epizoda, rado ćemo pročitati vaše recenzije i čuti što mislite. Svoje komentare i pitanja možete nam poslati e-poštom u podcastu Wine Enthusiast. dotnet. I hej, zašto ne biste rekli svojim prijateljima ljubiteljima vina da nas posjete i upamte, možete se pretplatiti na ovaj podcast na Appleu, Google Spotifyju i bilo gdje drugdje gdje slušate podcaste. Također možete otići na wine enthusiast.com podcastove s kosom crtom. Za više epizoda i transkripata. Ja sam Jacy Topps. Hvala za slušanje.